![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
als men begon alle isme's is te bestrijden, sommige zuivere nazi geesten hier weten blijkbaar zelf niet goed wat ze zeggen. ik wens het niemand toe maar ik hoop dat jij in je eigen wereldje in een rolstoel beland! mensen haten en weg willen werken voordat je weet over wie je het hebt, links-rechts...als jullie zo je leven willen slijten, go ahead. maar schrik niet als op een dag je eigen gif zich tegen je keert !
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Schrijf je dit tegen mij? Hoop je dat ik in mijn eigen wereldje in een rolstoel beland? Omdat ik tegen extremisme ben? bedankt dan....... over gif gesproken, ik voel me nu ECHT aangevallen...... Lees de tekst fatsoenlijk. De essentie is niet over links ten opzichte van rechts maar links/rechts tegen extreem... Ik heb niets tegen rechts of links..... De termen bestaan nu eenmaal en ze wegdenken, daar doe ik niet aan mee...... Dat van die rolstoel nog even..... Waarom wens je iemand dit toe?
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Begin eerst eens met duidelijk uit te maken wat extremisme is
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
akkoord het is heel cru verwoord maar mensen die al haten en discrimineren voor ze mensen en hun situatie kennen....dat maakt mij razend kwaad. dit was GEEN persoonlijke aanval! alé jawel, maar niet tegen u. sry voor het misverstand ![]() EDIT: nu ik het zelf terug lees zie ik zelf ook wel dat ik het best wat duidelijker had kunnen stellen. (*kicks himself in the head)
gooi met stenen, sluit me op...het gedachtengoed blijft, wij mensen zijn rot! Laatst gewijzigd door grinsom : 22 juli 2004 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ALS JE IEMANDS MENING NIET KAN HEBBEN, EN DIT ZONDER GELDENDE REDEN, BEN JE EXTREEM, MAAK ZELF MAAR UIT of dat LINKS OF RECHTS is. Extremisme is je met harde hand verzetten (door slaan, agressie, uitsluiting, negatieve discriminatie)tegen een andere vrije mening Vrije mening: Iedere mening die zichzelf verdedigt, maar met respect voor andere groepen. Discriminatie, en racisme hoort daar dus niet bij. Vrije mening is ook: Je verzetten tegen respectloze meningen of negatieve discriminatie Negatieve discriminatie: In woord of daad een bepaalde groep trachten te benadelen.
![]() |