![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik denk wel dat Van Peel dankzij dit filmpje vele voorkeurstemmen die voor zijn collega's bedoeld waren gaat afpakken. ![]() Hij doet maar he ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 10 oktober 2012 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De realiteit is wellicht:
- de tsjeven die het filmpje zien, zijn de enigen die er hartelijk mee kunnen lachen; de rest van Vlaanderen die het filmpje ziet, inbegrepen de nva'ers glimlachen - de nva'ers die de reactie van het Weverke lezen, zijn de enigen die er hartelijk mee kunnen lachen; de rest van Vlaanderen die de reactie van het Weverke leest, krijgt een herinnering aan de uitslagen van de peilingen in zijn brein. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe selecteer jij de Vlaamsgezinde kandidaat verkozenen op je cd&v-lijst ? En in welke "stand" situeer je jezelf in de cd&v ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 oktober 2012 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Vlaamsgezinde Tsjevenstemmer staat bij ook gekend als naieve ziel. Ik was er zo eentje in 2006. Ik kan er nog altijd niet bij dat ik toen op Leterme gestemd hebt. Maar goed, ondertussen ben ik geevolueerd en tjeeven stemmen doe ik NOOIT meer. Ik stem nog liever op BUB.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 oktober 2012 om 15:17. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb geen uitspraak gedaan over mijn stemgedrag trouwens. Misschien kies ik wel de grootste tsjeef op de N-VA lijsten uit om voor te stemmen... |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toch geloof ik nog altijd veel meer in een confederale toekomst voor België dan in een echte splitsing. Maar misschien ben ik wat te naïef. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Bij mij kwam hij toch eerder over als een kwajongen.Zo'n onvolwassen puber. En daar heeft hij ook wat van.
Laatst gewijzigd door system : 11 oktober 2012 om 20:12. |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, een correcte waarneming van De Wever. De facto heeft CD&V opgehouden te bestaan in Antwerpen. Het zekerste voor de postjes te behouden is zich inschrijven op de lijst van Janssens. Dat mag natuurlijk...
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |