![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
Bekijk resultaten enquête: Wordt er een anti-NVA coalitie gevormd in Antwerpen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
15 | 88,24% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() komkom,een beetje messentrekkerij is heel normaal als de kiezer wel de verdeling van de kaarten bepaalt,maar zeker niet hoe ze gespeeld worden...(er is niks in de Belgische wetgeving dat "verplicht" dat de grootste spelers het gemeentebestuur leveren)...
Te overwegen voor enkele andere Antwerpse spelers,of ze nu in de stadslijst zitten of niet,(en ik denk dan speciaal aan CD&V en O-VLD) ,is of ze denken dat een N-VA-geleid bestuur hen uiteindelijk niet beter zou uitkomen dan een oppositiebeurt,of een andere coalitie...Vrezen ze dat ze levend opgevreten zullen worden,of integendeel dat ze mee kunnen surfen en zich opnieuw herpakken vanop de schouders van een meer "centrumrechts" bestuur. We zullen eind deze week wel ongeveer weten vanwaar de wind waait vermoed ik zo... ![]() De kaarten liggen nog teveel rond,en hier in W-Vl kan ik niet "voelen" wat er gebeurt in A,ik kan momenteel niet antwoorden op de enquete. Laatst gewijzigd door kelt : 16 oktober 2012 om 17:24. |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Neen. Antwerpen krijgt haar verdiende slechtste burgemeester ooit. Gelukkig gaat hij niet te lang blijven en niet veel te zien zijn. Volgend jaar begint de volgende verkiezingsstrijd al namelijk.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Dat is de fout van mijn voorganger" |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, gelukkig dat jullie daarentegen zo genuanceerd en ruimdenkend zijn wanneer het om Bart De Wever gaat.
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
proficiat, jullie zitten al in het derde fase..nog 2 te gaan.. ![]() http://www.rouwgedichten.net/article...ng-de-5-fasen/ Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 16 oktober 2012 om 19:04. |
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zich af te vragen hoe de kristalfabriek in Luik het economisch zo moeilijk heeft terwijl er zoveel mensen kristallen bollen hebben om de toekomst te voorspellen... ![]()