Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 7 november 2012, 10:55   #21
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Het VB-alternatief kost zo goed als niks en werkt onmiddellijk.

.
en dat is?
vrijevlaming is offline  
Oud 7 november 2012, 10:59   #22
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
en dat is?
Lees hun program. Ze hebben het overigens al zo dikwijls op TV toegelicht.
E. Migrant is offline  
Oud 7 november 2012, 11:01   #23
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
en dat is?
Liefkenshoek tolvrij maken en de ring rond maken.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 7 november 2012, 11:08   #24
E. Migrant
Banneling

Standaard

Aangezien wsschl niemand het alternatief mobiliteitsvoorstel van VB zal gaan raadplegen, dan hier maar een soort van samenvatting:

- ondertunneling van de voornaamste kruispunten op de Binnensingel. (Had al 10 jaar geleden moeten gebeurd zijn).

- verkeer van en naar Breda en Holland dat onder de Schelde moet verbieden om de Kennedy (= Kleine Ring) te gebruiken en verplicht omleiden door Liefkenshoek.

Met deze punten aan te pakken zijn ineens de meeste mobilteitsproblemen voor doorgaand verkeer in en om Antwerpen opgelost.
E. Migrant is offline  
Oud 7 november 2012, 13:45   #25
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VB-alternatief kost zo goed als niks en werkt onmiddellijk.

Maar dat zal betonboer-Bartje en vriendjes Muyters en co natuurlijk niet graag gehoord hebben...

Antwerpen moet zich van Vlaanderen niet teveel aantrekken.
Je bent onzin aan het uitkramen.
quercus is nu online  
Oud 7 november 2012, 13:50   #26
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aangezien wsschl niemand het alternatief mobiliteitsvoorstel van VB zal gaan raadplegen, dan hier maar een soort van samenvatting:

- ondertunneling van de voornaamste kruispunten op de Binnensingel. (Had al 10 jaar geleden moeten gebeurd zijn).

- verkeer van en naar Breda en Holland dat onder de Schelde moet verbieden om de Kennedy (= Kleine Ring) te gebruiken en verplicht omleiden door Liefkenshoek.

Met deze punten aan te pakken zijn ineens de meeste mobilteitsproblemen voor doorgaand verkeer in en om Antwerpen opgelost.
Dat zijn goede voorstellen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 7 november 2012, 16:16   #27
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Maar betonboer Bartje heeft er geen oren naar. Want daar kan ie niks (onder de tafel) mee verdienen.
E. Migrant is offline  
Oud 7 november 2012, 16:19   #28
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar betonboer Bartje heeft er geen oren naar. Want daar kan ie niks (onder de tafel) mee verdienen.
Dat is héél grof.

Dit wordt een nota in uw dossier.
quercus is nu online  
Oud 7 november 2012, 16:31   #29
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Enkel en alleen als liefkenshoek tolvrij wordt. De enige reden dat iedereen door de Kennedytunnel rijdt is omwille van die absurde tol. Ik kan het weten want ik heb vaak genoeg van en naar Breda gependeld over Antwerpen.
Effect is offline  
Oud 7 november 2012, 16:40   #30
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat is héél grof.

Welk dossier ?

Je trouwens naïef zijn om te geloven dat er niets geregeld wordt onder tafel ivm met alles wat BAM is. De overheid heeft al veel mensen te eten en te drinken gegeven die hiervoor 'studiewerk' hebben gedaan.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 7 november 2012, 17:54   #31
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat is héél grof.

En ik zou ook wel eens willen weten hoeveel BDW bereid is te betalen in Eurootjes om Van Peel en Heylen om te kopen om dat vuil BAM spelletje mee te spelen.

Het belang van Antwerpen is voor die kerels net als voor BDW het laatste waar ze van wakker liggen.

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 7 november 2012 om 17:56.
E. Migrant is offline  
Oud 7 november 2012, 20:34   #32
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Indrukwekkend. Het plan is zeker dat met vlotter verkeer allochtonen plots zullen opkrassen richting Holland.
Oud 7 november 2012, 20:40   #33
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik zou ook wel eens willen weten hoeveel BDW bereid is te betalen in Eurootjes om Van Peel en Heylen om te kopen om dat vuil BAM spelletje mee te spelen.

Het belang van Antwerpen is voor die kerels net als voor BDW het laatste waar ze van wakker liggen.
U blijkt bijzonder goed ingelicht over de omkooppraktijken van Bart De Wever.
Ik mag aannemen dat U ons hier wat meer (en onderbouwd) over kan vertellen en dat het niet enkel in uw verbeelding bestaat.
Want dan kraamt U inderdaad onzin uit.
schietboog is offline  
Oud 7 november 2012, 20:53   #34
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Die groenen toch. Echt onmogelijk om tot een compromis te komen met dat volk. Aan de kant gaan staan en kritiek spuien op echte staatsmannen kunnen ze goed, de vuile calimero's.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 7 november 2012, 20:55   #35
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar het zijn Vlaams Belang-voorstellen. Naar de prullenmand ermee dus.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 8 november 2012, 08:26   #36
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
U blijkt bijzonder goed ingelicht over de omkooppraktijken van Bart De Wever.
Ik mag aannemen dat U ons hier wat meer (en onderbouwd) over kan vertellen en dat het niet enkel in uw verbeelding bestaat.
Want dan kraamt U inderdaad onzin uit.
Gewoon logisch nadenken he. Het alternatief voor de mobiliteitsproblemen in en om Antwerpen ligt voor het grijpen, kost bijna niks en is direct realiseerbaar. Waarom kiest BDW dan voor tonnen en tonnen geld versmossen via BAM en Antwerpen nog veeeele jaren in de fileknoop te laten zitten? En Heylen en Peel kunnen geen schepen worden, dus moeten ze met ander geld GEKOCHT worden, omdat VB "niet kan".

Dan is het toch logisch dat het een met het ander vasthangt he. NVA is trouwens nog rechtser en asocialer dan OVLD. Veel asocialer dan VB ook. Zie gewoon de smoel van BDW, dan weet je genoeg.

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 8 november 2012 om 08:28.
E. Migrant is offline  
Oud 8 november 2012, 09:11   #37
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Zo venijnig dat ook de laatste Antwerpenaar hem zal laten vallen. Op die manier voert Onderlijfke nu al de verkiezingscampagne van de N-VA voor 2014.
Ik begrijp het gelul van de NVA adepten op het forum toch niet goed.
Bij mijn weten wilde Weverke toch zonder de sossen Antwerpen besturen en door de groenen buiten te smijten heeft hij nu toch zijn zin.
Als de mageren dikke de Antwerpse klus nog niet kan klaren dan kan hij na 2014, net zoals in 2007 en 2010, zeker niks veranderen.
speurneus is offline  
Oud 8 november 2012, 09:25   #38
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Bij mijn weten wilde Weverke toch zonder de sossen Antwerpen besturen en door de groenen buiten te smijten heeft hij nu toch zijn zin.
Als de mageren dikke de Antwerpse klus nog niet kan klaren dan kan hij na 2014, net zoals in 2007 en 2010, zeker niks veranderen.
Och manneke, het is kwestie van de vis uit te hongeren tot hij wil bijten.
Ondertussen maakt de SP.A zich onsterfelijk belachelijk.
fonne is offline  
Oud 8 november 2012, 09:28   #39
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard, maar de sossen willen CD&V niet lossen. De sossen willen zelf niet besturen, maar maken het tegelijk ook onmogelijk om een bestuur te maken. Fraai is dat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 8 november 2012, 09:32   #40
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan begijpt U vast ook het gelul niet van PJ wanneer hij er Groen absoluut bij wil, terwijl hij een jaar geleden de coallitie zonder Groen wilde verder zetten.

Burgemeester Patrick Janssens (sp.a) geeft ook na de verkiezingen van 2012 de voorkeur aan de huidige coalitie.

Als de verkiezingsresultaten het toelaten en als het van Patrick Janssens afhangt, wordt er na de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2012 verder bestuurd met de huidige coalitie. Dat zei de burgemeester zondag in Wakker op zondag, het praatprogramma van de regionale televisiezender ATV.

Het is de eerste keer dat Patrick Janssens zich openlijk uitspreekt over een mogelijke bestuurscoalitie na de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar.

“Een opmerkelijke uitspraak zou ik dit niet noemen”, zegt de burgemeester zelf. “Het is toch logisch dat een burgemeester de coalitie waarmee zes jaar goed is samengewerkt, wil voortzetten. Een eerste minister zegt meestal toch ook dat hij met zijn huidige ploeg wil doorgaan. Maar het zal natuurlijk de kiezer zijn, die in oktober van 2012 beslist hoe de kaarten komen te liggen en welke samenwerkingen er mogelijk zullen zijn.”

De stad Antwerpen wordt nu bestuurd door een meerderheid van sp.a, N-VA, Open Vld en CD&V. Vlaams Belang, Groen! en wat nog overblijft van Lijst Dedecker zitten op de oppositiebanken.
http://www.gva.be/antwerpen/patrick-...-coalitie.aspx
schietboog is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be