![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Blijf maar dromen.
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 26 november 2012 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en we gaan nog héél veel over ons krijgen, bereid je maar voor op de grootste lastercampagne die Vlaanderen ooit heeft gekend. ik gok op 15 concerten in 2014 tegen de N-VA, krantenbijlages in alle kranten tegen de N-VA vanaf begin 2014 en een paar uitzendingen op Canvas om het Vlaams-nationalisme uitdrukkelijk te linken met de nazi's rond april 2014. ook hier op het forum gaan de tegenstanders nog meer verzuren en nog meer leugens en laster spuien dat het hier nog onaangenamer zal worden. we gaan echt niet naar plezante tijden hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maakt dat wat uit,tegen die tijd zitten de helft der belgicisten thuis met een enorme maagzweer.... Als het spelletje vuil wordt gespeeld,so what,dan spelen we het toch lekker mee... En zullen we er alles aan doen om de frustratie van de andere zijde tot nieuwe hoogtepunten te leiden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zal zeker wat gewoel zijn tegen N-VA maar of dit zulken proporties zal aannemen betwijfel ik.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de link N-VA - VB zal ook meer en meer gemaakt worden, dat is nu al zo. N-VA'ers zijn blijkbaar ondertussen al even racistisch dan VB'ers. ik zelf heb al de opmerking gekregen dat ik onze spelers van Turkse afkomst wegjaag met op te komen voor de N-VA.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() VLD gaat nog altijd omlaag vergeleken met 2010, hoe kun je daar nu bij staan juichen? N-VA is nog altijd met ruime voorpsrong de grootste. Had ik liever gehad dat ze 40 of 50% haalden? Zeker. Maar een beetje serieus blijven aub, N-VA stijgt ca 8% en blijft ruim de grootste, dat is gewoon een goed resultaat. Dat belgicisten deze peiling als een overwinning beschouwen is eerder zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Stop toch met dat calimero gedoe. N-VA is de grootste partij in vlaanderen en is niet weg te branden uit de media. Eender welke uitspraak van een van hun parlementariërs haalt moeiteloos de krant, daar waar de pers voor veel andere partijen al moeite moet doen om nog vijf journalisten naar hun persconferenties te krijgen... Ook al die jeremiades tegen VRT zijn misplaatst : op welke andere manier brengt pakweg VTM hun nieuws over n-va ? BDW is zowat de enige politicus die een dusdanige état de grace heeft, dat hij over welk onderwerp dan ook overal zijn mening mag over geven. Dat hij daar dan ook een enorm concurrentievoordeel door heeft gekregen, stoort je blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest spreek ik gewoon uit eigen ervaring, sinds dat ik verteld heb dat ik op een N-VA-lijst stond, word ik bekeken als een racistisch iemand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je van de huidige begroting die gebaseerd is op een groei van 0.7% ,daar waar we met een krimp van 0.2% te maken hebben om tot een tekort van 2.8% te kunnen komen... Hoe lang denk je dat het gaat duren vooralleer ze hun huiswerk overnieuw zullen mogen maken.... ![]() ![]() En dan moeten ze nog beginnen aan hun huiswerk voor de volgende begroting,die van 2014 waarbij ze maximaal nog een tekort van 2.15% mogen hebben.... ![]() ![]() Den Olivier ziet de bui nochtans al hangen.... http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...eilijker.dhtml Citaat:
Voor de franstaligen immers het meest aangezien hun rijkelijke subsidies vanuit Vlaanderen op het spel staan... Het feit dat de uitvoering van de staatshervorming zoals gewoonlijk op de lange baan is geschoven naar 2014 toe spreekt hierbij boekdelen ,omdat de financiëringswet hierbij zal worden aangepast... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De culturele wereld is altijd tegen de sterkste partij, en tegen de heersende klasse. En kiest dan steevast voor uiterst links en zweverig groen. Niks nieuws onder de zon. Ik denk trouwens niet dat dit veel mensen overtuigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaat u me nu vertellen dat u werkelijk zo kinderachtig bent om politici bijnamen te gaan geven?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is een sfeertje dat wordt gecreëerd dat me stoort. Zo lang de N-VA stemmen afpakte van het VB maar zelf niet te groot was, was het een goede partij. Nu opeens is het vijand nr 1. kijk naar de tussenkomsten van de Vlaamse coalitiepartijen op de begroting. Allemaal gefocust op de N-VA, om 't er vuilst. Di Rupo heeft er nog een schepje bovenop gedaan. neen, ik zie het niet goed komen. nogmaals, het is een sfeer dat wordt gecreëerd, zeer gepolariseerd. twijfelaars gaan hierdoor wel overtuigd geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Af en toe zijn er lieden, ook op dit forum, die ervan uitgaan dat een grotere Vlaamse onafhankelijkheid iets is dat er wel vanzelf zal komen, iets dat op natuurlijke wijze tot stand komt zonder veel moeite via het stemhokje. Daarbij onderschatten zij hun tegenstanders, die niet zo dom zijn als men hier zo graag heeft. Het gaat hier om macht en het behoud ervan. Deze lieden zullen hun huid duur verkopen - ze hebben geen andere keuze - en gaan niet eenvoudig na een verkiezing een stap opzij zetten. Ze zijn tot ALLES in staat. Dat hebben ze zelf herhaaldelijk gezegd. Neem dit ernstig. De verkiezingen van 2014 zijn zeer belangrijk en beslissend . Zonder een meerderheid van de V-partijen in 2014 zal er in de dan volgende decennia niets meer veranderen en de huidige elan die de NV-A heeft losgemaakt verzanden. Dat weten de Belgicisten en zullen er alles aan doen om dit doel te bereiken. De Belgische staat behoort nog niet tot het verleden. Hij is wel bedreigd maar lang nog niet ten einde. Laatst gewijzigd door Anselmo : 26 november 2012 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() En in Antwerpen ging de strijd ook spannend zijn. Geeuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik ben dan toch positief over mijn partij. En waar ik me negatief uitlaat over een andere zie ik hier nergens.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 november 2012 om 13:55. |
![]() |
![]() |