![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik val op meer mollige vrouwen. Als iemand dat anders ziet: be my guest. Modeshows interesseren me niet, misschien door de magere modellen? Sorry als de magere mensen zich beledigd voelen, maar dat is nu eenmaal voorkeur...
PS: mijn vrouw is bezig met bodystyling, ze wordt veel te slank ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
modellen met eetstoornissen en die daar toe aangezet worden kun je toch niet goedkeuren omdat er er hongersnood is in afrika. wat voor een bizarre gedachtegang is dat? er sterven modellen aan ondervoeding. dat jij een beetje aan de magere bent is echt niet het issue. en ik zou niet altijd alles op mezelf betrekken heel vermoeiende bezigheid op den duur |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil maar zeggen dat ik twee maten en twee gewichten (
![]() ![]() Men loopt nogal vaak te janken over te magere modellen alsof het de grootste slachtoffers ter wereld zijn en het een groot onheil brengt waaraan de wereld spoedig ten onder zal gaan. Terwijl het aantal mensen met een hogere BMI in getale veel groter is en meer problemen kan meebrengen op lange termijn. Ik had het over mezelf omdat ik wou aantonen dat je moet beseffen dat er heus mensen zijn die gewoon zo zijn en er niet voor kiezen, die dan niet willen aanzien worden als zichzelf uithongerende wezens en waar je al zeker geen medelijden mee moet hebben omdat je meent dat ze slachtoffer zijn geworden van de mode-industrie/homoseksuele verlangens/... of wat dan ook. Toch niet met ze allemaal. Met degenen die dat wel doen kan je medelijden hebben, maar dan liever omdat ze een foute job kiezen waarvoor ze ongeschikt zijn. Niet omdat ze zichzelf ervoor uithongeren.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 oktober 2012 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Steeds meer Afrikanen met overgewicht." http://www.valtaf.nl/artikel/4959/st...t-overgewicht/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Groentje-18 ; zelfs al ben je zo mager,; let op je voedingspatroon. Je aderen kunnen nog steeds dichtslibben daar te ongezond eten. Niet-vet is niet gelijk aan gezond.
![]() Je metabolisme kan nog steeds vertragen naarmate je ouder wordt. Je moeder is een goede referentie daar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tot vandaag zal monroe algemeen gezien als net iets sexier aanzien worden als pakweg keira knightley uiteraard zijn er venten die op graatmager of moddervet vallen maar zij zullen in die curve zeker niet het gemiddelde weergeven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en veel vatsluizen zie je niet op de plaatsen waar de vrouwen net zo min als mannen verlegen zijn om hun lusten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slachtoffer van een dwangmatige cultuur.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vatsluizen??wat is dat?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
morgenvroeg : spek met eieren, brood met boter, fruit, warme melk. 10 uur : koffiekoek, koffie ( goed gesuikerd ), of een milkshake. middagmaal : pak friet met veel saus, frikadel of zoiets, of een dikke sandwich, cola of bier. 16 uur : een tussendoortje, een croque monsieur of zoiets, met een paar glazen bier avondmaal : groentensoep, aardappellen/rijst/pasta, vlees met saus, kaas met brood, dessert. Wijn of bier aan tafel. s'avonds : ofwel uitgaan, en pinten pakken, ofwel lekkerlui in de zetel hangen met een zak chips, of een ijsje. Wat sport ook, zodat al dat goed eten geen vet word, maar vlees. ![]() Binnen een paar maanden zul je er al wat beter uitzien. ![]()
![]() |