![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 19 september 2012 om 19:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Hoe dit correct aan te pakken is meer nodig dan wat VDL voorstelt en meer dan wat die N-VA'r voorstelt. Dit lijkt me eerder iets voor sociale werkers. Werkers die ter beschikking zouden moeten staan van oudere mensen (en dan heb ik het niet over telefonisch contact).
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Als ze kinderen hebben.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Gelukkig is er het Vlaams Energiebedrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag het voorstel niet als een oproep tot 'een korting', maar als een oproep aan electrabel om zich meer ethisch te gedragen. Vaste klanten betalen er blijkbaar meer dan andere klanten, en dat is niet logisch volgens de minister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En niet vanuit een stalinistische reflex privaatbedrijven een prijs gaan opleggen. Laat consumenten veranderen! Wat de Baard voorstelt is Electrabel nog eens te belonen voor hun beleid op de Belgische energiemarkt. Want onder de prijs verkopen mag niet. Electrabel wint dus 2 keer. Laatst gewijzigd door giserke : 19 september 2012 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vaste klanten betalen dus niet meer. Vaste klanten die daar voor kiezen door niet te kiezen betalen meer. Uit protest tegen de privatisering van de energiemarkt. Ik heb dat het eerste jaar dat de markt vrij was ook gedaan : uit protest te veel betaald. Tien jaar te veel betalen was me wat teveel van het goede. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 19 september 2012 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gaat om reële projecten door reële investeerders op basis van een beproefde technologie ( bruinkoolcentrale in Antwerpen) dan zijn ze tegen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Structureel onder de kostprijs is inderdaad niet toegelaten in ons land. Dat heeft echter niets te maken met het reguleren van markt waar de passieve klanten ver boven het marktgemiddelde betalen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 september 2012 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Wat is de SPA aan het doen?
Aan het fulmeren op de gevolgen van hun eigen beleid in het verleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Het is een reëel project waar aan de laatste normen wordt voldoen om zo weinig mogelijk co² en fijn stof uitstoot te hebben.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben wel al successen geboekt door de massale overstap van consumenten in de loop van dit jaar. Hierdoor zijn de effecten van de liberalisering eindelijk merkbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de cola vergelijking passert de test niet. ik ben klant bij electrabel, mijn buur bij luminus, vroeger zat hij bij elecrabel. hij beweert voordeliger af te zijn bij luminus. mijn lamp brandt nochtans niet harder dan die van mijn buur. omgekeerd ook niet. laat maar komen die korting.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 19 september 2012 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan de karikaturisten hier: "Er is geen energie van betere en slechtere kwaliteit."
Een monopolist op 'slapende klanten' vragen om bijsturingen van een te hoge prijs is nog heel wat anders dan de Coca-Cola Company vragen hun producten te verkopen aan de prijs van witte producten. Het is beangstigend hoe een massa mensen zaken enkel en alleen verdedigt of afbreekt op basis van wat de N-VA ervan vindt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Nee dat is niet wat hij zei (maar misschien wel bedoelde?) en dat is wat ik zeg.
|
|
![]() |
![]() |