![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een OS zal geen invloed hebben op de snelheid van de databussen of de kloksnelheid van je processor(en). Operating systemen kunnen bewerkingen (booten, shutdown, file-operations etc. ) sneller of minder snel afwerken bij gelijke hardware-configuraties. Maar je kan een zeer traag OS hebben, dat dank zij zeer performante hardware toch ervaren wordt als buitengewoon snel. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 november 2012 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik draai gewoon overal ubuntu op. Voor niks
![]()
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar het mij om gaat is het evenwicht tussen snelheid en kwaliteit. Je weet ook dat meer opties, toeters en bellen, beveiliging, wil eens ten koste gaat van de snelheid van het product. Over VISTA waren er klachten omdat het te log en te traag was voor een doorsnee PC met 2 GB RAM, en grepen velen terug naar XP. Zie ook bijvoorbeeld de internetbrowsers. Daar is het vooral snelheid versus instellingen (toeters en bellen). Velen zullen graag met bv Chrome werken omdat het sneller werkt en er minder intellingsopties zijn dan bij IE. Ik prefereer een syteem waar ik meer controle over heb, al was het maar voor de veiligheid. En als binnenkort IE10 ook voor Win 7 op de markt komt dan intalleer ik die ook. Zolang mijn huidig toestel functioneert zit ik niet echt te wachten op Win 8, ook al start die nog sneller op. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou Win 8 niet als rommel beschouwen. Moest 'k toevallig aan een nieuwe pc toe zijn en die even toevalling met Win 8 geïnstalleerd, geen probleem. Ik zit er echter niet direct op te wachten.
Met Win 8 past Microsoft zich gewoon aan aan de mobiele markt, zowel qua look als de functionaliteit. Naar mijn mening zal tegen volgende zomer het doorsnee desktop- en laptopscherm een touchscreen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Opgepast als je een HP computer wil kopen!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbaast mij niet. Niet dat ik van HP veel afweet maar van gebruikers heb ik al heel wat klachten gehoord, vooral dat ze zich voor het minste probleem tot de verkoper moeten wenden. Ik heb de indruk dat HP zeer protectionistisch te werk gaat, terwijl ik mij afvraag wat hun meerwaarde is op het vlak van pc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Leve Xubuntu! Draait bijzonder soepel en is ook nog eens snel en bovendien gratis...
Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 15 november 2012 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() i
Ubuntu op smartphone....that will be the day ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 november 2012 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wil je jouw computer snel laten opstarten investeer dan in een moederbord met sata3 en een SSD disk ( Solid State Disk )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.zdnet.com/what-not-to-buy...ps-7000007557/
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 21 november 2012 om 22:28. |
||
![]() |
![]() |