![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha meneer is tegen de stem van het volk!
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Laat me duidelijk zijn Patriot!: berichten wijzigen is uit den boze... Nog één zo'n fout en daar gaat je moderatorsfunctie in Belgisch-nationaal. Overigens moet dat forum dringend wat meer activiteit beginnen te krijgen, want momenteel ben ik nog altijd niet overtuigd dat dat forum eigenlijk nodig was. En nog iets: het is geen BUB-forum hé, want soms heb ik de indruk dat je er dat wil van maken... het is een forum voor de belgisch-gezinden...
|
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Natuurlijk was het ook verkeerd dat sommigen die daar eigenlijk niet toegelaten zijn, van een technisch probleem gebruik maakten om daar de boel op stelten te gaan zetten.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en waarom zou ik dat willen doen? bub beschikt over eigen interne fora hoor... |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() *zucht*
close dit pls wordt alleen een flamethread
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Patriot! past andermans berichtjes aan en dat noemt hij dan de stem van het volk. Wat een grootheidswaanzin toch! ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 20 juli 2004 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() *geeuw*
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() PS de verleiding was voor mij te groot Laatst gewijzigd door Piet Hein : 20 juli 2004 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het past inderdaad niet als men moderator is van een bepaald forum om teksten aan te passen. Foei.
en dat door iemand die ombudsman is.... tsss tsss
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kom kom, niet overdrijven hé. Dat is nog iets anders dan berichten inhoudelijk wijzigen. Voor een forumombudsman toch wel bedenkelijke praktijken....tssssss ![]() enfin, wat een storm in een glas water zeg.... ![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 20 juli 2004 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Laat die jongen proberen ... forumombudsman ben je (zoals ik meen begrepen te hebben) voor 3 maanden ...
Wedden dat (als hij zo'n dingen veel probeert) de kans kleiner is dat hij volgende keer herkozen wordt ... |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja kom discussie gesloten... Hopelijk gebruiken we allemaal beetje ons verstand in de toekomst?
|
![]() |