![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien eens het moment om nog eens een concertje te organiseren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Zoontje van De Clerck kan weer frieten gaan verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
over het hoofd gezien, pertang gisteren niet teveel gedronken, gewoon veel maar niet te veel. Mijn verontexcuseeringen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Vooral de journalisten zouden beschaamd moeten zijn. Ganse dagen verslag uitbrengen van aan de zijlijn over massale ontslagen, crisissen en economische problemen maar blijkbaar over zo weinig realiteitszin beschikken om in te beelden dat ook zij, zoals iedereen, wel eens zouden moeten inleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Eén klein puntje wel, de huidige politieke generatie (veelal gevormd door familie en vrienden van, of door masters uit een politieke studierichting, maar bijzonder weinig door mensen met realistische ervaringen en visies) slagen er niet in om een lange termijnvisie op poten te krijgen die ons toekomst bied. De waarheid mag gezegd dat met huidige maatregelen niks ten gronde zal veranderen. Men is wereldwijd (niet alleen hier dus) een grote aardverschuiving aan het bestrijden met een strandschepje. En wees gerust Roger, ik kom in veel andere 'ontwikkelde' landen en dat geroep over "mij niet treffen, maar een ander" klinkt overal even luid. Wat betreft de kwestie van die artiesten. Kijk, als je met je hobby geld kan verdienen heb ik er echt niks op tegen dat die mensen geld verdienen met muziek. Een kleine maar erbij is dat ik het logisch vind dat iedereen gelijk behandeld wordt met belastingen. Maar laat mij duidelijk zijn, als je het niet kan zonder subsidies, dan ben je beter dat je ander werk gaat zoeken
Let Hot Rods ride in this idiot country Laatst gewijzigd door Hot_rod : 28 november 2012 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou zeggen dat men de hand die voedt niet bijt maar als ik zie hoeveel notoire Vlamingenhaters in de artistieke wereld toch gretig Vlaamse subsidies binnenhalen, lijkt mij deze uitspraak niet volledig correct te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het alsof u het ene indianenverhaal gewoon vervangt door een ander indianenverhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat België opgescheept zit met een van de hoogste staatsschulden in Europa. Allemaal het resultaat van zoveel jaar unitarisme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bende amateurs ![]()
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() Volgens Wikipedia :
Tot in de jaren 1980 was er al een roerende voorheffing van 25%, dat nadien werd verminderd tot 15% om het sparen aan te moedigen, en om de kapitaalvlucht te ontmoedigen Ze hebben dus eigenlijk ten onrechte een verlaging gekregen en die wordt nu afgeschaft.... Ik kan er mij niet druk om maken, al vind ik wel dat we creatief talent moeten ondersteunen. Maar iedereen zal moeten inleveren, ook zij.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel kunstenmakers denken dat zij bóven het gepeupel staan.
Sukkelaars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleuters zijn ook héél kreatief. Ze zijn nog te klein om te denken dat ze boven het gepeupel staan. Natuurlijk. Een mecanicien die een auto, langs de weg in panne met een moeilijke fout, repareert, is ook héél kreatief, maar wordt hiervoor WEINIG gewaardeerd. Men vindt dat "normaal". Dat is NIET altijd normaal !!! Maar ja, die man heeft maar gewoon de "vakschool" gedaan. Voor deze techniekers zullen we ieder jaar méér betalen: er zijn er honderden te kort Laatst gewijzigd door Boduo : 28 november 2012 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |