![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg maar gerust kut én klote
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 september 2012 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga nu waarschijnlijk heel pretentieus overkomen, MAAR: ik ben blij met hetgeen ik bereikt heb in mijn leven. En dat heeft zeker niks met status of geld te maken want dat laat mij koud. Ik heb een lieve man, mooie en prachtige kinderen en al de rest kan mij gestolen worden. Ik hoef geen 3 chique auto's voor de deur, geen dure reizen, geen dikke bankrekening.....dat interesseert mij niet.
Ik ben blij met de dingen die ik heb, hoef ook al die opgedrongen luxe niet. Het enige dat ik nog verwacht: genieten van de simpele dingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ja, ik ben mijn exit aan het voorbereiden uit dit land. Mijn grootste vrees is oud worden, de dood lijkt me minder angstaanjagend. Maar bij die gedachte krijg ik echt de rillingen over mijn lijf en ben ik zo gestresseerd dat er prompt een rimpel verschijnt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ![]() Dat is het dan Laatst gewijzigd door eno2 : 22 september 2012 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bachelor nog te kunnen halen voor ik sterf.
Mijn zonen nog een paar jaar een aantal wijsheden mee te kunnen geven in de hoop dat ze er toch iets uit meenemen in hun latere leven en ze leren kritisch naar hun omgeving te laten kijken. C'est tout. De rest kan mij allemaal niet (meer) schelen eigenlijk. Alles is relatief wanneer je beseft dat écht elke dag telt. Ik wou dat meer mensen dat zouden beseffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveel mogelijk jonge mensen mijn visie meegeven, zodanig de mensheid als soort in harmonie met de natuur, en toch in materiele luxe kan leven op moeder aarde en alle gekoloniseerde zusterplaneten.
Ik ben niet slecht bezig op mijn manier. Ik heb geen enkel gebrek aan middelen eigenlijk, alleen maar een teveel aan controle door mensen die er geen zak van begrijpen en me klein willen houden.
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja Innerlijke rust en concentratie vinden zodat ik kan studeren en dingen beheersen maar dat is nog niet voor vandaag. Voel me nog even opgejaagd en gestresseerd als toen ik school liep. Ze zeggen altijd let op met wat je wenst of droomt als je jong bent want die wensen zullen uitkomen. Bij mij zijn ze alle behalve één uitgekomen en ik vrees dus dat die laatste ook nog gaat uitkomen. En dat is geen mooie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met geld kan je niet alles doen wat je wil. Met alle geld in de wereld kan ik namelijk nog geen tijd kopen of tijd terugdraaien. En om al mijn ideeen voor de toekomst te kunnen verwezelijken heb ik vooral tijd nodig, heel veel tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Potten decoreren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dood.
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat vind ik nu ook van mijn oplossing voor het immigratieprobleem se.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Je snapt best wat ik bedoelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik heb mezelf overleefd en nu doe ik al een jaar of 23 voort
Beetje de staat terugpesten. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 september 2012 om 13:20. |
![]() |
![]() |