![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom hebben ze dan meteen een uitzondering op de wet gemaakt voor ritueel slachten ? Mij lijkt dat eerder autochtoontje pesten. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Koeioneren.
|
|
|
#23 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En Polen staat juist aan de kant van de Tsjetsjenen tegen Rusland.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Burger
|
Citaat:
Het is een feit dat de laatste generaties van allochtone Islamieten zich niet kunnen profileren in landen uit het voormalige Oostblok zoals ze dat bvb in België en andere Westeuropese naties kunnen. Je moet het echt wel op EU niveau bekijken en je niet vernauwen tot weliswaar historische maar uiterst marginale gemeenschapjes. Jouw voorbeeld van de Poolse moslims is een non-argument. Ze zijn er inderdaad, en dan? Wat verandert dat aan de visie van de huidige, katholieke Pool op de Islam? Roma leven sinds eeuwen verspreid over verschillende Centraal en Oosteuropese landen, deze worden ook gediscrimineerd en van alle rechten ontvreemd. Citaat:
Dat ze het volgens jouw 'opnemen voor de Tsetsjenen' is mij niet gekend. En wat versta jij tenandere onder 'Polen'? Ik heb het over de bevolking en hun buikgevoel, jij waarschijnlijk over een partijpolitiek standpunt. T'is niet omdat Di Rupo schreeuwt dat het hier koet kaat dat ik als Vlaming ook van die menng ben hé. Ken je überhaupt Polen? Dus vooraleer jij op jouw beurt anderen nog slechter informeert, sla om te beginnen een geïllustreerde atlas open en begin met de hoofdstad van een land...Ben je al aardig op weg! Laatst gewijzigd door drenkeling : 30 november 2012 om 23:42. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hoe dom wil je wel niet zijn?
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
hier in Belgie was van oudsher een uitzondering gemaakt voor de paar koeien die kosher geslacht werden, ondertussen is het verdoofd slachten bijna de uitzondering geworden; Volgend jaar komt er een Europese richtlijn dat boer Jan NIET onverdoofd mag slachten, maar Mohammed WEL onverdoofd mag slachten. nu content? ------------- En ik ga mijn varken onverdoofd kelen op mijn terras, want mijn Noodly Appendage wil dat zo hebben. en dan mag ik dat ook.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 december 2012 om 11:51. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
We hebben het over Polen - niet over de EU richtlijn. Hoe eerder lidstaten zich anders uitspreken dan de EU richtlijn hoe eerder we van dat vervloekte Brussel af zijn.
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik zal mijn domheid wat uitleggen voor u. Onverdoofd slachten is jaren geleden al verboden maar er werd een uitzondering gemaakt voor ritueel slachten. Waar zie je allochtonen pesten in ? Mij lijkt dat meer autochtonen pesten , zij moeten immers verdoofd slachten, allochtonen niet. Nu is die ongelijkheid opgeheven, iedereen moet voortaan verdoofd slachten. Nu jij. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Beste Bobke - op de een of andere manier lezen we langs elkaar heen, want ik ben het namelijk met je eens.
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
@ Jan v.d.B
De politiek in NL, D en B heeft in de 60'er jaren de exodus ingezet van vrijwel achterlijke arbeidskrachten uit voor Duitsland vnl Anatolië en voor NL en B het achtergebleven en opstandige deel van Marokko dat Hassan maar al te graag kwijt wilde. Wat die import-politiek heeft opgeleverd weten we nu wel. Er bestaat geen overtreffende trap voor desastreus en maatschappij-ontwrichting. De politiek blijft de ogen sluiten, moedwillig. Marokkanen hebben - vrijwel in alles - 1e keus. Dat heet in Den Haag positieve discriminatie. Wat ook de algemene richtlijn zal zijn, de Islamieten zullen zonder probleem hun schapen en geiten in het douchehokje kunnen slachten. Wat de Joden betreft is het einde verhaal. Maar het wordt wel tijd dat zij afscheid nemen van hun zinloze religieuze taferelen. Toch ken ik wel een leuk verhaal hierover. Tijdens mijn omzwervingen kwam ik terecht in een kibbuts in Noord-Israël dicht tegen de Libanese grens. Een waterrijk gebied, wilde varkens in overvloed. Heerlijke varkenshaasjes, ham - noem maar op. Aangezien vlees in die periode duur en schaars was, waren er enige jeugdigen die de stoute moed hadden een paar van die varkens te schieten en het vlees op te hangen in een van de koelcellen die de kibbuts rijk was. Enige tijd hebben de kibitzers niet geweten wat nu toch de bron van dat vlees was. Totdat ..... Er valt in een Kibbuts niets geheim te houden dus ook dit niet. Er ontstond een klein oproer, maar intussen hadden ze wel lekker gegeten ........ Dit is geen anecdote maar een waar gebeurde geschiedenis.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 2 december 2012 om 08:21. |
|
|
|
|
|
#36 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vytautas' leuze was "Aan een ieder zijn God" en hij beschermde dus Joden, moslims en heidenen. Luister niet naar de idioten op dit forum die niets van Polen of Litouwen kennen. Ik heb die geschiedenis grondig bestudeerd, heb Polen & Litouwen meerder malen doorkruist en heb er ook vrienden. Een nog beter advies is: koop boeken over Polen & Litouwen. Maar luister vooral niet naar de ideologische leugens van de islamofoben op dit forum.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een positieve vordering. Dieren moeten niet onnodig gefolterd worden o.w.v. een achterlijke godsdienst.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Vooral niet. Alles is pais en vree binnen de Islam. Geen oorlog - nergens.
Men kan in vrede overal rondwandelen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 2 december 2012 om 13:26. |
|
|
|
|
|
#39 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door quercus : 2 december 2012 om 13:31. |
|||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het meste "halal-vlees" is overigens afkomstig van vooraf verdoofde dieren (vooral kippen en schapen) die meestal door niet-moslims geslacht en gecommercializeerd zijn. De "onverdoofde" praktijk is er alleen maar tijdens het "offerfeest",de echt "goede" moslims slachten dan niet maar brezorgen wat "zakaat" aan hun minder fortuinlijke geloofsgenoten.
|
|