![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
Bekijk resultaten enquête: Moet NVA met VB coalitie vormen in Antwerpen? | |||
ik stem NVA - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,64% |
ik stem NVA - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
21 | 37,50% |
ik stem VB - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 25,00% |
ik stem VB - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - JA! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,57% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,50% |
ik ben moslim - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben moslim - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,79% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta op een N-VA-lijst.
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag is dan of NVA aan de kant van diegenen gaat staan die vinden dat in Antwerpen de "Oude Antwerpenaar" quasi volledig dient te verdwijnen en plaats moet maken voor de "Nieuwe Antwerpenaar", of dat ze toch nog iets geven om wat er daar nog rest aan "Europese cultuur" en in een heroïsche strijd trachten om op kwart na twaalf de kansen voor het "eigen" kamp alsnog te keren. Bart De Wever, De Redder van Aantwaarpe, of burgemiester van "Groejt-Borgerokko". Wa zal't zaain Bartje? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() De afgelopen tien, vijftien jaar heb ik als vlaamsgezinde mogen vechten tegen de vooroordelen dat bvb de vlaamse leeuw=racist. Zij die beweren dat het VB nooit iets bereikt heeft, dwalen. D�*t hebben ze bereikt: de symbolen van de vlaamse beweging waren lange tijd besmeurd door hun toedoen.
Het heeft vele jaren geduurd vooraleer we die symbolen terug uit hun handen hebben gekregen. Nu kan ik gerust mijn vlaamse leeuw terug uithangen op 11 julie zonder onmiddelijk voor racist uitgemaakt te worden. En nu opeens gaan samenwerken met de partij die ons twintig jaar lang in een slecht daglicht heeft gebracht? Ik dacht het niet. Anti-vreemdelingen en pro-vlaamse mensen horen niet samen in één partij |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is plaats voor iedereen die zich wil aanpassen |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het de N-VA toegelaten om het Vlaamse Belang te marginaliseren tot racisten. Dit op zich is een racistische houding, wat uiteraard het volste recht is van de N-VA.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 oktober 2012 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaams belang hun eerste interesse ligt bij het anti-vreemdelingen. Tegelijk hebben ze de laatste twintig jaar de vlaamse leeuw geclaimed als een van hun symbolen. De volledige vlaamse beweging heeft daar de gevolgen van moeten dragen, van uiterst links (want zo'n vlaamsgezinden zijn er ook ja) tot de liberale vlaamsgezinden als ikzelf. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 oktober 2012 om 16:02. |
|||
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd dat het VB er voor gezorgd heeft dat de symbolen van de vlaamse beweging besmeurd waren met hun anti-vreemdelingen standpunten. D�*t heb ik gezegd, en daar neem ik niets van terug. U maakt er naar gewoonte weer een mooi potje van. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dikke vette 2
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 oktober 2012 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door te zeggen dat ze niet met het VB willen samenwerken?
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat verschil zetten we al tien jaar in de verf, en ja ook in antwerpen zetten we dat nu met de verkiezingen weer in de verf. Goed dat u dat opmerkt en mij eindelijk gelijk geeft. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-va wil hier dus niets mee te maken hebben, maar zoals we u kennen, vergeet u dat weer snel en draait u de waarheid maar rond en rond tot het lijkt om iets wat u goed uitkomt |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gejammer dat N-VA een inburgeringsexamen wil maar niet krijgt van de PS is gepikt van het Vlaams Belang.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom? Omdat wij geen uitstaans hebben met het VB. Als u dit nog altijd niet wil snappen zijn er drie mogelijkheden: 1) u leest gewoon noch de krantenartikels van n-va en de reacties van n-va'ers hier 2) u leest ze wel, maar u bent te dom om ze goed te interpreteren 3) u leest ze wel, u interpreteert ze goed, maar doet er gewoon om, om de andere kant uit te kijken en ze straal te negeren |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ga je daar nu weer op vinden, o groot licht der BUB? ![]() Als je al almaci met haar 6% nationaal moet gaan gebruiken als argument... Maarja, voor iemand van de bub is dat natuurlijk al een gigantische score hé ![]() |
|
![]() |