Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2012, 16:22   #21
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Ik val op meer mollige vrouwen. Als iemand dat anders ziet: be my guest. Modeshows interesseren me niet, misschien door de magere modellen? Sorry als de magere mensen zich beledigd voelen, maar dat is nu eenmaal voorkeur...

PS: mijn vrouw is bezig met bodystyling, ze wordt veel te slank
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 22:44   #22
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Bovendien is het ook zo dat de wereld niet snel zal vergaan aan ondergewicht (in het
daar gaat het toch niet om?
modellen met eetstoornissen en die daar toe aangezet worden kun je toch niet goedkeuren omdat er er hongersnood is in afrika.
wat voor een bizarre gedachtegang is dat?

er sterven modellen aan ondervoeding. dat jij een beetje aan de magere bent is echt niet het issue.
en ik zou niet altijd alles op mezelf betrekken
heel vermoeiende bezigheid op den duur
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 23:35   #23
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik wil maar zeggen dat ik twee maten en twee gewichten () niet echt ernstig vindt voor ++BMI's en --BMI's.

Men loopt nogal vaak te janken over te magere modellen alsof het de grootste slachtoffers ter wereld zijn en het een groot onheil brengt waaraan de wereld spoedig ten onder zal gaan.
Terwijl het aantal mensen met een hogere BMI in getale veel groter is en meer problemen kan meebrengen op lange termijn.

Ik had het over mezelf omdat ik wou aantonen dat je moet beseffen dat er heus mensen zijn die gewoon zo zijn en er niet voor kiezen, die dan niet willen aanzien worden als zichzelf uithongerende wezens en waar je al zeker geen medelijden mee moet hebben omdat je meent dat ze slachtoffer zijn geworden van de mode-industrie/homoseksuele verlangens/... of wat dan ook.
Toch niet met ze allemaal.

Met degenen die dat wel doen kan je medelijden hebben, maar dan liever omdat ze een foute job kiezen waarvoor ze ongeschikt zijn.
Niet omdat ze zichzelf ervoor uithongeren.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 oktober 2012 om 23:38.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 23:47   #24
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En intussen verhongeren ze aan de andere kant van de evenaar.
Het kan keren:

"Steeds meer Afrikanen met overgewicht."

http://www.valtaf.nl/artikel/4959/st...t-overgewicht/
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2012, 10:56   #25
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
De doorsneevent wil een vrouw met rondingen en pak
modeontwerpers zoeken inderdaad levende kapstokken
modeontwerpers zijn ook vaak homo's

anyway, in essentie zouden de meiden neen moeten zeggen en dan zal die onzin vanzelf stoppen.
zeggen vrouwen niet neen dan moetj e ze desnoods beschermen.

boulimie/anorexia zijn tenslotte psychische aandoeningen en ziektes.
vaak zijn de levende kapstokken ook nog drugsverslaafd
De doorsneevent bestaat niet,smaken verschillen.Ikzelf val op een maatje minder en vindt kleine borsten mooi.Mn ex was graatmager van nature uit alhoewel ze evenveel at als ik verwerkte ze het vet op een andere manier.resultaat,vrouw 50kg vent 95kg.Zelfde levensstijl,zelfde voeding,nee das ni waar,zij snoepte nog tussen de maaltijden ik was bezorgd over mn gewicht en snoepte niks.Als ze ziek was viel ze nog een paar kilo af,waarna ik ze extra deed snoepen.Kwou nooit het dubbele wegen
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2012, 11:50   #26
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Groentje-18 ; zelfs al ben je zo mager,; let op je voedingspatroon. Je aderen kunnen nog steeds dichtslibben daar te ongezond eten. Niet-vet is niet gelijk aan gezond.
Je metabolisme kan nog steeds vertragen naarmate je ouder wordt. Je moeder is een goede referentie daar.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2012, 13:34   #27
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
De doorsneevent bestaat niet,smaken verschillen.
gausscurve misschien?

tot vandaag zal monroe algemeen gezien als net iets sexier aanzien worden als pakweg keira knightley
uiteraard zijn er venten die op graatmager of moddervet vallen maar zij zullen in die curve zeker niet het gemiddelde weergeven
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2012, 14:03   #28
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
De doorsneevent bestaat niet,smaken verschillen.Ikzelf val op een maatje minder en vindt kleine borsten mooi.Mn ex was graatmager van nature uit alhoewel ze evenveel at als ik verwerkte ze het vet op een andere manier.resultaat,vrouw 50kg vent 95kg.Zelfde levensstijl,zelfde voeding,nee das ni waar,zij snoepte nog tussen de maaltijden ik was bezorgd over mn gewicht en snoepte niks.Als ze ziek was viel ze nog een paar kilo af,waarna ik ze extra deed snoepen.Kwou nooit het dubbele wegen
Der bestaat nog een ander verschil.Vanaf dat een blondje van 1.70 en 50kg buitenkomt en zich wil amuseren heeft ze véél vrienden.Ze kan hele avonden gratis drinken en wordt daarbij aangemoedigd.Als ze laat blijken dat ze met haar man gekomen is en daar ook mee naar huis gaat veranderd de sfeer.Evengoed is het mogelijk om een leuke vent te zijn als je 95 kg weegt,Alleen betaal je dan je eigen rekening.Dus wat moet ik nu doen,mijn keuze valt op vrouwen die,veel benaderd worden.Achter een keer of honderd wordt je dat wel moe.Dus vrouwen die het leuk vinden dat ze aanbidders hebben spelen een pervers spelletje.
Oud 6 oktober 2012, 15:49   #29
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Der bestaat nog een ander verschil.Vanaf dat een blondje van 1.70 en 50kg buitenkomt en zich wil amuseren heeft ze véél vrienden.Ze kan hele avonden gratis drinken en wordt daarbij aangemoedigd.Als ze laat blijken dat ze met haar man gekomen is en daar ook mee naar huis gaat veranderd de sfeer.Evengoed is het mogelijk om een leuke vent te zijn als je 95 kg weegt,Alleen betaal je dan je eigen rekening.Dus wat moet ik nu doen,mijn keuze valt op vrouwen die,veel benaderd worden.Achter een keer of honderd wordt je dat wel moe.Dus vrouwen die het leuk vinden dat ze aanbidders hebben spelen een pervers spelletje.
HO , ken je dan geen tenten waar de vrouwen wat minder weigerachtig staan ?

en veel vatsluizen zie je niet op de plaatsen waar de vrouwen net zo min als mannen verlegen zijn om hun lusten .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2012, 17:03   #30
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil maar zeggen dat ik twee maten en twee gewichten () niet echt ernstig vindt voor ++BMI's en --BMI's.

Men loopt nogal vaak te janken over te magere modellen alsof het de grootste slachtoffers ter wereld zijn en het een groot onheil brengt waaraan de wereld spoedig ten onder zal gaan.
Terwijl het aantal mensen met een hogere BMI in getale veel groter is en meer problemen kan meebrengen op lange termijn.

Ik had het over mezelf omdat ik wou aantonen dat je moet beseffen dat er heus mensen zijn die gewoon zo zijn en er niet voor kiezen, die dan niet willen aanzien worden als zichzelf uithongerende wezens en waar je al zeker geen medelijden mee moet hebben omdat je meent dat ze slachtoffer zijn geworden van de mode-industrie/homoseksuele verlangens/... of wat dan ook.

Met degenen die dat wel doen kan je medelijden hebben, maar dan liever omdat ze een foute job kiezen waarvoor ze ongeschikt zijn.
Ze zijn zeker slachtoffer.
Slachtoffer van een dwangmatige cultuur.
Oud 7 oktober 2012, 00:52   #31
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
HO , ken je dan geen tenten waar de vrouwen wat minder weigerachtig staan ?

en veel vatsluizen zie je niet op de plaatsen waar de vrouwen net zo min als mannen verlegen zijn om hun lusten .
In mn zoektocht naar een eerlijke en intelligente vrouw heb nog niet in tenten gekeken.Als ik al eens een feestje bouw kom ik vanalles tegen,maar daar ontbreekt dan vooral het eerlijke aan,ik laat ze dan ook ontsnappen en zal nog wel bellen

Vatsluizen??wat is dat??
Oud 7 oktober 2012, 01:09   #32
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Eet wat meer hé meid.
morgenvroeg : spek met eieren, brood met boter, fruit, warme melk.
10 uur : koffiekoek, koffie ( goed gesuikerd ), of een milkshake.
middagmaal : pak friet met veel saus, frikadel of zoiets, of een dikke sandwich, cola of bier.
16 uur : een tussendoortje, een croque monsieur of zoiets, met een paar glazen bier
avondmaal : groentensoep, aardappellen/rijst/pasta, vlees met saus, kaas met brood, dessert. Wijn of bier aan tafel.
s'avonds : ofwel uitgaan, en pinten pakken, ofwel lekkerlui in de zetel hangen met een zak chips, of een ijsje.
Wat sport ook, zodat al dat goed eten geen vet word, maar vlees.
Binnen een paar maanden zul je er al wat beter uitzien.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be