![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mattheüs 5:16: "Laat uw licht alzo schijnen voor de mensen, dat zij uw goede werken mogen zien, en uw Vader, Die in de hemelen is, verheerlijken."
Nee... ik snap het dus nog altijd niet... ![]() Voel u vrij om wat meer uitleg te verschaffen.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lieve Doggy, neem van mij een goede raad aan: ga niet in op het gebrabbel van Dorus, want hij zal je net zo lang treiteren en op stang jagen tot je boos wordt en een krachtterm gebruikt, op welk moment Dorus als de wind bij de moderatoren zal gaan zagen en klagen dat je hem beledigd hebt. Ik heb het hem ondertussen al ontelbare keren zien doen (ook met mij trouwens). Dorus heeft maar één doel: trollen! Hem straal negeren is de beste methode om van zijn onzin verlost te raken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Negeren is er niet over kunnen zwijgen, volgens sommigen! Haha!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ...doch dit terzijde...
dus: Mattheüs 5:16: "Laat uw licht alzo schijnen voor de mensen, dat zij uw goede werken mogen zien, en uw Vader, Die in de hemelen is, verheerlijken." Nee... ik snap het dus nog altijd niet... Voel u vrij om wat meer uitleg te verschaffen.
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wie verkoopt er drugs? juist, oudere Vlamingen. En als ze zelf niet verkopen zetten ze wel zeer verderfelijke festivals op (Rock Werchter, City Parade, Open Tropen) wie zet er BTW-carousels op, ramkraakt geldtransporten, doet motorolie in kiekenvoer? juist, ouderen. Red het land, al die oudere Vlamingen eruit. plaats voor de jeugd. driewerf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |