![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar je moet vooral van bepaalde ideeen durven afstappen. Citaat:
Binnen een gebouw van 15 hoog, kan je namelijk op verschillende verdiepingen tuinen aanleggen. Maar je moet dan dus beginnen met de mentaliteit van de bevolking te veranderen. De huidige problemen met jongeren in onze steden, zijn trouwens bewijzen dat het hier overvol is geraakt. Men kan deze jongeren geen ruimte meer aanbieden om zich te ontwikkelen en daar zit het grote probleem van onze maatschappij. Gebrek aan ruimte voor alles. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja je bent zo goed bezig als Basta-Sabam heffen op de m2 fuif van 340 man. Als je die wilt stapelen moet dat een toren zijn hoger dan de Burji Khalifa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus 50 miljoen allochtonen is de LIMIET... Nu het dilemma is, als we ons huidige rijkdom moeten delen met 5, dat we allemaal ipv het minimumloon 1500euro per maand, terugvallen op 300euro per maand... Lijkt mij dan ook de faire target voor een nieuw minimumloon. Doet mij aan denken dat wiskundig het minimumloon omgekeerd evenredig moet zijn met de groei van de migranten Mijn pleit voor anticonceptie, en feite pleit men voor omgekeerde pyramides. Ik denk niet dat je de pyramides moet omkeren, ik denk dat je ze moet versmallen aan de top. Hoe kun je dat doen ??? Door aktieve euthanasie te promoten... We moeten breder en sneller euthanasie toepassen voor al wat niet productief bijdraagt tot onze economie, en een limiet stellen op het bedrag aan gezondheidszorg die we willen spenderen om een mensenleven te redden.. Terug een formule evenredig met de waarde van het leven. Als 1500euro het minimumloon is, is econometrisch, het leven 150.000 euro waard. Meer moet dat niet zijn. Uiteraard kun je nog de belastingopbrengst meerekenen. Aan een loonbeslag van 70% is een WERKENDE persoon dan toch 600.000euro waard, en een werkloze/gepensioneerde persoon 150.000. Dat is dan puur economisch beredeneerd, vooraleer ik hier voor hitler of andere toestanden verweten wordt. Het gaat gewoon over de redenering.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 oktober 2012 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al zit al het geld in Belgie, dan nog kan het land slechts 1persoon per 1,5 ha voeden en voorzien in zijn levensbehoeften. En wij komen toe met 1,5ha omdat we kunnen stapelen en goede lanbouwgronden hebben. In de Arabische wereld heb je meer dan 10km² per persoon nodig. Je komt er dus niet zo makkelijk vanaf. En we spreken dan over een levenstandaard zoals die hier was 50 jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We kunnen 11 000 000 mensen in't midden van de Gobi woestijn laten leven, of op Antartica. Maar om dat te doen op 32 000km², zonder externe import van energie in welke vorm dan ook gaat het niet lang duren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel me eerder een sperwer. Dat is andere koek. En dat is mijn norm. We staan dus regelrecht tegen over elkaar. Regelrecht. 'Verlaging van de levensstandaard' schrijf je? En je komt hier ook nog de lof zingen van Dubai? Tjien, tjien. En dan raad je nog iemand het nemen van geneesmiddelen voor ivm met slavernij en moderne slavernij? In het Engels kunnen ze het mooi zeggen; proef die woorden op je tong: 'a distorted mind'. Laatst gewijzigd door parsprototem : 1 oktober 2012 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je begint met schaduw te scheppen en de rest volgt vanzelf. Er is voldoende technologische know-how en met een gezonde dosis creativiteit is die klus te klaren. Maar ze zijn te tam en te laf om na te denken en hun handen uit hun mouwen te steken. Waar zouden ze geweest zijn zonder die olie? 1,5 hectare per persoon? Hallo? In mijn tuin heb ik 46 potten confituur gemaakt en twee courgetten liggen te rotten. Op 1/4 van een tuin van 10 m op 15m. Ik heb verder tien bananendozen vol met drogend snoeihout. En vele kansen heb ik onbenut gelaten. Ik ga voor 4 personen op 1,5 hectare. Maar dan kien je alles tot in de kleinste details uit. En je hebt een persoon nodig die full-time werkt. België is inn. overvol. Van mensen die hier niet thuishoren en van heel veel creativiteit die niet aan bod komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, er zijn een paar leden van Politics.Be die ik tot mijn stam wil rekenen. Gewoon een detaïl. Citaat:
Maar ik stel een klein experimentje voor. In plaats van uw WC te gebruiken, ga eens alle pipi en kaka op een hoopje dumpen ergens in een verlaten hoekje van uw tuin.
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je dan naar een boom zoeken met een kat erin, en staan kijken? Doe het jezelf niet aan. Dit is een metafoor (effe googelen op 'metafoor'). Ik hoef geen villa en ik hoef geen rijkdom. Ik wens voor mijn kinderen en voor de mensen van hier dat ze ongehinderd kunnen verder werken en creatief kunnen blijven en grenzen kunnen verleggen op allerlei gebied op onze manier. Onze manier, weet je wel. Maar ja, dat weet je niet, want als ik zeg 'beter één vogel in de hand dan tien in de lucht', dan ga je misschien een kanarie elke dag in je hand nemen en sterft dat beestje. En verder neem jij vrede met een verlaging van de levensstandaard als logisch gevolg van de overbevolking. Ik hou niet van logische gevolgen van overbevolking en ik neem er geen vrede mee. Niet met de gevolgen, noch met de overbevolking. Kijk verder dan je neus lang is (metafoor!), is mijn motto. Vooral niet omdat mensen die wel vrede nemen met de logische gevolgen van overbevolking en er hersenloos hun steentje aan bijdragen (ook een metafoor) de tendens hebben om een geven paard wel in de bek te kijken, terwijl dat helemaal niet mag! Wablieft, ze kijken niet alleen in de bek van dat paard, neen, ze trekken die bek nog eens open. (je gaat het nog leren dat metafoor-ding). 'Helpen'. Ik ga er van uit dat jj de mensen wilt helpen. Oké, verlaag je levensstandaard dan maar. Hoe ga je dat doen? Door ze te zeggen dat ze content moeten zijn met het kaf terwil jij in Dubai het koren vreet? Ik vraag het maar, hoor. (kaf en koren zijn metaforisch bedoeld) Waarom zou de levensstandaard moeten verlagen? Waarom niet de bevolkingsaangroei terugdringen? Laatst gewijzigd door parsprototem : 1 oktober 2012 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet nog steeds je water zuiveren en ook de hoeveelheid blijft gelijk. Maar je zuiveringsvijver bied je meer dan enkel zuiver water. Hij brengt ook voedsel, kledij en energie op. Je kan de benodigde oppervlakte wel verminderen, maar enkel door te stapelen. Men doet dit nu binnen onze economie, maar de gewonnen oppervlakte verlies men nu, omdat men alles moet transporteren over grote afstanden. Citaat:
Anders is het gesteld met de Noordpool, waar je een veel grotere oppervlakte nodig hebt wegens minder natuurlijk bronnen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk wat beter om u heen. België is voor 90 % verstedelijkt : bakstenen en beton. Let op het aantal overstromingen in zowat alle gemeenten tegenwoordig bij enige overmatige regenval : het water kan nergens meer weg tengevolge van het teveel aan bebouwing. Er zijn hier snel- en andere wegen dat het niet normaal meer is. We stikken in de gassen van die miljoenen auto's. Er is geen ruimte om kinderen fatsoenlijk te laten spelen in de steden. Er is nog amper natuur te vinden. We moeten zowat alles invoeren omdat we geen plaats meer hebben om zelf te verbouwen. België is overvol. Er moet iets aan gedaan worden door strenge maatregelen te nemen tegen verdere immigratie en voor geboortebeperking.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ondertussen nog niet begonnen bent met je buren te bestelen, omdat je geen kleren hebt en kou lijd. Laat er echter geen ziekte plaats vinden, want je hebt geen ruimte voor een kruidentuin om een stomme griep te bestrijden. Noch heb je de nodige middelen om een klein wondje te behandelen tegen onstekingen en je verwonden kan dus dodelijke gevolgen hebben. Parsprototem, ik wil je geen anst aanjagen, maar vandaag verbruikt elke Belg gemiddeld 8ha land om in zijn behoefte te voorzien. Bedenk dat binnen de benodigde oppervlakte je alles moet rekenen. Dus ook de ruimte om je kledij te winnen en te maken. De ruimte om medicijnen te produceren. De ruimte om je auto te maken en onderhouden. En enkel voor het telen van de benodigde granen en aardappelen om te kunnen overleven heb je reeds 20 are nodig per persoon. Zoals Maddox reeds aanbracht enkel voor het zuiveren van je natuurlijke behoeften, verbruik je meer dan 400m² rietland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna moet er serieus grote kuis gedaan worden in het vreemdelingenbestand in het algemeen, zoals die vele gezinsherenigingen waarbij huwelijken (met kinderen) en echtscheidingen en huwelijken (met kinderen) en echtscheidingen elkaar aan de lopende band opvolgen moeten eens duchtig bekeken worden. De autochtone bevolking heeft decennia - nee, zowat een eeuw lang - voortdurend een serieus stuk van zijn loon afgegeven in de hoop een betere toekomst te verzekeren voor hun kinderen en een verzorgde oude dag voor zichzelf en nu wordt dat spaarpotje netjes uitgedeeld aan vreemden die hier dikwijls geen dag gewerkt hebben. Die vreemden horen hier niet thuis.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twijfelachtig, Parsprototem heeft aangegeven een alleenstaande vrouw te zijn inde fleur van haar geestelijke leven, helaas zwaar belegerd door een hoop import even nuttig als de luxury edition van turbo-bunny-action cards, the collectors game.