![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor sommigen zijn vrouwen in de eerste plaats een gat, billen en borsten. Over de hersenen of de emoties hoor je ze niet. Ik zou me door zo'n types ook beledigd voelen moest ik een vrouw zijn. Ge zijt een voorwerp voor hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een groepje vriendinnen samen praten,dan komt het onderwerp ook ter sprake.Alleen merk ik nu,dat er niet over mag gesproken worden.De hersenen en emoties doen voor mij heel veel ter zake.Die dingen kan ik pas ontdekken na een tijd.Zo ben ik er al op uitgekomen dat de mooiste niet altijd de eerlijkste is.En dat ik een meisje zwaar kan raken zonder dat te willen doen.Mijn ervaring met mn 20jarige dochter en haar vriendinnen is dat ik best mn bek houd.En als ik dat een tijdje doe denken ze allemaal dat ik boos ben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is niet de plek voor een topic over tetten en billen. Het forum.politics.be is onderverdeeld in subforums. Ieder kan dan gemakkelijkker zijn interesse volgen. Die ligt bij jou bij K&K. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij daar problemen mee hebt kan je er niet op ingaan.Tetten en billen spelen wel degelijk een rol in onze maatschappij. Ik ben niet zo hoog opgeleid,ik begrijp niet wat je met"pathologische zeurpiet" juist wil zeggen.Kan je me uitleggen voor wat je me nu juist uitmaakt a.u.b. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Straks ga ik nog in een maatschappij moeten leven waar ik enkel"correcte" dingen mag zeggen.Waar sommige woorden gebannen worden.Een verbod over tetten, billen,kanker,diaree,makakken,turken,bruinhemden,v laams blokkers of rode massamoordenaars.
Het is nog niet zo ver.Dus ik kan praten over de prachtige tetten,groot of klein,de fantastische konten en de leuke vrouwen.Als je me dat wil verbieden ga je met een groot leger moeten komen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() en leder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan best een topic over tetten en billen starten. Niemand verbiedt het je. Er zijn er al meerdere soortgelijke op het forum. Maar net als je hier geen topic over voetbal start, hoewel dat ook een maatschappelijk fenomeen is, is dit subforum niet bedoeld voor tetten en billen. Niet omdat het niet mag, maar gewoon omdat het niet passend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de laatsten tijd niet neen
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Vrouwen kunnen mannen ook als voorwerp met kont en jongeheer beschouwen hoor.
|
![]() |
![]() |