![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De toekomstige voorzitter van NVA
![]() |
|
|
|
|
#22 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Moet erg zijn hee voor Matthias, dat zijn partij minder stemmen behaalt dan de N-VA. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar wees gerust, over Antwerpen hoef je je alvast tot 2018 geen zorgen te maken, die zijn in veilige handen. Zeker nu het ernaar uitziet dat de SP.a in de oppositie zal belanden. |
|
|
|
|
|
#26 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zijn schepenamt in de vorige coalitie had hij te danken aan zijn grootvader en nationale ramp Verafstoot. Hij predikt in Gent een "sociaal liberalisme" wat op zichzelf al een tegenspraak op zichzelf is. Liberalisme is gestoeld op individualisme en meedogenloos kapitalisme. Er is niks sociaal aan. Nu krijgt hij de belangrijke post van havenschepen, economie en ondernemen. Tenzij hij beroep kan doen op zeer bekwame medewerkers wacht de stad een echte ramp. Tenslotte zijn bijdragen in D.S. en De Zorgen over het nationalisme, door hem of beter door Dirk Verhofstadt die zijn artikels schrijft, een dodelijk gif genoemd. Wie zoiets beweert heeft ze niet allemaal op een rij, zoveel is duidelijk. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#27 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wat een vlaams blokker over de columns van Mathias denkt interesseert me eigenlijk niet. Ik vind ze goed geschreven, en als ben ik het zeker niet met alles eens, ze zijn het lezen waard. Ik merk op dat Termont in verschillende artikels, op de radio en op televisie steeds heeft benadrukt dat hij met de liberalen een goede samenwerking heeft, en meer in het bijzonder met Mathias. Die man zijn inschatting van de kwaliteiten van een politicus schat ik nets een ietsje hoger in dan de mening van ene robert t Nog iets : wil mij aub geen intenties toedichten aub, ik zal zelf wel voor mijn mening uitkomen. Ik heb geen aversie tegen n-va in het algemeen en BDW in het bijzonder. Dat heb ik alleen tegen het vlaams blok in het algemeen en al hun mandatarissen in het bijzonder. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Je zegt dat ik een VB'er ben wiens mening over Mathias D.C. je niet interesseert. Het eerste deel van je zin klopt niet. Ik ontken niet dat ik sympathie koester voor bepaalde standpunten van de partij maar dat betekent nog niet dat ik me out als VB'er, laat staan er lid van ben zoals ik ook geen lid ben van de N-VA. Ik ben dus gewoon een separatist en dat sedert geruime tijd. Dat je de mening van Termont omtrent M. hoger inschat dan de mijne zal me eerlijk gezegd worst wezen. Je doet maar. Grappig vind ik wel dat je me vraagt je geen verkeerde intentie's toe te schrijven terwijl je hetzelfde doet met mij. Doei! |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is nu eens de vld ten top:
belastingen opleggen aan die mensen die je toch niet kunnen wegstemmen ... ofte: studenten moeten geld opbrengen. Je zal het als ouder maar goedkoper vinden, èn veiliger voor de studieprestaties, als je twee of drie studerende kinderen hebt, om één appartementje te huren in plaats van twee of drie koten. http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121119_023 Gent wil studenten in gezinswoningen belasten Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 november 2012 om 13:29. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Termont staat te trillen op zijn benen, met Groen in zijn kartel. 1 verkeerde scheet en zijn coalitie is aan duigen. Je schijnt blijkbaar te vergeten dat ze met een stel extremisten in het stadsbestuur zitten. Laatst gewijzigd door giserke : 19 november 2012 om 14:17. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die voelen zich nu tegelijk versterkt èn bedreigd door de groensels, en dus gaan ze van hun gat maken. En wees er maar van overtuigd: aan die linkse kant zitten een paar jongens en meisjes die heel ambetant van karakter zijn. Ja, daar in Gent. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 november 2012 om 10:53. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Minister-President
|
Is dat geile Pol?
|
|
#34 |
|
Minister-President
|
off topic. Die lul is niet relevant voor de thread.
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nexer : 20 november 2012 om 23:46. |
||