![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() xp forever
Het Labarum bestaande uit de letters chi en P = rho. Dit zijn de twee Griekse letters die al in het begin van de jaartelling gebruikt werden in het monogram gekend als Labarum en dat symbool staat voor Christus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Heb Win 8 eraf gesmeten en Windows 7 opnieuw van vooraf aan geïnstalleerd. Wat een verademing!
Mijn advies voor kopers van nieuwe hardware: zie dat je een versie kan kopen met Windows 7 geïnstalleerd, maar met optie voor win 8. Dan kan je nog altijd kiezen achteraf. Voor mij: Win 8 : worse than Vista or Win 3.01 Laatst gewijzigd door E. Migrant : 1 november 2012 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nooit begrepen die obsessie voor nieuwe besturingssystemen. Als mijn PC vlot draait en mijn printer herkent, is het al lang voldoende voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als dan telkens de UI nog eens verandert zonder reden. Met de MS Office producten was dat gewoonweg belachelijk.
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op mijn Macbook staat Win7 wel geïnstalleerd als tweede systeem, maar ik maak daar zelden of nooit gebruik van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Hoe lang nog voor er alleen nog nieuwe pc's met win8 te koop zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die wil dat u na 2-3 jaar het gevoel krijgt dat uw besturingssysteem verouderd is. En dat u bijgevolg een nieuw besturingssysteem koopt dat exact hetzelfde kan als het vorige maar dat een andere naam heeft en een nieuw laagje vernis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van alle edities is Windows 7 veruit het beste. Als je niet met Mac of Linux bezig bent, dan is dat de enig zinnige keus. Laatst gewijzigd door E. Migrant : 1 november 2012 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Waarom Microsoft Win 8 dan toch uitgebracht heeft?
Ik gis dat ze daarmee Android willen counteren. Er zijn geruchten van een Android systeem voor PC's. Concurrentie voor Microsoft én Apple dus. Als nu Microsoft erin kan slagen via een weggeefprijs de mensen richting win 8 te duwen - en win 8 is eigenlijk een tablet OS - dan zullen nieuwe kopers van een tablet voortaan eerder geneigd zijn om zowel voor PC als voor tablet hetzelfde OS en look te hebben, zoals +/- bij de Imacs / MBPro's en IPads van Apple. En dit uiteraard ten nadele van Googles Android. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik heb windows 8 gekocht in de Fnac.
Ik ondervind geen problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft Microsoft totnogtoe met succes kunnen doen.Linux in zijn verschillende versies is al zowat 10 jaar "desktopklaar" maar we weten allemaal dat het niet doorbreekt en dat dit ook niet zal gebeuren.We zien ook dat Google,dat al lang een operating systeem heeft dat ook buiten de mobiele wereld kan draaien geen brokken maakt.MS schijnt dus de dingen goed in de hand te houden. Acht...Ondertussen werkt ik rustig op mijn Ubuntu(momenteel 12.04 LTS) verder en heb niet de indruk iets te missen.....Op mijn Samsung Gio-tje draait een Android versie en ik verlang naar de dag dat Ubuntu ook op de smartphone beschikbaar zal komen...... Laat de rest maar verder klooien op hun badkamertegeltjes,en piekeren over virussen en wormen en andere smeerlapperij ![]() O ja,blijkbaar heeft een of ander Amerikaans softwarebedrijfje een proces ingeleid tegen Microsoft omtrent die badkamertegeltjes van Windows 8.Die anderen hebben blijkbaar een patent uit 2000 precies omtrent het gebruik van Badkamertegeltjes op schermen.. advokaten zullen er ook een cent aan verdienen.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 2 november 2012 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Zo veel ergernis in één zin! ![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 2 november 2012 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 !
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgaande op de gigantische marketing rond Windows 8 lijkt het mij niet denkbeeldig dat binnenkort alles op 8 zal draaien.
Sla eens een IT-reclamefolder open. Een en al Windows 8. Je moet al verduveld moeite doen om erachter te komen welk merk pc's er verkocht worden. Nu is een nieuwe Windows-versie altijd al wel een stimulans geweest om de slabakkende pc-verkoop aan te wakkeren maar nu gaat het in mijn ogen wel heel hard. Ook op tv gaat het goed vooruit. Dat 'everthing at once' filmpje heeft iedereen al wel gezien, maar gisteren zag ik op Acht reclame die begint met het logo van Acht dat dan gaandeweg omgevormd wordt naar het nieuwe gestyleerde Windows-logo. Wat is het volgende? In de Delhaize een half uur naar een pak melk staren om tussen de Windows-reclame te ontcijferen of het om volle of halvolle melk gaat? In ieder geval; succes ermee. Ik heb net een nieuwe Mac Mini besteld en weet dat ik me over het besturingssysteem alvast geen zorgen moet maken. OSX draait altijd goed.
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou een heleboel mensen weleens naar Apple of Linux kunnen doen uitkijken. Als ik de zelfde software daarop kon draaien zou ik al overgeschakeld zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() en
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alleen spijtig dat XP geen DirectX11 meer ondersteunt.
|
![]() |
![]() |