Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2012, 21:24   #21
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Citaat :
Bewijzen heeft de auteur niet. Hij zegt te beschikken over getuigenissen uit eerste hand.
Inderdaad geloof er ook niet veel van. Want in een interview las ik enkele flagrante fouten die een journalist zou moeten weten. Het feit dat hij met die flagrante fouten aan komt is voor mij een bewijs dat hij aan het liegen is.
Oud 22 oktober 2012, 21:26   #22
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wat een ongelofelijke zever allemaal.
Eventjes duidelijk stellen:

-Prins Philippe is geen homofiel,
-Prins Philippe zal absoluut een goede Koning zijn, geef Hem een kans alvorens Hem van te voren af te schieten.
-Prinses Mathilde is geen burgertrut maar een Adellijke Dame, via Haar moeder zelfs van hoge Adel.
-de kinderen zijn absoluut van Prins Philippe, je ziet het aan Hun gezichtjes, dus waarom zou Hij Hen verstoten?

Al bij al: nlaat het gepeupel maar lullen, over x-aantal jaar is er Zijne Majesteit Koning Philippe die over ons land regeert, of ze het nu willen of niet. En niet al te veel mensen zullen de overgang meemaken van Z.M.K. Philippe naar H.M.Koningin Elisabeth.

Leve de Koning!!! Leve de Koningin!!!
Dus je gaat er van uit dat dit landje blijft bestaan ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 21:26   #23
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Dus je gaat er van uit dat dit landje blijft bestaan ?
Uiteraard, wat is het alternatief?
Oud 22 oktober 2012, 21:37   #24
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hahaha, Haar genen zullen goed vertegenwoordigd zijn in de toekomst. En die van jullie?
Dat is al in orde.....

En hoe zit het met u....

Nog altijd maar van zeggen zeker....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 21:37   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat het niet blijft bestaan.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 21:38   #26
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw nachtmerrie,en die komt er snel aan....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 21:40   #27
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Zou Magnificat de geheime liefde van onze prins zijn??
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 21:46   #28
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat het niet blijft bestaan.
Fuk, hadden we niet aan gedacht.
Oud 22 oktober 2012, 22:39   #29
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Die kinderen lijken verdacht veel op Fluppo nochtans, nu goed, da's zeker geen garantie.

In ieder geval kan hij dan toch geen legioen buitenechtelijke kinderen hebben gelijk poepa. Who cares dat het een fallusvreter is ... Zijn karakter, dat baart ons zorgen.
Ja, die kinderen hebben dezelfde domme blik als hun vader. Dat neemt niet weg, dat ze via in vitro geboren zouden zijn, iets dat ik al hoorde vanaf het 1ste princesje, via via, die de gang van zaken bij het Erasme ziekenhuis goed kent. Het zou me niet verbazen dat Mathilde en berekende geldwolf is die het vooral doet om haar verarmde adelijke familie erboven op te helpen.
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 22:52   #30
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
- lol -

Een rijkelijk betaalde kweekzeug.
beter dan een zuur bakkes zoals gij !
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 22:56   #31
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121022_035

Ik zou zeggen nee, onder geen beding wegens zijn uiterste incompetentie en totaal gebrek aan populariteit. ".
Ho , ken jij de man in kwestie dan ? heb je er ooit al eens een gesprek mee gehad ?

of ben je populistisch iemand die je niet kent aan het zwart maken ?

In ieder geval hij kost on tientallen keren minder dan Dehaene , denk maar aan hoeveel Fortis en Dexia ons zal kosten .

Of Verhofstadt en Vandelanotte die onze overheidsgebouwen verkopen aan zichzelf en ons dan huur laten betalen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 23:45   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
beter dan een zuur bakkes zoals gij !
Trek je nu een smoel omdat je uw vrouw ook hebt moeten kopen?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 00:05   #33
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik zie echt niet in waarom men meent dat Filip niet geschikt zou zijn voor de troon, alsof politieke buikspreekpop zijn zo moeilijk is... Alweer wordt hij afgekeurd wegens een hoop onbewezen roddels van een zelfverklaarde 'kenner'. Jullie volgen toch niet slaafs de media als het gaat over partijpolitiek.

En ik zou nooit Belgisch koning willen zijn. Het lijkt me verschrikkelijk, zo'n gekunstelde meningloosheid.
Je kan toch een koning met een mening zijn ? Trouwens, heeft een koning niet het recht zelf een partij op te richtten ? De Monarchistische Partij bvb, die ijvert voor een verlicht despotisme of iets in die aard.
Misschien heeft België wel een dictator nodig , en wij hebben er één voor handen : Roze Flup !
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 00:08   #34
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

-Prins Philippe zal absoluut een goede Koning zijn, geef Hem een kans alvorens Hem van te voren af te schieten.
-Prinses Mathilde is geen burgertrut maar een Adellijke Dame, via Haar moeder zelfs van hoge Adel.
-de kinderen zijn absoluut van Prins Philippe, je ziet het aan Hun gezichtjes, dus waarom zou Hij Hen verstoten?

Al bij al: nlaat het gepeupel maar lullen, over x-aantal jaar is er Zijne Majesteit Koning Philippe die over ons land regeert, of ze het nu willen of niet. En niet al te veel mensen zullen de overgang meemaken van Z.M.K. Philippe naar H.M.Koningin Elisabeth.

Nog even, en die hele zooi word de troon onder het gat weggestampt. Dat koppel kan dan gaan werken voor de kost, eens dat al hun bezittingen verbeurd verklaard zijn.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 00:29   #35
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Nog even, en die hele zooi word de troon onder het gat weggestampt. Dat koppel kan dan gaan werken voor de kost, eens dat al hun bezittingen verbeurd verklaard zijn.
Gaan werken voor de kost? Daar twijfel ik aan. Heel die politieke kudde is zo gewoon van de hielen te likken van die bende van Laken, dat ik het best zie gebeuren dat ze ze, ook zonder dat ze nog staatshoofd worden, verder blijven rijkelijk de bek open gehouden worden.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 02:09   #36
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er is kennelijk niet veel nodig om uw fascinatie op hol te doen slaan, mijnheer Magnificat.

Toch even proberen : volgens de officiële versie is de man ook pilote de chasse (brevet 1982), en dat is toch niet iedereen gegeven, nietwaar.

U zult het mij misschien nooit vergeven, maar ik vind dat nogal eigenaardig gezien hij jarenlang een instructeur heeft nodig gehad om een beetje rondjes te vliegen met zijn huis-tuin-en-keuken Robinson R44 Raven helicoptertje (prijs 355.000 dollar, by the way) alvorens uiteindelijk zijn hélicobrevet PPL/H te halen in 2004, wijl elke normale sterveling zonder voorafgaand privé-pilotenbrevet er slechts 45 tot maximaal 50 vlieguren over doet om dergelijk brevet te halen, en dan heb ik het dus niet eens over iemand met een fighter pilot opleiding en brevet, voor wie vliegen met zo’n simpel schroefdingetje een fluitje van een cent is.

Hebt u daar een afdoende uitleg voor, of moeten we aannemen dat zoiets volstrekt normaal is voor de extreem hoge adel ?

Laatst gewijzigd door Gwylan : 23 oktober 2012 om 02:09.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 02:13   #37
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Er is kennelijk niet veel nodig om uw fascinatie op hol te doen slaan, mijnheer Magnificat.

Toch even proberen : volgens de officiële versie is de man ook pilote de chasse (brevet 1982), en dat is toch niet iedereen gegeven, nietwaar.

U zult het mij misschien nooit vergeven, maar ik vind dat nogal eigenaardig gezien hij jarenlang een instructeur heeft nodig gehad om een beetje rondjes te vliegen met zijn huis-tuin-en-keuken Robinson R44 Raven helicoptertje (prijs 355.000 dollar, by the way) alvorens uiteindelijk zijn hélicobrevet PPL/H te halen in 2004, wijl elke normale sterveling zonder voorafgaand privé-pilotenbrevet er slechts 45 tot maximaal 50 vlieguren over doet om dergelijk brevet te halen, en dan heb ik het dus niet eens over iemand met een fighter pilot opleiding en brevet, voor wie vliegen met zo’n simpel schroefdingetje een fluitje van een cent is.

Hebt u daar een afdoende uitleg voor, of moeten we aannemen dat zoiets volstrekt normaal is voor de extreem hoge adel ?
en vergeet niet dat hij een parabrevet heeft zonder dat ie één keer gesprongen heeft
Oud 23 oktober 2012, 02:17   #38
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
en vergeet niet dat hij een parabrevet heeft zonder dat ie één keer gesprongen heeft
Tiens... zelfs niet één keer van een trapje gesprongen of zo ?
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 07:41   #39
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hahaha, Haar genen zullen goed vertegenwoordigd zijn in de toekomst. En die van jullie?
De habsburglip is ook vanzelf uitgestorven. De laatste habsburgse koning was mentaal gehandicapt, kwijlde en kon niet eten zonder hulp wegens gebrek aan fijne motoriek. Dát is waar kweekzeugen toe leiden.

Mijn genen zijn nu al bovengemiddeld goed vertegenwoordigd. Dat kan in de toekomst enkel beter worden.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 07:50   #40
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
De habsburglip is ook vanzelf uitgestorven. De laatste habsburgse koning was mentaal gehandicapt, kwijlde en kon niet eten zonder hulp wegens gebrek aan fijne motoriek. Dát is waar kweekzeugen toe leiden.

Mijn genen zijn nu al bovengemiddeld goed vertegenwoordigd. Dat kan in de toekomst enkel beter worden.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be