Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2004, 10:23   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Tja Doggy, je bestempeld mij onmiddelijk als racist, omdat ik regelmatig nogal hard uit de hoek kom.

Je kan nu eenmaal slecht nieuws niet als goed nieuws brengen, en door er harder op te drukken of te roepen valt het beter op.

Trouwens, je "Sommigen" da's ook een hele groep, die chinezen, waar ook rotte appels tussen zitten.

En als ik 1 ding consequent ben is het wel mijn hardnekkig roepen dat misdaad echt bestraft moet worden.
Oud 17 juli 2004, 10:44   #22
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Tja Doggy, je bestempeld mij onmiddelijk als racist, omdat ik regelmatig nogal hard uit de hoek kom.
Waar dan? Ik zeg dat je veralgemeent. Ik heb je nergerns racist genoemd.
En ik vind het niet netjes een hele bevolkingsgroep met een sprinkhanenplaag te vergelijken

Citaat:
Je kan nu eenmaal slecht nieuws niet als goed nieuws brengen, en door er harder op te drukken of te roepen valt het beter op.
Inderdaad.
Maar dan moet de nadruk ook wel juist gelegd worden, dus niet een massa mensen veroordelen voor de feiten van de "rotte appels"

Citaat:
Trouwens, je "Sommigen" da's ook een hele groep, die chinezen, waar ook rotte appels tussen zitten.
MIJN 'sommigen'??
Je verwart jouw post met de mijne

Citaat:
En als ik 1 ding consequent ben is het wel mijn hardnekkig roepen dat misdaad echt bestraft moet worden.
Tuurlijk.
Alleen heb ik de indruk dat je meer naar de afkomst dan naar de feiten kijkt.
Oud 19 juli 2004, 04:21   #23
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Waarom komen ze naar hier?
Omdat ze hier ongehinderd kunnen inbreken. Een populaire multiculturele hobby quoi.
Typisch voorbeeld van het soort braaksel dat door het Vlaams Blok "vrije meningsuiting" wordt genoemd.
Yossarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 12:22   #24
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
omdat ze jaloers zijn op onze welvaart.
louter om materialistische redenen dus.

zij zijn er niet in geslaagd een hoogwaardige beschaving op te bouwen. evenmin zijn ze erin geslaagd welvaart, vooruitgang en wetenschap te creëeren.
Dat klopt niet echt, want onze basiskennis van wiskunde, geneeskunde, astronomie en fysica komt van de Moren. Wij hebben die kennis van hen overgenomen en zijn er natuurlijk verder op in gegaan, want de tijd staat uiteraard niet stil.
Als U zegt dat de moslims nooit een bloeiende beschaving gekent hebben waarin men voor wetenschap en vooruitgang streefde, betekent dat dat U uw geschiedenis niet kent.

Citaat:
en nu komen ze naar ons, en ze zeggen dat het niet eerlijk is dat wij welvarend zijn, en zij niet.
en dat wij ons moeten schamen dat we het zoveel beter hebben, en dat we ons daarover schuldig moeten voelen.
Zeggen allochtonen dat dan tegen jouw?
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 17:09   #25
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker
Waarom komen ze allemaal naar hier? Omdat ze vinden dat het hier beter en anders is. Maar als ze zich hier weigeren aan te passen en hun eigen cultuur wensen te behouden, wordt de situatie hier uiteindelijk net hetzelfde als in het land van waar ze afkomstig zijn en heeft het dus ook niet veel zin meer dat ze naar hier komen.
Wie is 'ze' ?
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 18:56   #26
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Dat klopt niet echt, want onze basiskennis van wiskunde, geneeskunde, astronomie en fysica komt van de Moren. Wij hebben die kennis van hen overgenomen en zijn er natuurlijk verder op in gegaan, want de tijd staat uiteraard niet stil.
Als U zegt dat de moslims nooit een bloeiende beschaving gekent hebben waarin men voor wetenschap en vooruitgang streefde, betekent dat dat U uw geschiedenis niet kent.

Zeggen allochtonen dat dan tegen jouw?
welke 'basiskennis'?
het decimaal stelsel?
komt van de indiërs.
en wat dan nog.

indien de moren of wat dan ook werkelijk zo 'intelligent' waren zouden zij wel verder geëvolueerd zijn ipv wij.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 21:10   #27
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
welke 'basiskennis'?
het decimaal stelsel?
komt van de indiërs.
en wat dan nog.

indien de moren of wat dan ook werkelijk zo 'intelligent' waren zouden zij wel verder geëvolueerd zijn ipv wij.
mitgard, je moet echt wel eens een goed geschiedenisboek openslagen. en over zaken waar je niks van afweet kan je beter zwijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:20   #28
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Wie wil deelnemen aan een samenleving moet die aanvaarden, inclusief taal, gewoontes, wetten, zeden. Wie dat niet wil moet ophoepelen. De rest is linkse lulkoek.
Wat is daar nu zo moeilijk aan?
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be