![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u moet toch toegeven, een spraakverwarde hond met een vuist in de anus, toch niet bepaald het meest voorbeeldige idool is.
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rolmodellen : op hogere leeftijd keuren ze allemaal af wat ze in hun jeugd gesekst, gedrugt en gerockenrolled hebben. Dikwijls blijft er in de perceptie van "de jeugd" over dat druggebruik bevorderlijk is voor je carrière en totaal onschadelijk vermits je er gerust van kan afkicken zodra het pproblematisch wordt.
Ik geloof stellig dat 99,99 % erdoor in grote problemen komt en zeker niet slaagt om probleemloos af te kicken. Ook de "seriële monogamie" wordt door de rolmodellen sterk aanbevolen; niet in het minst omdat een beetje bekende nederlander en/of vlaming er regelmatig gratis reclame door krijgt in "de boekskes". De echtscheidingen en kinderen die van her en der gesleept worden brengt geen enkele schade toe : dank zijn de fortuinen die de BV's en BNnen maar voor het opscheppen hebben.... Risiko's op psychische schade en erger loeren echter om de hoek, maar blijft gewoonlijk zo lang mogelijk verborgen.. Veel van die kinderen van "serieël monogamen, kan je vergelijken met pedofilieslachtoffers, waar je ook jarenlang "niets kunt zien". Ik pleit nu even niet voor een "terugkeer naar strenge morele waarden" - maar een beetje voorzichtiigheid in je relaties en gewoonten, rekening houden met anderen kan zeker geen kwaad.
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nu nog een RIZ------------------------LA uniformpje.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 7 november 2012 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Was maar een graptje. Moest ik stinkend rijk zijn zou ik elke keer een baksteen naar mijn TV gooien als die er op verschijnen. Het was de laatste weken dan ook een ware marteling voor mij om telkens in de jury een van die stomme trutten op Belgian's got talent te zien. Kunnen ze die trutgrieten nu niet gewoon in een diepe middeleeuwse ondergrondse kerker ... (de rest is niet voor gevoelige zielen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom heeft een misantroop als jij een televisie? Ben je een masochistische misantroop? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het fabuleuze Opium! http://www.youtube.com/watch?v=UJczsgoC7ko Het nog fabuleuzerder BABE : http://www.youtube.com/watch?v=0yDYL1ccfv8 Josje in de PlayBoy!! En zet er dan Karen en Kristel ook maar bij. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 7 november 2012 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wanneer ik u lees kan ik niet anders dan denken dat u 'oud' klinkt. Laat de jeugd leven en gelukkig zijn, ze doen niet minder goed dan in uw tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Gelijk natuurlijk VV, maar waar moet ik dan naar kijken. Weet dat ik niet meedoe aan die monopoliegangsterpraktijken van Belgacom en Telenet om digitaal te kijken, en mij een massa analoge zenders werden ontnomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 7 november 2012 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/K3
Een groepje dat na K2 kwam ?? http://www.youtube.com/watch?v=r53Ao-Y5_2Q
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pfft.
Een man met meerdere vrouwelijke partners is een playboy waar iedereen in bewondering naar opkijkt. Een vrouw met meerdere mannelijke partners is en blijft een slet die moet verguisd worden. Niets nieuws onder de zon dus. ![]()
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mannen leven van de jacht en de visvangst. Vandaar dat dit als prestatie wordt aanzien voor de man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() "Prestatie" ? Wees maar zeker, als ge weet wat sommige mannen daar allemaal voor moeten doen, zowel in als buiten het huwelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Zowat elk Westers vrouwelijk rolmodel uit de boekskes is een slet van jewelste.
Gecultiveerde sletterij wat dan doorgaat voor 'seksuele bevrijding'. Nu zijn we er, zeker? De voltooiing van de schepping. Met veel jeuk aan het kruis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |