![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door K.Alf : 27 september 2012 om 10:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() het enige wat mij interesseert is hoe dit gefinancierd wordt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Welk verantwoordelijk autochtoon gezin wilt er nu zijn kroost naar scholen sturen waar het vol met moslim jongeren zit. (!) Iedereen wenst van nature uit het beste voor zijn mensen, hetgeen in de greep van moslims niet absoluut verzekerd kan worden. Wee ervoor: ze zijn ons aan het uithollen!!!! ' U weet wel:Koekkoek strategie'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat Vlamingen een school openen die enkel open staat voor leerlingen met zuiver Vlaamse achtergrond. Het kot zou te klein zijn, het CGKR zou staan dreigen met klachten en vervolging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dreigen? Ik geloof dat de hele pokolinkiewinkiegemeenschap en hun kleine zusjes barikades zouden opwerpen.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is van Marokkaanse afkomst zijn geen handicap waardoor je in het regulier onderwijs niet terecht kunt. Ook je verwachtingen deel ik niet omdat; - Het gaat over kleuteronderwijs en eerste jaar basis, in de lessen wordt Nederlands gesproken, maar over speeltijd, middagpauze, voor of nabewaking staat niets. Wordt ook daar nederlands gesproken? Of enkel tijdens de lessen? Wat moet je je daarbij voorstellen voor kleuters die toch al niet de taal goed beheersen, denk je echt dat die van 10.00 tot 10.15 Arabisch of Berbers praten, en dan van 10.15 ineens niet meer? - Er wordt twee uren godsdienst, voorlopig islam gegeven; aan kleuters??? Aan 6 jarigen??? Je kunt dan veel beter extra taal geven, waarom kleine kinderen koranlessen geven? - Een open pleuralistische school, prima, maar wanneer je jezelf op Marokkanen richt ben je dit in de praktijk natuurlijk niet. En wie gaat lesgeven, moslimleerkrachten? Of ook anderen? Ik denk dat de kans groot is dat dit enkel bijdraagt tot segregatie en nog meer achterstand, ik hoop van niet maar vrees ervoor. Je kunt kinderen beter plaatsen in een gewone reguliere school, inplaats van apartheidsregime, mocht een Vlaming enkel een school gericht op Vlamingen openen, was dat discriminatie, dit onderwijsbeleid steunt dat blijkbaar met belastinggeld wanneer het over mensen van Marokkaanse origine gaat. Totaal fout lijkt me dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je even doordenkt zal je beseffen dat bijzonder onderwijs niet uitsluitend voor Belgische kinderen toegankelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Op 1 september 2013 zal Voorpost in Antwerpen de school Vlaanderen Boven openen, die zich enkel richt op leerlingen van Vlaamse afkomst. Voorpost wil met het initiatief de kansen van de leerlingen gevoelig verhogen. Dat schrijft Gazet van Antwerpen."
Wat zou in dit geval de reactie van het CGKR en van Minister Smet zijn?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Stap bij stap , geeft men toe aan de overheersers .
Ik begrijp niet hoe het westen zich zo verder laat inpakken . hoeveel uren religieuze hersenspoeling krijgen die kindjes per week ? is dat een stap naar integratie ? ik denk het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |