![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() [code:1:76972de2d8][quote="Knuppel"][quote="stijnVL&qu ot;]
Lets bloodywell hoop so! Liever in de oppositie met Groen! dan in één regering met tjeeven sossen en liberalen...[/quote] Dat was nochtans het voorspelde scenario... Net zoals voorspeld werd dat de 'keiharde garanties' die de N-VA kreeg niets voorstelden.[/code:1:76972de2d8] Wat is het voorspelde senario? Heeft de CD&V dan zijn afspraken al laten varen? Want u vergeet dat als de CD&V zijn afspraken niet nakomt dit ook zeer zware financiele gevolgen heeft voor de CD&V. Citaat:
Een minderheidsregering vormen tsss..... Wie dit niet doorziet moet steke blind zijn. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Pikt het dat er een groot aantal toekomstgerichte Vlaams-nationalisten zijn die het Vlaams Blok nooit zal kunnen bekoren; ook al bestaat de N-VA al honderd jaar niet meer en noemt het Vlaams Blok dan Blok Ultra Plus? Moet wel, want anders zouden jullie niet zo zuur kijken en onophoudelijk proberen om alles wat afwijkt van het enggeestige Blok-programma dood te knijpen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Leterme mag er niets over zeggen, en het Blok wil er niets over zeggen. Dit doet bij mij al een belletje rinkelen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() Zolang mensen als u het verstand niet hebben om een onderscheid te maken tussen sexuele en politieke voorkeur ben ik tevreden dat de NV-a bestaat.
Dan kunnen die toch al niet in het VB "extra" zitten. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkwaardig dat Leterme en Miet Smet als reden om het Vlaamsblok uit de regering te houden hun separatisme/secessionisme was. Hoe voelt dat als separatistische N-VA'ers die toch pretenderen dé erfgenamen van het Vlaamsnationalisme te zijn? Of zijn de echte flaminganten van de N-VA niet meer zo tuk op hun zelfstandige republiek Vlaanderen sinds ze op schoot van de Cd&V mee mogen delen in de brokjes van de macht.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God dit is belachelijk...
N-VA verraadt zowat alles waar ze voor staat (les gevolgd bij Anciaux en co?) en zegt dan dat ze goed bezig zijn ![]() Ge kunt van het Blok zeggen wat ge wilt, maar zijn héél wat eerlijker en rechtlijniger dan de Nivea-kaloten. |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#32 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik had het alleen over die ene uitspraak, dus NIET over zijn andere uitspraken en standpunten! |
||
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb het cordon nog nooit verdedigd trouwens, eerder het omgekeerde. Citaat:
Verdraai ook mijn reactie niet. Ik hoef geen links België; maar ik moet zéker geen rechts-conservatief en neo-liberaal Vlaanderen! Ik wil een Leefbaar en Sociaal Vlaanderen (en niet dat van Decoorne en co.); "LINKS" hoeft dat niet noodzakelijk te zijn. Hou dus maar op met je demagoge gezwets. Op mij heeft dat geen vat; ik jaag me niet op in dergelijke laster en leugens. Heb ik nog geleerd bij het Blok en de NSV; merci. |
||
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwoord eens: Is de N-VA nog separatistisch of niet? Ja of neen ![]() Simpele vraag simpel antwoord. Wat zal het zijn? Indien ja: dan heeft Leterme met jullie een groot probleem (cfr. gesprek met Vlaamsblok) Indien neen: des te beter, maar dan hebben jullie de N-VA-kiezers stevig bij hun pietje.
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Een vraagje aan de Blokkers.
na de verkiezingen verweten jullie: N-VA verraad Vlaanderen, Dweept mee met de belgicisten, dat we zouden in de regering stappen met SPA Nu zeggen we letterlijk na de verkiezingen: Als de verdere staatshervorming + binnenhalen van de Vlaamse resoluties niet in het regeerakkoord staan, zoals we het hebben overeengekomen stappen we niet in de regering. Nu zitten jullie weer eens zonder concrete argumenten en voorbeelden de N-VA aan te vallen. Geef gewoon toe, dat jullie de Vlaams-Nationalisten met hersenen niet hebben kunnen overhalen niet op de N-VA te stemmen. Ook heeft het Blok moeten vaststellen, dat de N-VA overgrote meerderheid van haar kiezers heeft weten te behouden. Daar heeft het Blok pijn van. Bewijs: -Zekere zetels (verkiesbare plaatsen op de lijst die sowieso zouden verkozen worden omdat ze meedelen in de pot stemmen: 3) -We hebben 3 (bijna 4) strijdplaatsen verkozen gekregen door VOORKEURSTEMMEN. En als we deze berekenen hebben we zeker 7% |
![]() |