![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Belga publiceert alles maar het zijn de overige media die niet alles publiceren. Mag ik een paar voorbeelden geven? Mijn vraag hierna is: wie interesseert dit allemaal? En daarna kon je idd. besluiten of vaststellen dat de media liever iets publiceren dat voor controverse en&of voor sensatie zorgt. Op voorstel van minister-president Kris Peeters. De Vlaamse Regering hecht haar principiële goedkeuring aan het besluit over de vaststelling en de organisatie van de indeling van geslachte runderen en varkens . Het besluit is het gevolg van Europese regelgeving, en wijzigt de huidige Vlaamse wetgeving. Over dit besluit wordt het advies ingewonnen van de SALV en daarna van de Raad van State. Op voorstel van viceminister-president Ingrid Lieten. De Vlaamse Regering draagt Dimitri Hoegaerts voor in de Raad van Bestuur van de VRT als vervanger voor Hilde de Lobel, die ontslag nam. De bevoegde minister voor media zal de nodige formaliteiten vervullen voor de benoeming van het nieuwe lid. Op voorstel van viceminister-president Ingrid Lieten en minister Pascal Smet. De Vlaamse Regering kent een subsidie toe van 750.000 euro aan het Vlaams Audiovisueel Fonds vzw voor de werking van het Gamefonds in 2012 . Het Gamefonds moet een meer duurzame instroom realiseren van nieuwe games geïnitieerd in Vlaanderen, bijdragen tot een performante game-industrie in Vlaanderen en game based learning bevorderen in het onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
De linkiewinkies (Milquet, Onckelinckx en ander rood krapuul) zijn toch tegen gevangenissen? Neen...geef de veroordeelden (60% allochtonen) een golfcursus...en dan stopt die criminaliteit wel.... Hoe dikwlijls moet linkieworld het nog zeggen in hun gemonopoliseerde media: Geef de allochtonen geld en elk een villa (en stop alstublieft me hun werk aan te bieden of andere westerse vernederingen: la honte)...opgelost volgens het rode zootje...
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Brasschaat € 750,-/jaar en geen peter nodig. Toegegeven, dit blijft veel geld, maar jaarabonnementen in fitness-, tennisclubs, enz... zijn vaak niet veel goedkoper. Heel wat van de "duurdere" golfclubs hebben trouwens financiële problemen (zie Rinkven in Schilde en Cleydael in Aartselaar) omdat de nieuwe "golfers" eerder naar die open clubs trekken ipv dure gesloten clubs. Op termijn wordt golf echt wel democratisch, zoals nu al in de UK, waar je al voor € 50,- een "handicap card" hebt en enkel betaalt per keer dat je speelt (+/- € 35 voor 18 holes). Trouwens zo ver moet je niet eens gaan kijken, ook in Nederland is golf al heel wat goedkoper dan bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Geef alle politici een set golfsticks en stuur ze de golfbaan op, in plaats van naar hun pluche zeteltjes. Daar kunnen ze hoogstens wat gras wegkloppen en dat groeit vanzelf terug bij. Gras is eigenlijk net zoals het Belgisch begrotingstekort, het groeit vanzelf bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
![]() Citaat:
De gewone werkmens. In uw eerste zin in uw openingspost. Zegt genoeg. Citaat:
Citaat:
*geeuw*
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Muyters is de spreekbuis van VOKA, het grootkapitaal dus.
Ergo: de N-VA = VOKA = EIGEN ZAK EERST |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ik gebruik mijn sticks al om paaseieren in de tuin rond te kloppen en mijn tomatenplanten ondersteuning te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() [quote]De justitie in België is inderdaad een karikatuur van zichzelf...het volstaat er naar te verwijzen...
![]() |
#33 | |
|
![]() Waarom duren dossiers in België 2x langer dan elders? Is dat U ontgaan? Of heb je dat niet gelezen omdat het niet over uw fobie gaat?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 2 oktober 2012 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() [quote=Fieseler;6350915]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Splitsen waar je zelf voorstander van bent, afschaffen van provincie, senaat etc, die door N-VA hoog in het vaandel gedragen "werden" tot ze groter werden en nu zeker niet doorgaan (want er moeten postjes blijven voor al die vreemde N-VA duiven), door dezelfde smoes als de traditionele partijen. 1federale regering en je hebt de hele rompslomp afgeschaft. Stuur de klacht dus naar jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Euh, doe jij geen broek aan als je over straat loopt. Wel, diezelfde broek kan je perfect aanhouden op een golfterrein. En voor je het vraagt, kan je dat ook met je hemd, trui, sokken, enz... Zelfs speciale golfschoenen zijn niet verplicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Golf zal altijd duurder zijn zelfs al koop ik morgen schoenen van 150€ is golf nog steeds duurder dan gaan te lopen. Want om te lopen moet ik geen lidgeld betalen, geen set van clubs kopen etc... En ge kunt ook met uw gewoon kleren gaan lopen, dus dat maakt dan investering van 0 tov 129€ decathlon gerief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar blijkbaar zit de frustratie ivm. golf hier bij sommigen op dit forum wel heel erg diep. Als er golfclubs bij komen, kan dit de sport alleen maar toegankelijker maken (zie mijn eerder voorbeelden van de UK en NL). Aan wie beweert dat dit enkel een sport voor dikke nekken en snobs is : bent U eigenlijk al ooit op een golfclub geweest ? Snobs vind je overal : toen ik vorig jaar de kans kreeg om een dagje mee te rijden met een groep wielertoeristen, werd ik door een heel aantal van hen scheef bekeken met mijn oude Norta koersfiets, terwijl zij er eentje van € 2.000,- hadden. Indien U golf scheef bekijkt omdat een deel van de spelers dit uit snobisme doet, bent U wel heel erg beïnvloedbaar. Ook het argument van behoud van groene ruimte houdt weinig steek en wordt heel selectief gebruikt : veel golfterreinen zijn gebouwd of worden gepland op voormalig landbouwgrond, wat je moeilijk een natuurpark kan noemen. Zelfs de grootse sceptici zullen moeten toegeven dat een golfterrein iets "groener" is dan een aardappelveld. Daarenboven (zonder dat ik dit met cijfers kan staven) vermoed ik dat de oppervlakte ingenomen door golfterreinen een stuk kleiner is dan de oppervlakte bezet door voetbalvelden (die ook weer een stuk minder "natuurlijk" zijn), maar daar kraait geen haan naar. Is voetbal goedkoper dan golf : ja, maar daar heb je dan weer de belachelijke bedragen die neergeteld worden voor "betere" spelers (zelfs in de lagere klasses). Ik begrijp dus ook die hevige reacties hier niet : een golfterrein wordt betaald door een prive-investeerder en de lidgelden door de leden. Wat kan het jullie dan schelen ? Misschien toch jaloezie ? |
||
![]() |
![]() |