Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2012, 11:46   #21
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Ammehoela,

Tegen volgende verkiezingen gaan er nog veel lijken uit de kast vallen.

Pure winst voor N-VA.
Ik voorspel nog een opmerkelijke vooruitgang.
Blijf maar dromen.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 11:46   #22
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Bovendien zou de Open VLD terug boven de 10% komen!

Voor er iemand "bron" vraagt:

http://www.standaard.be/artikel/deta...21125_00380959
Ik gun het je, blij zijn met een dooi mus!

Laatst gewijzigd door matthias999 : 26 november 2012 om 11:46.
matthias999 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 11:50   #23
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Ammehoela,

Tegen volgende verkiezingen gaan er nog veel lijken uit de kast vallen.

Pure winst voor N-VA.
Ik voorspel nog een opmerkelijke vooruitgang.
als de N-VA effectief die 36% zou halen, zou dat een enorm succes zijn, vergeet dat niet.

en we gaan nog héél veel over ons krijgen, bereid je maar voor op de grootste lastercampagne die Vlaanderen ooit heeft gekend.

ik gok op 15 concerten in 2014 tegen de N-VA, krantenbijlages in alle kranten tegen de N-VA vanaf begin 2014 en een paar uitzendingen op Canvas om het Vlaams-nationalisme uitdrukkelijk te linken met de nazi's rond april 2014.

ook hier op het forum gaan de tegenstanders nog meer verzuren en nog meer leugens en laster spuien dat het hier nog onaangenamer zal worden.

we gaan echt niet naar plezante tijden hoor.
Oud 26 november 2012, 11:53   #24
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Populariteit N-VA stagneert.
Daar gaan ze weer
Oud 26 november 2012, 11:54   #25
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
als de N-VA effectief die 36% zou halen, zou dat een enorm succes zijn, vergeet dat niet.

en we gaan nog héél veel over ons krijgen, bereid je maar voor op de grootste lastercampagne die Vlaanderen ooit heeft gekend.

ik gok op 15 concerten in 2014 tegen de N-VA, krantenbijlages in alle kranten tegen de N-VA vanaf begin 2014 en een paar uitzendingen op Canvas om het Vlaams-nationalisme uitdrukkelijk te linken met de nazi's rond april 2014.

ook hier op het forum gaan de tegenstanders nog meer verzuren en nog meer leugens en laster spuien dat het hier nog onaangenamer zal worden.

Maakt dat wat uit,tegen die tijd zitten de helft der belgicisten thuis met een enorme maagzweer....

Als het spelletje vuil wordt gespeeld,so what,dan spelen we het toch lekker mee...

En zullen we er alles aan doen om de frustratie van de andere zijde tot nieuwe hoogtepunten te leiden...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:06   #26
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik hoop dat dat niet zo is, daat gaat enkel in jullie voordeel werken.

Er zal zeker wat gewoel zijn tegen N-VA maar of dit zulken proporties zal aannemen betwijfel ik.
Oud 26 november 2012, 12:08   #27
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Ik hoop dat dat niet zo is, daat gaat enkel in jullie voordeel werken.

Er zal zeker wat gewoel zijn tegen N-VA maar of dit zulken proporties zal aannemen betwijfel ik.
in de Franstalige kranten is het al zo hoor.

de link N-VA - VB zal ook meer en meer gemaakt worden, dat is nu al zo. N-VA'ers zijn blijkbaar ondertussen al even racistisch dan VB'ers.

ik zelf heb al de opmerking gekregen dat ik onze spelers van Turkse afkomst wegjaag met op te komen voor de N-VA.
Oud 26 november 2012, 12:39   #28
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovendien zou de Open VLD terug boven de 10% komen!

Voor er iemand "bron" vraagt:

http://www.standaard.be/artikel/deta...21125_00380959

VLD gaat nog altijd omlaag vergeleken met 2010, hoe kun je daar nu bij staan juichen? N-VA is nog altijd met ruime voorpsrong de grootste. Had ik liever gehad dat ze 40 of 50% haalden? Zeker. Maar een beetje serieus blijven aub, N-VA stijgt ca 8% en blijft ruim de grootste, dat is gewoon een goed resultaat. Dat belgicisten deze peiling als een overwinning beschouwen is eerder zielig.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:39   #29
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Overdrijven is een kunst die je blijkbaar wel onder de knie hebt...
Stop toch met dat calimero gedoe. N-VA is de grootste partij in vlaanderen en is niet weg te branden uit de media. Eender welke uitspraak van een van hun parlementariërs haalt moeiteloos de krant, daar waar de pers voor veel andere partijen al moeite moet doen om nog vijf journalisten naar hun persconferenties te krijgen...
Ook al die jeremiades tegen VRT zijn misplaatst : op welke andere manier brengt pakweg VTM hun nieuws over n-va ?
BDW is zowat de enige politicus die een dusdanige état de grace heeft, dat hij over welk onderwerp dan ook overal zijn mening mag over geven.
Dat hij daar dan ook een enorm concurrentievoordeel door heeft gekregen, stoort je blijkbaar niet.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:42   #30
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Overdrijven is een kunst die je blijkbaar wel onder de knie hebt...
Stop toch met dat calimero gedoe. N-VA is de grootste partij in vlaanderen en is niet weg te branden uit de media. Eender welke uitspraak van een van hun parlementariërs haalt moeiteloos de krant, daar waar de pers voor veel andere partijen al moeite moet doen om nog vijf journalisten naar hun persconferenties te krijgen...
Ook al die jeremiades tegen VRT zijn misplaatst : op welke andere manier brengt pakweg VTM hun nieuws over n-va ?
BDW is zowat de enige politicus die een dusdanige état de grace heeft, dat hij over welk onderwerp dan ook overal zijn mening mag over geven.
Dat hij daar dan ook een enorm concurrentievoordeel door heeft gekregen, stoort je blijkbaar niet.
de culturele wereld heeft zich al verschillende keren sterk gekeerd tegen N-VA, ze gaan dus zeker nog iets organiseren.

Voor de rest spreek ik gewoon uit eigen ervaring, sinds dat ik verteld heb dat ik op een N-VA-lijst stond, word ik bekeken als een racistisch iemand.
Oud 26 november 2012, 12:49   #31
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat dat niet zo is, dat gaat enkel in jullie voordeel werken.
Denk je dat dit het enige zal zijn dat in ons voordeel gaat werken...

Wat denk je van de huidige begroting die gebaseerd is op een groei van 0.7% ,daar waar we met een krimp van 0.2% te maken hebben om tot een tekort van 2.8% te kunnen komen...

Hoe lang denk je dat het gaat duren vooralleer ze hun huiswerk overnieuw zullen mogen maken....

En dan moeten ze nog beginnen aan hun huiswerk voor de volgende begroting,die van 2014 waarbij ze maximaal nog een tekort van 2.15% mogen hebben....

Den Olivier ziet de bui nochtans al hangen....

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...eilijker.dhtml

Citaat:
Reken maar,alle middelen zullen ze aangrijpen,het belgique a papa staat immers op het spel....

Voor de franstaligen immers het meest aangezien hun rijkelijke subsidies vanuit Vlaanderen op het spel staan...

Het feit dat de uitvoering van de staatshervorming zoals gewoonlijk op de lange baan is geschoven naar 2014 toe spreekt hierbij boekdelen ,omdat de financiëringswet hierbij zal worden aangepast...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:55   #32
Nyquist
Minister-President

Nyquist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Pipi kaka.
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:59   #33
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
de culturele wereld heeft zich al verschillende keren sterk gekeerd tegen N-VA, ze gaan dus zeker nog iets organiseren.

Voor de rest spreek ik gewoon uit eigen ervaring, sinds dat ik verteld heb dat ik op een N-VA-lijst stond, word ik bekeken als een racistisch iemand.
Als iemand zegt dat men een racist is omwille van zijn keuze voor n-va, dan zegt dat enkel dat die persoon zelf een idioot is.

De culturele wereld is altijd tegen de sterkste partij, en tegen de heersende klasse. En kiest dan steevast voor uiterst links en zweverig groen. Niks nieuws onder de zon. Ik denk trouwens niet dat dit veel mensen overtuigt.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:02   #34
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
U plaatst hier een foto van Bart De Wever en een foto van zwoerd. Maar wie is nu "de zwoerd" eigenlijk.

Of gaat u me nu vertellen dat u werkelijk zo kinderachtig bent om politici bijnamen te gaan geven?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:03   #35
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als iemand zegt dat men een racist is omwille van zijn keuze voor n-va, dan zegt dat enkel dat die persoon zelf een idioot is.

De culturele wereld is altijd tegen de sterkste partij, en tegen de heersende klasse. En kiest dan steevast voor uiterst links en zweverig groen. Niks nieuws onder de zon. Ik denk trouwens niet dat dit veel mensen overtuigt.
Ik weet niet op welke planeet u hebt geleefd, maar in dit land kiest de culturele wereld VOOR de heersende klasse.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:06   #36
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
absoluut akkoord, maar ook hier op het forum vind je dit soort mensen. maar mij lijkt het dat dit meer en meer voorkomt. Zie maar naar die oud-strijders die niet meer met de N-VA te maken willen hebben.

het is een sfeertje dat wordt gecreëerd dat me stoort. Zo lang de N-VA stemmen afpakte van het VB maar zelf niet te groot was, was het een goede partij. Nu opeens is het vijand nr 1.

kijk naar de tussenkomsten van de Vlaamse coalitiepartijen op de begroting. Allemaal gefocust op de N-VA, om 't er vuilst. Di Rupo heeft er nog een schepje bovenop gedaan.

neen, ik zie het niet goed komen.

Citaat:
nogmaals, het is een sfeer dat wordt gecreëerd, zeer gepolariseerd. twijfelaars gaan hierdoor wel overtuigd geraken.
Oud 26 november 2012, 13:12   #37
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de link N-VA - VB zal ook meer en meer gemaakt worden, dat is nu al zo. N-VA'ers zijn blijkbaar ondertussen al even racistisch dan VB'ers.

ik zelf heb al de opmerking gekregen dat ik onze spelers van Turkse afkomst wegjaag met op te komen voor de N-VA.
Ge zou onze professoren eens moeten horen..
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:14   #38
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Te vrezen valt dat wat hier gezegd wordt wel degelijk zal gebeuren en wel op twee manieren 1° brutaal en direct zonder veel schaamte en 2° gedoseerd heimelijk en hypocriet.
Af en toe zijn er lieden, ook op dit forum, die ervan uitgaan dat een grotere Vlaamse onafhankelijkheid iets is dat er wel vanzelf zal komen, iets dat op natuurlijke wijze tot stand komt zonder veel moeite via het stemhokje. Daarbij onderschatten zij hun tegenstanders, die niet zo dom zijn als men hier zo graag heeft.
Het gaat hier om macht en het behoud ervan.
Deze lieden zullen hun huid duur verkopen - ze hebben geen andere keuze - en gaan niet eenvoudig na een verkiezing een stap opzij zetten. Ze zijn tot ALLES in staat.
Dat hebben ze zelf herhaaldelijk gezegd.
Neem dit ernstig.
De verkiezingen van 2014 zijn zeer belangrijk en beslissend .
Zonder een meerderheid van de V-partijen in 2014 zal er in de dan volgende decennia niets meer veranderen en de huidige elan die de NV-A heeft losgemaakt verzanden.
Dat weten de Belgicisten en zullen er alles aan doen om dit doel te bereiken.
De Belgische staat behoort nog niet tot het verleden.
Hij is wel bedreigd maar lang nog niet ten einde.

Laatst gewijzigd door Anselmo : 26 november 2012 om 13:15.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:26   #39
Athelas
Minister

Standaard

En in Antwerpen ging de strijd ook spannend zijn. Geeuw.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 13:54   #40
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 'XIII' Bekijk bericht
Je kunt beter positief zijn over je eigen partij dan negatief over een andere. Moeilijk?
Ik ben dan toch positief over mijn partij. En waar ik me negatief uitlaat over een andere zie ik hier nergens.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 november 2012 om 13:55.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be