![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Le nouveau CVP zeg maar of PS. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of neen, blijf maar belang stemmen. Who fuckin' cares?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet meer, niet minder. Ofwel geef je je stem daarin een gewicht, ofwel blijf je aan de zijlijn staan, en blijf je VB stemmen. Al dat gejank over dat cordon kan me stilaan aan mijn r@@t roesten. Ik heb indertijd zelf VB gestemd, kon mij dat cordon wat schelen. Mijn stem woog genoeg door in het beleid, want de belgicisten verloren niet graag stemmen aan het VB, cordon of niet, het kostte hen immers postjes. Terzelfdertijd kon het VB toch niet meebesturen, dus moest ik mezelf ook niet teveel ethische bezwaren opwerpen betreffende mijn stem voor een partij waarvan de xenofobe oprichter Karel Dillen ooit stelde: "De neger is vuil, de neger is lui". Nu NVA duidelijk de belgicisten nog veel meer pijn doet dan VB ooit kon, nu verliezen de belgicisten niet alleen postjes, de NVA kan immers ook besturen, wat VB niet kan, en dan dat kost nog meer postjes. Dan moet je toch zot zijn om nog langs de zijlijn te staan wauwelen dat ge vlaamsnationalist zijt maar dat ge in een cordon zit en dat dat niet eerlijk is. Stap eruit en stem NVA verdomme, tenzij ge racist zijt en dat uw enige politieke opvatting betreft, blijf dan maar in het cordon bij Dewinter. Beter dan daar kunt ge in dat geval niet zitten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 oktober 2012 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen onbelangrijke vraag gezien ze geen punten van het VB overnemen en een confederatie toch graag enkele staten ziet... Het ergste aan uw post is het afgezaagde "als je racist bent"... Dat is taal van sossen en tjeven die angst hebben dat de burger hun migratiebeleid in twijfel durft te trekken... Indien u het programma van het VB racistisch is moet u de halve wereldbol op een zwarte lijst zetten want er zijn veel landen die zo'n punten in de praktijk hebben lopen, net om hun land en waarden te beschermen... |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet eens met een nick "LangLeveBelgië" en de vlag van het BUB als avatar op dit forum vertoeven. Dan ervaar je intenser die Nieuw-Vlaams politieke correctheid.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 oktober 2012 om 12:05. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB heeft dat zo voorbereid. Daarom moet BDW dankbaar zijn |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het VB is enkel niet leeg vanwege xenofobe praat.
De NVA is niet leeg vanwege de daver die op het lijf staat geschreven van de traditio's. Ja dat is nogal ... simpel. Simpeler dan voorakkoorden en onderhandelingen. Maar het is wel de waarheid. Dus ik ga akkoord met sommige stellingen hier: - ofwel ben je echt racist en zit je goed bij het VB - ofwel wil je NVA blijven opkoteren en zit je goed bij het VB. - ofwel wil je de traditio's opkoteren en zit je goed bij de NVA. - ofwel staat je dat nog steeds niet aan en stap je uit het burgerleven en pleeg je een bomaanslag of zo.