![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Mag een mens al geen eigen keuzes maken? Waarom stem jij eigenlijk n-va, er zijn toch veel betere partijen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zus zou wel stemmen op de partij/persoon die ik vraag , dat zou geen probleem zijn , zij heeft ook van ons ma de volmacht !! Maar , ondanks dat ik de politiek eigenlijk niet volg: Ik wil niet dat de verkeerde er aan komen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit vraagt om meer uitleg !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als het grondwettelijke principe aanvaard wordt dat er scheiding is van godsdienst en staat, dan vind ik het moeten kunnen dat bij verkiezingen er geen partijen mogen opkomen die een godsdienstige link hanteren. Dus: zowel de cd&v als de sharia-partij zouden niet kunnen meedoen aan verkiezingen. Aanhangers van die godsdiensten kunnen vrij gebruik maken van hun stemrecht door een partij uit te kiezen die op staatkundig/politiek vlak dichtst aanleunt bij hun opvattingen. Mijn persoonlijke belangrijkste motivering voor zo'n drastische maatregel is ingegeven door de bezorgdheid dat godsdienstig geïnspireerde partijen de vervelende gewoonte hebben om hun godsdienstige voorschriftjes op te dringen aan gans de maatschappij via wetgeving. Luistert hé meneer of mevrouw de katholiek of de moslim, moei'd'u niet met buurman Jef den homo die wil trouwen met zijn vriend. Die buurman moet zich niet aantrekken van jullie afkeer voor homo's. idem dito voor de abortus van collega Mie. Het is haar buik en het wordt wel of niet haar kind, dat zijzelf wenst of niet wenst. zeker ook zo voor de euthanasie van de Schoofzak. Allez, binnen vele jaren, want ik hoop tot ongeveer mijn 105° verjaardag mijn ambtenarenpensioen te usurperen. Maar erger nog: laat ze los en ze verbieden terug de echtscheiding, gelijke rechten man/vrouw, vrije verkoop van voorbehoedsmiddelen, recht op functies in het onderwijs van gescheiden-levende vrouwen, ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is de interne en externe (re-)organisatie van een land een wezenlijk onderdeel van "de politiek". Afijn, om maar te zeggen dat ik jouw "zorg" nogal gezwam vind. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Oh ironie
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Als democraat ben ik het daar niet mee eens. overtuig die kiezers dat ze beter stemmen op partij X of Y maar finaal blijft het hun democratische keuze.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat is er mis met een anti-communistische en anti-sharia partij?
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik zo vele mogelijkheden opnoemde
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 oktober 2012 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er iets pro mag , dan mag er ook een anti zijn !!
Als er iets anti mag , dan mag er ook een pro zijn !! Op grond van vrije meningsuiting mag men dit niet weigeren !! Stel , iemand start een anti-geloofspartij op , gelovige zou nogal tamtam maken !! Stel , iemand start een pro-geloofspartij op , anti-gelovige zou nogal tamtam maken !! Maar , eerlijk , geloofsgeloof & politiek gaan NIET & NOOIT samen , dit levert nadien gezever op !! IK ben ABSOLUUT PRO scheiding staat/politiek & geloof !!
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat gewoon enkele PS'ers nerveus worden omdat hun kiespubliek gekaapt wordt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vieze pogingen om via financiën het Belang droog te leggen, zijn verkeerd uitgepakt. Wat zou de internationale gemeenschap zeggen mocht het Vlaams-nationalisme verboden worden, in de wetenschap dat er Baskenland, Catalonië, Valencia, Schotland, Wales, Corsica, staten van ex-Joegoslavië, van ex-USSR ... Nu, jij jouw gedacht, ik het mijne. Mijn basis voor deze stelling is en blijft de scheiding van kerk en staat. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa , zowel naar mij of andere toe , no problemo ,
de uitspraak van A.J. is letterlijk & logisch ![]()
![]() |
![]() |