![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja Doggy, je bestempeld mij onmiddelijk als racist, omdat ik regelmatig nogal hard uit de hoek kom.
Je kan nu eenmaal slecht nieuws niet als goed nieuws brengen, en door er harder op te drukken of te roepen valt het beter op. Trouwens, je "Sommigen" da's ook een hele groep, die chinezen, waar ook rotte appels tussen zitten. En als ik 1 ding consequent ben is het wel mijn hardnekkig roepen dat misdaad echt bestraft moet worden.
![]() |
#22 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik vind het niet netjes een hele bevolkingsgroep met een sprinkhanenplaag te vergelijken Citaat:
Maar dan moet de nadruk ook wel juist gelegd worden, dus niet een massa mensen veroordelen voor de feiten van de "rotte appels" Citaat:
Je verwart jouw post met de mijne ![]() Citaat:
Alleen heb ik de indruk dat je meer naar de afkomst dan naar de feiten kijkt.
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als U zegt dat de moslims nooit een bloeiende beschaving gekent hebben waarin men voor wetenschap en vooruitgang streefde, betekent dat dat U uw geschiedenis niet kent. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het decimaal stelsel? komt van de indiërs. en wat dan nog. indien de moren of wat dan ook werkelijk zo 'intelligent' waren zouden zij wel verder geëvolueerd zijn ipv wij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Wie wil deelnemen aan een samenleving moet die aanvaarden, inclusief taal, gewoontes, wetten, zeden. Wie dat niet wil moet ophoepelen. De rest is linkse lulkoek.
Wat is daar nu zo moeilijk aan? |
![]() |
![]() |