![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ga maar eens kijken wie de rijkste heersers ter wereld zijn. Zelfs Arafat staat daar op een goede plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Zion protocollen ?
![]() Neen hoor, kijk gewoon naar de grootste aandeelhouders van die banken, geen voorhistorische vodjes papier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Maar nog erger, het zijn geen échte Joden, het zijn Khazaren ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Onderzoeksjournalistiek, beste.
Bovendien staan de échte rijken der aarde in geen enkele 'forbes lijst'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Waarom zou iemand met enorm veel geld op een lijstje moeten verschijnen ?
Weet jij hoeveel geld geparkeerd staat in offshore paradijzen ? Hoeveel geld er geparkeerd staat in Zwistersland, Gibraltar, Liechtenstein ? Juist. De meest lucratieve handelstromen ter wereld, die bijna de helft van de wereldgeldstroom uitmaken, zijnde drugs, mensensmokkel, wapens, prostitutie, antiekhandel ? Waar worden die winsten geparkeerd ? ![]() Zie ik de grote maffiafamilies in een lijst staan ? Wat betreft de onderzoeksjournalistiek. Zal wat ref's in de rapte bij elkaar zoeken. Maar waarschijnlijk zal u ze afdoen als ik weet niet wat omdat ze niet in uw denkkader passen. Ik doe evenwel toch de moeite, al was het maar om vandaag een goede daad te verrichten ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Die bank zal wel één grote zwendel zijn. Een aantal jaren geleden was er zoiets ook door Turkse moslims opgericht. Het bedrijf heette Ihlas holding. Je zou geld geven en dan zou je een deel van de winst terugkrijgen. Goedgelovige moslims haalden massaal hun spaargelden van de rekening af en belegden het in dit bedrijf. Je krijgt immers geen rente. De eigenaar van het bedrijf heeft het bedrijf opgedoekt en hij is er met al het geld vandoor gegaan. Hierdoor zijn duizenden Turken gedupeerd geraakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En terwijl je toch bezig zijt met je onderzoek geef ook eens wetenschappelijke bronnen over die Khazaren in Amerika. DNA resultaten wil ook wel aanvaarden als je die hebt om je "statements" te staven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ho stop.Inplaats van te zeggen niet zeveren zou je beter eerst de teletext lezen dan zou je zoiets niet zeggen.Eerlijk blijven hé. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik kan me hun marketing naar criminele allochtonen toe al inbeelden. Voor elke rekening die u bij ons opent krijg je gratis speelgoed : - een bommengordel op maat - een koevoet & wapen. En op de koop toe, een gratis koran. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Prutske antwoordde :
Citaat:
Misschien had de zin moeten worden : "Prutske, dat geloven WE toch DE DAG VAN VANDAAG niet meer !", wat er ook op teletext mag verschijnen. VROEGER, in de Grote, Dikke, Heilige, Zaligmakende, én Katholieke én Moslim Boeken staat dat, maar vandaag is dat nu ... veranderd. Mijn "ironie" is aan jou voorbij gegaan ! Renteloze leningen ! Laat me niet lachen. Moet er iemand het adres hebben van een bank in Marokko waar je je geld tegen 17% kunt plaatsen ? Ja ? ... Ik zal dat adres beter niet geven en verwijzen naar de post van Turk4ever. Inderdaad, ook daar is het "tamelijk" frauduleus. Ten andere, een ander voorbeeld in die zin, maar dan wél een bonafide operatie. Hoe dikwijls hebben we al niet gelezen van : "Koop een auto op krediet; intrest 0%. Wie gelooft dat nu ? De misschien best opbrengende obligatielening die er vorig jaar is uitgegeven is er een van de GMAC, eigenlijk de maatschappij die de autokredieten van GM beheert. De rente van die Obli-lening was en is 7,75% ! Zéér hoog in deze barre tijden én A-rating én beursgenoteerd. De GMAC is een zéér renderende onderneming. Dus : ... "Geld verdienen? Ge moet goed ingelicht zijn !".
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
Citaat:
Misschien had de zin moeten worden : "Prutske, dat geloven WE toch DE DAG VAN VANDAAG niet meer !", wat er ook op teletext mag verschijnen. VROEGER, in de Grote, Dikke, Heilige, Zaligmakende, én Katholieke én Moslim Boeken staat dat, maar vandaag is dat nu ... veranderd. Mijn "ironie" is aan jou voorbij gegaan ! Renteloze leningen ! Laat me niet lachen. Moet er iemand het adres hebben van een bank in Marokko waar je je geld tegen 17% kunt plaatsen ? Ja ? ... Ik zal dat adres beter niet geven en verwijzen naar de post van Turk4ever. Inderdaad, ook daar is het "tamelijk" frauduleus. Ten andere, een ander voorbeeld in die zin, maar dan wél een bonafide operatie. Hoe dikwijls hebben we al niet gelezen van : "Koop een auto op krediet; intrest 0%. Wie gelooft dat nu ? De misschien best opbrengende obligatielening die er vorig jaar is uitgegeven is er een van de GMAC, eigenlijk de maatschappij die de autokredieten van GM beheert. De rente van die Obli-lening was en is 7,75% ! Zéér hoog in deze barre tijden én A-rating én beursgenoteerd. De GMAC is een zéér renderende onderneming. Dus : ... "Geld verdienen? Ge moet goed ingelicht zijn !".
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Renteloze leningen ! Laat me niet lachen.
****************************** In de "theorie" bestaat het natuurlijk en het wordt in Nederland al een tijdje in de "praktijk" gebruikt. Voorbeeld : Google even met : rentevrij en je bekomt 256 antwoorden. Eén ervan is van een Islam Bank in Nederland. Om het je gemakkelijk te maken geeft die bank je zélf een "Arabische Verklarende Woordenlijst". Eén van die arabische woorden is : fee ! Het engelse woord voor kosten bij transakties. Ja watte ! En van "Fees" kennen ze iets ! Om je het genot van het zoeken én zélf vinden niet te ontnemen noem ik géén bedragen. Je moet wel rekening houden met : - de rente van een lening is inderdaad 0%: - de "instapkosten" op een lening zijn ... hoog; - de jaarlijkse administratiekosten zijn ook ... hoog; - naar mijn mening is echter het belangrijkste nadeel : je koopt b.v. een auto. Afbetaling gedurende 5 jaar + zie hoger, maar die wagen blijft, tot alles is afbetaald, het eigendom van de bank; idem voor een huis én dat is een ander paar mouwen. Opgelet : die is géén leasing ! P.S. Verdomme, ik kan blijkbaar niet meer met kleurtjes spelen !