![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ze werkelijk misdaden van mensen uit hun omgeving zouden aangeven, zou het gerecht er bvb moeten in geslaagd zijn om minstens 1 van de recente antisemitische aanslagen op te lossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat terzijde gelaten... U doet moeite om Nederlands te spreken. Dat mag geprezen worden. Maar denk nu niet dat uw Nederlands perfect is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Hier is een voorbeeld van een andere school. Hoeveel verschil er is met deze in Frankfurt is me niet duidelijk.
http://www.sky.com/skynews/article/0...154917,00.html ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Prachtig natuurlijk dat er rechtschapen allochtoontjes zijn, ik weet allang dat dit zo is, alleen jammer wat in die school zo allemaal verteld wordt. Oriana consequent als altijd zal zich ook verheugen, los van het schokkend verhaal over die overval in het asielcentrum in Ramst omdat door medewerking van rechtschapen autochtoontjes de daders zo vlug gevat werden. Mooi toch! Hopelijk zullen rechtschapen allochtoontjes er nu ook toe bijdragen dat de daders van die vijf andere overvallen tegen joden vlug gevat worden. Dan kunnen we nog eens zeggen: Mooi toch? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Elders op dit forum jezelf maar verdedigen dat je geen racist bent, dat je niet discrimineert, dat je allochtonen niet stigmatiseert ... Maar je bent er als de kippen bij om op een positieve conclusie direct je "commentaar" te geven... goed hoor ![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Verder heb ik weing begrip voor mensen die twee maten en twee gewichten hanteren, die steeds vooral het goede zien bij een bepaalde groep en vooral het kwade in de andere groep. Heilig verklaren en demoniseren. Als je tot de andere groep behoort wordt je daarvoor veroordeeld. Jij loopt dus geen gevaar. Wie en wat ik ben is duidelijk voor iedereen die leest wat ik schrijf en wat ik zeg. Groetjes. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben het trouwens volledig met je eens dat het niet opkan dat je één groep stigmatiseert en de andere heilig verklaart. Ik heb me daar inderdaad nog niet schuldig aan gemaakt. Ik zeg niet dat allochtonen beter of slechter zijn. Ik zeg niet dat autochtonen beter of slechter zijn. Ik zeg : wie iets fout doet moet gestraft worden, ongeacht wie het is en wat ie heeft uitgespookt. IEDEREEN gelijk voor de wet. Ik heb nog niet zolang geleden nog gepost dat ik niet vóór positieve discriminatie ben, ik ben tegen discriminatie tout court. groetjes
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
En ik reken erop dat jij dat ook doet als mijn gedrag te wensen overlaat. Groetjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Islamitische lessen in hoofd afhakken.
Alé, is dat tegenwoordig een avantgardistische vorm van multiculturele verrijking? Staan Piano en Neruda al op de wachtlijst voor deze verrijkende lessen ? 8) |
![]() |
![]() |