![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k zal het u laten weten als ze de attack hebben afgeslagen. Ze zullen weer druk bezig zijn in de States.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ben helemaal niet op de hoogte van wat er gebeurt met die site; graag een woordje uitleg aub.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 30 november 2012 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En weet dat je je dochter binnenkort kwijt bent... Verdwaald in de grootsheid van de islam. Laatst gewijzigd door andev : 30 november 2012 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet dat de FaithFreedom International site gehost wordt in de VS of Canada, met verschillende aparte sites over heel de wereld. Door de aard van het beestje worden we door de vredelievende volgelingen van Mohammed zoveel mogelijk gehacked. Er zijn verschillende personen constant bezig om die vriendelijke vredelievende hackpogingen af te wentelen. Nu blijken ze een poging te doen om van server te veranderen in de hoop dat dit iets meer soelaas zal brengen. Morgen of overmorgen zijn we terug online.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder vraag ik natuurlijk naar zijn financiële situatie. En of hij handig is (ik heb altijd wel iets dat hapert in huis). Dan pas beginnen we aan de filosofie van het leven (tegen dan is die fles al goed halfweg en komen we op dreef). Zo zie ik het. Ik heb inspiratie opgedaan bij een indianenstam in Noord-Amerika; één of andere vuurdoop. En als die deze doorstaat, is het nog maar het begin. Neerknallen hoeft dus helemaal niet. Er zijn plezantere dingen om te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na vier jaar bleek echter dat ze nog steeds NIET bij zijn gediscrimineerde familie binnen mocht en bleek ook dat nicht Fatima ongeduldig haar maagdenvlies probeerde te bewaren. Zijn moeder heeft het pleit gewonnen en de jongen werd verplicht om met nicht Fatima verder door het leven te gaan. Intriest. De blonde vlaamse Nele kreeg echter wel nog de mogelijkheid om als vrouw twee te blijven fungeren. Dat voorstel heeft ze echter afgewezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees vooral het hele artikel en ook de reacties van lezers.
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"God mag weten waar hij allemaal mee bezig is. Ik hoop maar dat hij de juiste dingen leert en misschien zou het helemaal niet slecht zijn als hij een westers vriendinnetje krijgt. Je weet wel, voor nu, totdat hij gaat trouwen." Want dat hij zal moeten trouwen met een meisje uit de eigen gemeenschap is volgens Samira onvermijdelijk." Tja... Wat moet je hierbij denken als je dat leest? We moeten ze leren begrijpen? Stappen in hun richting doen? Ze het land uitstampen, dergelijke exemplaren, is iets dat eerder in je opkomt! De Marokkaanse gemeenschap moet zelf dat probleem in hun midden aanpakken. Anders komt het nooit goed. Maar zelfs dat is een illusie... Laatst gewijzigd door andev : 2 december 2012 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat de Marokkanen in Nederland het alleen spuugzat zijn dat er zoveel aandacht aan hen wordt besteed en in negatieve. Ze zouden liever hebben dat de Nederlanders zich er minder mee zouden moeien. Ik blijf erbij dat de sleutel de opvoeding is van de ouders. Politici die blijven hameren op het belang van het onderwijs propageren een soort nul-operatie en doen dat wellicht uit gemakzucht want de ouders aanpakken is indd het allermoeilijkste en misschien zelfs onhaalbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben ons leren sorteren (pardon, in verrijkte buurten lukt dat blijkbaar ook niet), ze leren ons rechts rijden, belastingbrieven invullen, ze leren ons vanalles. Maar allochtonen leren dat ze hun kinderen moeten opvoeden? dat zou niet lukken? Zet er maar kortingen op de kinderbijslag bij, je zal eens zien hoe rap het werkt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 december 2012 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die gaan gewoon nooit werk vinden zo, laat staan een relatie behalve dan een import. Wat moet je daarmee doen, heropvoeden of gemakshalve afschieten tijdens een misdaad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"bobabc40 Ik vraag me af of dit stukje hier ook had gestaan indien het geschreven werd door Jan, Piet, Joris of Corneel. Of als de titel was: "Nederlanders zijn Marokkaanse overlast spuugzat". Het lijkt wel of men het groot licht heeft gezien, maar men is dit al meer dan 4 decennia aan het zeggen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k ken waarschijnlijk meer van de Koran dan een doorsnee krapuultje dat daar zijn mosterd uit haalt om zijn daden te vergoeilijken. Kwestie van U voor te bereiden op de dag dat U een dochter zou hebben (en ik door omstandigheden een Aisha-Mo oftewel een april-december huwelijk zou zien zitten.) PS welke wisky? En welke saus bij de ribbekes?
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Als die 'jongeren' zich enkel zouden misdragen tegenover de Marokkanen zouden ze misschien een punt hebben, nu niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel de wetten voor mezelf en mijn leefsfeer.My home is my castle. De vanzelfsprekendheid waarbij moslimfamilies denken dat een niet-moslim zich gaat bekeren en zich als vrouw aanpast, volg ik niet.Ik zou zelfs durven een waarborg te eisen van 100.000 euro op z'n minst.Zodat ik nadien wanneer de relatie is uitgeblust, er geen onkosten aan overhoud. Plus ondertekening van een contract bij de notaris dat eventuele kinderen haar naam dragen en niet van de vader. En dat zij in alle omstandighedende de kinderen behoudt. Daar moet over gediscussieerd worden met een twaalfjaar oude en de varkensgrillade in een saus met rode wijn en champignons en veel look. En goeie boter. Ik draai dus gewoon de rollen om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor niet-moslims komt het niet ter sprake. Een familie achter een Vlaamse jonge man is meestal niet opdringerig en als ouders weten we dat een relatie jaren kan duren maar uiteindelijk ook kan uitblussen; dat is deel van het leven. Maar met moslims ... ps. Mijn dochter heeft al een relatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welja, zuiver van niet-islamieten...
![]() |
![]() |