![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is de verantwoordelijkheid van diegene die de kinderen alleen thuis laat. Was dat de moeder? Dan is zij verantwoordelijk. En dan mag je zeggen, maar de man dit en de man dat, dat kan allemaal waar zijn, ik weet het niet. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrouwen WERKEN, ze hebben een paar weken "vrij" na de bevalling (in het geval de de brand waren die paar weken al lang voorbij) en het is de bedoeling dat ZOWEL papa als mama voor de opvang, de pipi en kaka, het eten en de was/plas zorgen; Ik heb alvast geen kaboutertjes zien rondlopen toen mijn kinderen klein waren. Het stoort me dus mateloos dat indien de vader zijn mede-helpende taak niet uitvoert (willens of nillens) dat men toch maar per definitie naar de moeder wijst. Wat als vader "stage moest lopen" en moeder werkte? Zou papa dan aangehouden worden? ps. uiteraard laat men geen kinderen van 2, 3 en 4 een hele dag (zelfs geen half uur) alleen. Laat daar geen discussie over bestaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2012 om 17:20. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
De plichten van die man hangen wel degelijk af van de huwelijkste status en timing van verwekking, en of er erkening is gebeurd indien de afstamming niet vaststaat. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de politie-agenten vanuit male chauvinist pig instinct de man rustig in de zetel laten zitten en enkel de moeder aanpakken. En dat ze dus een zeker inzicht in de voormelde situatie hebben dat hier mankeert. Laatst gewijzigd door Liederik : 23 november 2012 om 17:49. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat heeft de timing van verwekking ermee te maken? U weet toch wel dat elke vrouw die een kind baart het RECHT heeft om mits DNA onderzoek het vaderschap te bewijzen? Waarna papa mag afdokken. We leven in de 21ste eeuw ondertussen. (ik hoop dat je nu geen hartaanval van de schrik gaat krijgen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2012 om 18:03. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat uw ps betreft, daarmee ben ik het zeer zeker eens.
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is beter om meer info af te wachten. Laatst gewijzigd door parsprototem : 23 november 2012 om 20:04. |
|
|
|
|