![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het cordon is perfect democratisch, iets wat al meermaals uitgelegd is geweest aan u. En toch blijft u uzelf belachelijk maken... Ik ga u echter niet autistisch noemen want dan zou ik mezelf beledigen. Ik sta gelukkig op een hoger niveau dan u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Daartegenover staat dat het eigenlijk gewoon wreed is van mijnentwege om u steeds en steeds opnieuw met uw eigen van de pot gerukte ineptie te confronteren...ik moet mij daar dringend over bezinnen...
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Uw gebrek aan kennis over democratische basisprincipes bewijst trouwens waarom het Blok niet als een democratische partij gezien wordt.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 25 oktober 2012 om 08:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Het cordon is, zoals u ongetwijfeld weet, een schriftelijke overeenkomst tussen alle partijen minus het VB (en het latere NVA for that matter) waarbij overeengekomen werd om het VB op alle niveau's uit te sluiten van het democratische speelveld. Dit wil zeggen: - geen toegang tot inspraak in commissies - geen mogelijkheid om welke wetgevend initiatief dan ook te nemen - geen toegang tot de gesubsidieerde media (dit heeft hun uiteindelijk het meeste pijn gedaan) - geen (of gebrekkige) samenwerking van overheidsdiensten (cfr De Post) - *broodroof van iedereen die zich bekende tot het VB (cfr Storme versus KUL) - uitsluiting uit elke staatsgesubsidieerde organisatie (bijv vakbonden) - oproep tot uitsluiting vanuit elke niet gouvernementele organisatie (Loge,enz) - uitsluiting van VB'ers uit de overheidsgesubsidieerde organisaties zoals onder andere sociale huisvesting, sommige ziekenkassen,enz - administeratieve pesterijen tav VB'ers */ dit heeft er voor gezorgd - dat er letterlijk ganse carrières werden uitgebouwd enkel en alleen door het systematische VB bashen zonder enig risico op wederwoord van welk medium dan ook. (voorbeeld: Brinckman, Pauli, De Ceulaer, De Smet, en nog tientallen anderen) Dat andere partijen geen coalitie aangaan met het VB is in deze slechts een uitvloeisel en mineur probleem in verhouding tot de enormiteit van dit anti-democratische monsterverbond. Geen wonder dat de vroegere voorstanders van deze schande nu in pure schaamte proberen: - te ontkennen dat het bestaat - het te verengen tot een niet coalitieverdrag - het minimaliseren van de sociale en maatschappelijke diepgang van deze weerzinwekkende onderneming dus beste Circe: ondanks het feit dat u het voorgaande ontegensprekelijk reeds wist, heeft het "niet in coalitie gaan met het VB" eigenlijk niets te maken met het cordon snaitair...dat is slechts een logisch uitvloeisel van de poging om de partij én zijn kiezers te vernietigen en dit op de meest antidemocratische wijze... nog iets: men hoeft geen orakel te zijn om zijn geschiedenis te kennen hé...hoe goed pocolinkieworld die ook wil wegmoffelen of "aanpassen"...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 oktober 2012 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het cordon verdeelt, net zoals de opdeling in regering en oppositie trouwens, stemmen in "meer waard" en "minder waard", ofte "meer te zeggen" en "minder te zeggen". In een democratie is het volk, en niet een deel van het volk, aan de macht, en is bijgevolg elke stem evenveel waard. Het cordon is dus, per definitie en volgens de basisbeginselen die jij aanhaalt, niet democratisch.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Daarom dat de pers steeds de jongens van VBO en VOKA zo breed aan het woord houden. Zij verkondigen mee de grote boodschap van N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Allez..."niet weg te branden" is een oratorische overdrijving maar in vergelijking met voreger zijn ze inderdaad veel meer aanwezig...
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Oei. Zijn ze dan bijna even slim als de trotskisten?
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een door en door democratisch land als Zwitserland is het concept CS (laat staan de toepassing ervan) gewoon ondenkbaar. 't Wordt gezien als een aantasting van het Zwitsers model. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a. Iedere burger is gelijk ten opzichte van de wet en van de andere burgers. b. Bij het geheel van de burgers berust de soevereiniteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van waar zou in feite die cash komen, gezien ze naar ik vermoed alles gratis doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Iemand die geen probleem heeft met democratische fraude (cordon dus) die zou het eigenlijk niet moeten kunnen schelen hoe die geperverteerde democratie dan (met cordon) wordt georganiseerd...
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft er eigenlijk iemand de laatste collumn van Bart De Wever gelezen in de Standaard ?
die had recht uit te pen van Peter Mertens kunnen komen ! (tegen het "wilde kapitalisme, dat zorgde voor het ontstaan van een oligargische haute finance..)