Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 11 oktober 2012, 10:32   #21
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Moet men, wil men er burgemeester worden, niet gedomicileerd zijn in de betreffende gemeente? Daarom toch dat Turtelboom naar Antwerpen verhuisde (in de overtuiging van...).
Officiëel wel. Maar iedereen weet waar Laurette echt woont. Maar controlleren doen ze dat niet. Daarvoor is de PS te machtig. Zoiets gebeurt alleen met N-VA kopstukken die naar hun geboortestad Gent verhuizen. Dan geeft de SP.A wel een seintje aan de politie om de onderbroeken te gaan tellen.
fonne is offline  
Oud 11 oktober 2012, 10:37   #22
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Er zijn zelfs rijke buurten zonder veel groen.

Maar ja ook Schaarbeek is onbetaalbaar voor de modale Vlaam. Ondanks het bekende hersenloze geschreeuw over ''ghetto'' en probleembuurt.
De misdaad is in Vlaanderen minder lonend zeker? De dag dat ze in Brussel eens een serieuze fiscale controle houden om de herkomst van de gelden na te gaan waarmee de huizen gekocht worden, loopt Brussel leeg.
Citaat:
Logisch, want ze pusht nu weer enorm hard op een nieuwe metrolijn voor Schaarbeek (Uccle- Schaerbeek). Een prachtig collectief goed, waar Vlamen alleen van mogen dromen.
En dat allemaal betaald met de 600 miljoen Euro die Vlaanderen via de Mano Nera jaarlijks afgeperst wordt om de megalomanie van Brussel te sponsoren.
fonne is offline  
Oud 11 oktober 2012, 10:50   #23
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Onkelinx is trouwens ook goed thuis in de armere buurten van Schaarbeek.
Ze spreekt zelfs de taal van haar kiezers daar en is er een graag geziene gast in de winkels en restaurants.

Ik denk zelfs dat Onkelinx zich veiliger en beter voelt onder hen dan tussen de autochone bevolking van dit land.
Weinigen weten het, en het is er ook niet echt aan te zien, maar de moeder van Onkelinx is Algerijns.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 11 oktober 2012, 11:16   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zij heeft slechts een tweede verblijfplaats is Lasne, ze woont door niet officieel.
De gemeente is te duur voor haar om er haar officiele eerste verblijfplaats van te maken.
neen, ze woont "officieel" in een apartement in Saharabeek inderdaad.

Net zoals velen zich in een goedkope gemeente vestigen (zoals Knokke) omdat het te duur wonen is in de stad waar men werkt (en woont) nietwaar.

Haar "domicile" staat dus op haar appartementje in Saharabeek, en haar villa in Lasne, waar ze enkel af en toe tijdens het weekend eens binnenspringt.
Doe ik het goed zo?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 oktober 2012 om 11:16.
circe is offline  
Oud 11 oktober 2012, 11:23   #25
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De misdaad is in Vlaanderen minder lonend zeker? De dag dat ze in Brussel eens een serieuze fiscale controle houden om de herkomst van de gelden na te gaan waarmee de huizen gekocht worden, loopt Brussel leeg.
Ze mogen van mij best voor de grap eens een jaartje belastingfraude gaan opsporen, veroordelen en daadwerkelijk gaan bestraffen. Over héél Belgie dan.

[Kijken hoe wit de gevangenissen dan ineens worden]

Maar daar schijnen de eigenvolk politici nogal tegen te zijn. Logisch, eigendieven eerst.

Citaat:

En dat allemaal betaald met de 600 miljoen Euro die Vlaanderen via de Mano Nera jaarlijks afgeperst wordt om de megalomanie van Brussel te sponsoren.
Onkelinx houdt scherp de belangen van de francofonie in de gaten. Ze is voostander van een grootse uitbreiding van Brussel. Een snel groeiend en agressief Brussel is een voorwaarde daarvoor. Dat mag iets kosten.

Dat Vlamen het niet kunnen of willen betalen om in een dure stad als Brussel te wonen is hún probleem.
Voorlopig breidt de francofone hoofdstad zich razendsnel uit, terwijl ze daar in Antwerpen al 15 jaar praten over een bruggetje die er nog steeds niet is.
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 11 oktober 2012, 11:27   #26
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze mogen van mij best voor de grap eens een jaartje belastingfraude gaan opsporen, veroordelen en daadwerkelijk gaan bestraffen. Over héél Belgie dan.

[Kijken hoe wit de gevangenissen dan ineens worden]

Maar daar schijnen de eigenvolk politici nogal tegen te zijn. Logisch, eigendieven eerst.

Onkelinx houdt scherp de belangen van de francofonie in de gaten. Ze is voostander van een grootse uitbreiding van Brussel. Een snel groeiend en agressief Brussel is een voorwaarde daarvoor. Dat mag iets kosten.

Dat Vlamen het niet kunnen of willen betalen om in een dure stad als Brussel te wonen is hún probleem.
Voorlopig breidt de francofone hoofdstad zich razendsnel uit, terwijl ze daar in Antwerpen al 15 jaar praten over een bruggetje die er nog steeds niet is.
Volgens mij is het geen kwestie van niet kunnen betalen, maar eerder van geen goesting hebben om in die vuile ghettostad tussen het importracaille van de PS te gaan wonen. Mij mogen ze er nog voor betalen, ik zou niet willen. Ik hou het bij de groene Vlaamse rand.
Zenit is offline  
Oud 11 oktober 2012, 11:39   #27
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Volgens mij is het geen kwestie van niet kunnen betalen, maar eerder van geen goesting hebben om in die vuile ghettostad tussen het importracaille van de PS te gaan wonen. Mij mogen ze er nog voor betalen, ik zou niet willen. Ik hou het bij de groene Vlaamse rand.
Tot ze daar ook neerstrijken, bedoel je? Al eens in Vilvoorde geweest? Als je altijd wegloopt moet je je niet afvragen waarom alles ontvlaamst.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 11 oktober 2012, 12:14   #28
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
gij denkt toch niet dat madame in Saharabeek woont? Ze woont in haar villa in Lasne natuurlijk. Ze heeft niet voor niks de bijnaam "la baronne de Lasne" gekregen.
Fout! Ze leeft wel in Schaerbeek!
Everytime is offline  
Oud 11 oktober 2012, 12:16   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
jaja en mijn vriendin leeft ook in Knokke! right!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 11 oktober 2012, 12:19   #30
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
U kent dus blijkbaar niets van Brussel en Schaarbeek stopt voor u met de wijken waar veel Arabieren wonen. De RTBF- en VRT gebouwen op de Reyerslaan, dat is ook Schaarbeek : dit wijk heeft niets te maken met pakweg het Helmet wijk of het wijk van het gemeentehuis.
Everytime is offline  
Oud 11 oktober 2012, 12:21   #31
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
jaja en mijn vriendin leeft ook in Knokke! right!
Ze heeft een appartement in Schaarbeek en leeft er. Gelooft u dat niet, pech voor u.
Everytime is offline  
Oud 11 oktober 2012, 14:45   #32
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze heeft een appartement in Schaarbeek en leeft er. Gelooft u dat niet, pech voor u.
En waar woont de rest van haar gezin??
omaplop is offline  
Oud 11 oktober 2012, 20:36   #33
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
En waar woont de rest van haar gezin??
Staan die ook al verkiesbaar dan?
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 11 oktober 2012, 20:43   #34
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Stem heel dat zootje gewoon weg en stem op een positief alternatief: Egalité!
http://www.egalite.be/?p=4043

Amina Amadel, de lijsttrekster, is een echt een toffe meid. Ze is op het terrein en kent de Schaarbekenaren en hun bekommernissen, i.t.t. dames en heren politici die zich alleen tijdens de verkiezingen aan ons herinneren.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 11 oktober 2012, 20:45   #35
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onkelinx bekent

Citaat:
Je sais qu’on me reproche parfois de partager ma vie entre Schaerbeek et Lasne. Effectivement, je ne m’en suis jamais cachée, j’y passe aussi du temps avec ma famille.
Naam: Laurette.jpg
Bekeken: 133
Grootte: 8,2 KB

Laurette heeft gewoon voor de schijn een appartementje in Schaarbeek. Tijd dat ze de politie van Gent daar eens op afsturen om de onderbroeken te tellen.

Laatst gewijzigd door fonne : 11 oktober 2012 om 20:47.
fonne is offline  
Oud 11 oktober 2012, 20:52   #36
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onkelinx bekent

Bijlage 87947

Laurette heeft gewoon voor de schijn een appartementje in Schaarbeek. Tijd dat ze de politie van Gent daar eens op afsturen om de onderbroeken te tellen.
Je weet toch wat dat betekent "passer du temps"?
Oud 11 oktober 2012, 21:02   #37
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Stem heel dat zootje gewoon weg en stem op een positief alternatief: Egalité!
http://www.egalite.be/?p=4043

Amina Amadel, de lijsttrekster, is een echt een toffe meid. Ze is op het terrein en kent de Schaarbekenaren en hun bekommernissen, i.t.t. dames en heren politici die zich alleen tijdens de verkiezingen aan ons herinneren.
Egalité, is dat niet de Brusselse afdeling van Hamas?
fonne is offline  
Oud 11 oktober 2012, 21:03   #38
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Je weet toch wat dat betekent "passer du temps"?
Straks ga je haar nog beschuldigen van een schijnhuwelijk gesloten te hebben
fonne is offline  
Oud 11 oktober 2012, 22:24   #39
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, hoor ze woont daar niet. Haar gedrogeerde dochter misschien wel, maar maman woont in Lasne.
Zenit is offline  
Oud 11 oktober 2012, 22:31   #40
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Egalité, is dat niet de Brusselse afdeling van Hamas?
Neen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be