Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2012, 22:50   #21
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Allemaal goed en wel , maar hadden ze een geschoren foef ? Daar kik ik op, een geschoren foef en dikke tetten.
Enn nen goeien diepen decolté . De profeet zal nogal met zijn dode wenkbrauwen gefronst hebben na al dat moois te zien in de straat .

Want met al dat ingepakt tentenwerk daar i er niet veel mooi te zien op straat .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 22:53   #22
pantoffelheld
Vreemdeling

Standaard

wel leuk dat u van mening bent dat ik marokkaan ben vooral omdat ik Belgische gastheer ben. Ik ben hier geboren en getogen net zoals mijn voorouders voor zover ik weet (maar ik weet niet veel). Ik vind dat wij als Belgen ook het recht hebben respect te vragen aan onze bezoekers. Ik spreek me niet uit wie een bezoeker is en wie niet. Maar in een Belgische omgeving moet de Belgische cultuur en beleving zeker aanwezig zijn en niet aangepast worden om anderen ter wille te zijn. Is dit duidelijker?
pantoffelheld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 22:55   #23
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Allemaal goed en wel , maar hadden ze een geschoren foef ? Daar kik ik op, een geschoren foef en dikke tetten.
Heb je de foto's van die meisjes niet gezien vandaag in het laatste nieuws op pagina 10 ?

K' moet zeggen die Mokee trekt op nie veel in vergelijking met die mooie grietjes op het voorfront .
Oud 8 november 2012, 22:57   #24
pantoffelheld
Vreemdeling

Standaard

ik heb meer intresse in die sportwagen die daar geparkeerd staat
Oud 8 november 2012, 22:58   #25
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantoffelheld Bekijk bericht
wel leuk dat u van mening bent dat ik marokkaan ben vooral omdat ik Belgische gastheer ben. Ik ben hier geboren en getogen net zoals mijn voorouders voor zover ik weet (maar ik weet niet veel). Ik vind dat wij als Belgen ook het recht hebben respect te vragen aan onze bezoekers. Ik spreek me niet uit wie een bezoeker is en wie niet. Maar in een Belgische omgeving moet de Belgische cultuur en beleving zeker aanwezig zijn en niet aangepast worden om anderen ter wille te zijn. Is dit duidelijker?
oeffff , jep . nu is het duidelijker .
Oud 8 november 2012, 23:00   #26
pantoffelheld
Vreemdeling

Standaard

gaan we dan nu auto's in de fik steken
Oud 8 november 2012, 23:26   #27
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Ik zou hen wel eens dezelfde pose willen zien aannemen in Vaticaanstad. Dat zal er wel iets meer dan verontwaardiging aan vasthangen, maar zal er binnen de paar minuten politie aanwezig zijn om - vriendelijk - te verzoeken wat meer kleren aan te doen, op te krassen, of een ritje te maken in hun auto.
Oud 8 november 2012, 23:35   #28
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
U kan het gewoon niet hebben dat onze meisjes aan een schoonheidwetstrijd deelnemen en zich amuseren .

Er wordt hier een artikel geschreven in het laatste nieuws over hoe moslims onze meisjes veroordelen en godslaster verwijten omwille van een foto die ze willen nemen .

EN U , U draait de situatie om , blind voor eigen idiote stelling , en sugereerd dat dat artikel dient om aandacht te trekken voor de misverkiezing .

Hoe onderontwikkeld kan je staan in 2012 man .
Ik ben nog altijd van mening dat als je ergens op "vakantie" gaat, je de normen en gewoonten van ter plaatse dient te respecteren.

Jij draait het om: de westerlingen moeten overal ter wereld zich kunnen "amuseren". Blind voor de eigen stelling en suggereert (juiste schrijfwijze!!) dat het artikel dient om aan te tonen hoezeer "onze meisjes" door een bende achtergestelde wilden zich in hun "amusement" gehinderd weten. Hoe onderontwikkeld kan je zijn (onderontwikkeld "staan" is geen juiste uitdrukking) in 2012, man...

Jouw "visie" geeft uitdrukking aan imperialisme en kolonialisme. Allemaal voor het "amusement" van "onze" meisjes. Maar meer nog dan dat, geeft jouw reactie gewoon weer hoezeer je gefocust bent op "islam versus anti-islam". Meer is er bij jou niet aan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 8 november 2012 om 23:37.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2012, 23:36   #29
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik zou hen wel eens dezelfde pose willen zien aannemen in Vaticaanstad. Dat zal er wel iets meer dan verontwaardiging aan vasthangen, maar zal er binnen de paar minuten politie aanwezig zijn om - vriendelijk - te verzoeken wat meer kleren aan te doen, op te krassen, of een ritje te maken in hun auto.
Hoe onderontwikkeld kan je zijn in 2012??
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 8 november 2012, 23:43   #30
'XIII'
Banneling

Standaard

Dat men dan die moskee eventjes verplaatst,hé!!
Hier eisen ze hoofddoeken te mogen dragen in publieke functies en daar mag je in je vrije momenten niet rondlopen in de kledij die je wilt. Waar is de logica? Of moeten hier die hoofddoeken en slaapkleden ook allemal weg uit het straatbeeld?
'XIII' is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2012, 00:00   #31
pantoffelheld
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

en de geestelijke voorbijganger glimlachte tot achter zijn oren
Oud 9 november 2012, 00:00   #32
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Hoe onderontwikkeld kan je zijn in 2012??
Wat heeft dat nu met onderontwikkeling te maken? Ik vind het louter respect om je aan de kledingvoorschriften te houden als je in een moskee of een orthodoxe kerk bent - en om, wat die laatste betreft, niet openlijk foto's te trekken.
Oud 9 november 2012, 00:04   #33
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het is bij mijn weten een kledingvoorschrift voor vrouwen in Vaticaanstad dat de knieën en de schouders bedekt moet zijn, en dat mannen een lange broek moeten dragen.

Hoe dit in de praktijk zo precies wordt afgedwongen, daar heb ik wat het raden naar, maar ik zou op het Sint-Pietersplein niet al te lang in bikini blijven staan.
Oud 9 november 2012, 00:07   #34
pantoffelheld
Vreemdeling

Standaard

Er is inderdaad sedert 2010 een dress-code wat zeker een stap achteruit is maar ja geloof is goed en nodig anders zou er heel wat minder humor zijn
Oud 9 november 2012, 07:30   #35
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat nu met onderontwikkeling te maken? Ik vind het louter respect om je aan de kledingvoorschriften te houden als je in een moskee of een orthodoxe kerk bent - en om, wat die laatste betreft, niet openlijk foto's te trekken.
Lombas, ik verwees daarmee eigenlijk naar de reactie van Klarekijk.
Oud 9 november 2012, 07:47   #36
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
²
Oud 9 november 2012, 16:53   #37
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Je moet als man niet net zo bloot hiernaar gaan kijken.

Het ene is functioneel stilstaand bloot en het andere niet.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 21:42   #38
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Als ze sensueel voorbij marcheerd , ongegeneerd . Dar gaat ze .........
Oud 10 november 2012, 21:45   #39
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
In een moskee , of in een kerk , dar kan de orde haar eisen stellen , en met respect .

Op de straat , en zelfs voor een moskee , is dat de openbare weg , daar mag je vb geen zedenschennis plegen , maar in een short of minirok op de straat een foto maken . kom zeg .

Het westen had van dag één hun slaapkleden en hun heksekappen ook moeten verbieden in de straat .
Oud 11 november 2012, 10:57   #40
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Kandidaat missen , krijgen zware critiek omdat ze voor de moskee poseren in minirok voor een fotoshoot .

Godslaster / Heiligschennis / rechtstreekse aanval op hun gebedshuizen .

Waarom geven mensen in GODS NAAM nog één eurocent aan toerisme naar een moslimland met 7 de eeuwse idiote princiepes .

Minrok is godslaster . nog eens aan toe zeg .......
t'Is daar goedkoop, zelfs de hoeren en de hasjisj. Verder moet je niet zoeken.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be