![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch is het een belangrijke principeverklaring. Ik zou Nethanyanu wel eens hetzelfde horen willen beweren mbt Israël, of De Winter mbt België. Dat zou ons al een stuk vooruit helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wilt graag oorlog voeren op basis van selectieve quotes ! terwijl Ahmadinejad al jaren overal zijn verhaal komt doen, zoals op universiteiten in de VS. De gebruikte tactiek van de propagandisten is precies dezelfde als die van komplottheoristen "we horen alleen wat we willen horen" en weigeren een verhaal in zijn context te interpreteren. Ahmadinejad heeft niets tegen joden in het algemeen zoals Hitler dat wel had, maar wel tegen de genen die maar doen waar ze zin in hebben in zijn regio. bovendien vervolgde Hitler ook joden in eigen land, en daar buiten. Iran is zo ongeveer het enigste land in die regio dat nog vrij is van de invloed van de VS. Daarom ook zijn zij het enigste regime dat zich openlijk tegen de Amerikaans-Israëlische invloed verzet.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 oktober 2012 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot in 2005 waren er nog zo'n 25000 Joden in Iran (BRON), maar dat aantal is dus ondertussen verder serieus geslonken omwille van de onhoudbare discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benjamin Netanyahu, drie dagen geleden tijdens zijn speech voor de UN: "Israel stands proudly with the forces of modernity. We protect the rights of all our citizens: men and women, Jews and Arabs, Muslims and Christians – all are equal before the law."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb u actuele bronnen gegeven. Heb nergens uw cijfers kunnen terugvinden en u geeft mij geen enkele bron. Hebt u er eentje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-17688877 http://willyloman.wordpress.com/2010...-live-in-iran/ http://www.jewocity.com/blog/an-inte...-ibrahimi/3992 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Discriminatie is trouwens niet de enige reden. Elk jaar ruilen duizenden hooggeschoolde Iraniërs, ongeacht hun religie, Iran in voor Europa en de VS. Ironisch, want zonder deze brain drain hadden de ayatollahs hun kernwapen misschien al lang gehad ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik juich die quote wel toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Schepen
|
![]() Waarom?? Hij heeft toch GEEN bloedhekel aan ALLE Joden. Het beeld in de media klopt dus niet. Hij heeft iets tegen de Joden die land opeisen omdat hun voorouders daar ooit gewoond hebben. En die denken dat een God het hen gegeven heeft omdat ze de "Uitverkorenen" zijn.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ooit vond dat Israel gelijk had, omdat de media enkel zaken liet zien die in het voordeel van Israel. Maar nu is dat totaal anders. Zowel de media tot de politiekers in heel veel landen (ook VS) hebben genoeg van het gedrag van de extreme Joden. En mede dankzij Youtube zien we wat extreme Joden Palestijnen aandoen. Op de VRT gaat daar trouwens WEER een programma aan gewijd worden (Panorama geloof ik). De waarheid is een versnelling naar boven gekomen na de vernietiging van de Twin Towers. Opeens heeft iedereen de aandacht voor terrorisme. Maar na die aandacht kreeg je de vraag "WAAROM?". En steeds kwam je uit bij Israel, Israel, Israel. Wat ik zo vreemd vind, en Alex Agnew heeft dit ook in 1 van zijn grappen verwerkt, is dat de Joden altijd problemen hebben met andere volken. Ze zijn altijd op de vlucht: opgejaagd door een boze Farao, 40 jaar in de woestijn rondgedoold, opgejaagd door Duitsers, problemen met de helft van de wereld, etc, etc. Het probleem met de EXTREME Joden is dat ze denken dat ze beter zijn dan een ander. Ze vinden dat ze recht hebben op andermans grond, en als die dat niet wil afstaan dan met geweld afnemen. En dat nog in 2012 ![]() Ik hoop van harte dat Obama president blijft, wat hij is de eerste president die het gedrag van Israel grondig beu is geworden en dit ook in de media uit. Israel kan beter dimmen, want iets zegt me dat de huidige crisis waarin de VS en Europa zitten negatief gaat uitdraaien voor dat land. In tijden van crisis kijken volken anders naar elkaar, het is iedereen voor zich. En zonder de VS is Israel een keffertje. Allé genoeg voor vandaag ![]()
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens een meer serieuze bron te zoeken aub? CNN, BBC, Reuters (alhoewel die laatste ook al betrapt zijn op leugens mbt Iran) Citaat:
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat u heel goed weet dat u een leugen verspreide in dit geval. Of hoe de beschuldigingen van een of andere blogger, zonder ook maar het minste bewijs, nieuws wordt in het westen, als het maar kan dienen om Iran in een slecht daglicht te stellen. Onvoorstelbaar dit niveau van propaganda. Dat men daarvoor kan vallen lijkt me bijna onwaarschijnlijk. Antoon vervoegt de 'bottom of the barrel' qua journalistiek. Teleurstellend. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 oktober 2012 om 22:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wat u niet graag leest is gefabriceerde propaganda, en al wat u als waarheid wenst te hebben toont u aan met bronnen die dan wel geloofwaardig zouden zijn, of toch niet altijd, want ook zij verspreiden leugens - lees : woorden die u niet graag leest. Pfff. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 oktober 2012 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een interessant werk dat ondermeer de spanningen beschrijft onder de Joodse religieuze groeperingen in New-York in 1948 is het werk van Chaim Potok Uitverkoren.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 2 oktober 2012 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer Netanhahu iedereen probeert over te halen een aanval op Iran te steunen is het opeens weer niet erg .
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe, de man is een getalenteerd charismatisch spreker, maar zijn oneerlijkheid zit hem in datgene wat hij weglaat.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, u mag met recht en rede tegen de dreiging van Netanyahu zijn, het is absoluut uw goed recht. Maar er is een verschil tussen het dreigen met een aanval op kerninstallaties van een vijandig land, dan het oproepen tot vernietiging van een land en het vermoorden van Joden. U kennende op dit forum denk ik dat u dat zelf ook beseft. |
|
![]() |
![]() |