![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ook Geen probleem. Je zal ze alternatieven moeten bieden. Daar zijn budgetten voor nodig Citaat:
Citaat:
Het is dus gewoon geen kwestie van arbeidsmarkt. dAAR ben ik het mee eens Citaat:
Seksuele deprivatie moet anders aangepakt worden. Niemand heeft recht op betalende sex noch zelfs maar op sex. Dat laatste hoort tot het domein van de vrije toestemming. Betalend is geen vrije toestemming en kan dat nooit zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 11:40. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik het begrijp, heeft Klarekijk zijn bruid uit Thailand gehaald? Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
De relatie klant-prostitué(e) moet eerder vergeleken worden met een one night stand dan met een liefdesrelatie. De term "betaalde liefde" is dan ook een tikkeltje misleidend. Ik zag vorig jaar een toneeltje waarin een van de hamvragen luidde (ze werd het publiek nogal nadrukkelijk in de maag gesplitst): "is liefde wel te koop?" Ik vond dat een zwaar bevooroordeelde vraag. Alsof klanten werkelijk veronderstellen "liefde" te hebben gekocht... Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 6 december 2012 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als U een prostitutie het zelfde vind als een hoer dan ben U volgens mij totaal verkeerd . En ja er zijn andere vormen van prostitutie dan de echte daad als tegenprestatie . eens lekker ontspannen in een bar hangen en wat zeveren en kletsen , met wat erotisch getinte dames is geen sexprestatie . Nee ik verklaar niet van mijzelf een hoerenloper te zijn . dat is wat U afleidt omdat U OPNIEUW iemand persoonlijk wil aanvallen en OPNIEUW het hele onderwerp uit zijn vorm trekt . Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Een armoedeprobleem ????? ik zou de vrouwen die in een Porche rijden en dure merkkledij dragen en zichzelf prostitueren niet de kost willen geven , want dat zijn er heel veel .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Sex is geen handeltje maar behoort tot de vrije toestemming zonder geld. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 12:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Er zijn 100 goedkope hoeren tegen één dure luxehoer. Zo niet 200.
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een vrouw in ruil voor een afgesproken bedrag U een dienst aan bied , ook al is die sexueel getint en je mishandeld die vrouw niet , en zij wil dat doen of bied het aan in vrije wil dan is daar niets mens onwaardig aan . En meer nog , als je eigen vrouw je weet te verleiden met een sexueel getinte daad , en ze doet dat met de bedoeling om je iets guntiger in te stemmen met een bepaalde aankoop of een reisje , dan is daar de grens met prostitutie heel heel dun . Noem het dan de toelaatbare humane prostitutie als U het wil , maar het leunt er heel heel dicht tegen aan en gebeurt in elke relatie en bij elk getrouwd koppel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoer is voor mij niet negatiever dan prostitué of sexwerkster. Het is een eerlijke benaming. Mooi Vlaams en korter om te tikken en uit te spreken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 14:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind je enorm grappig, man. Zolang je me niet opnieuw uitscheldt lever ik mijn beste bijdragen. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Niks mis met prostitutie. Met de woorden van wijlen George Carlin:
SELLING IS LEGAL, FUCKING IS LEGAL, WHY ISN'T SELLING FUCKING LEGAL? Sorry voor de caps, hij riep ![]() Gelukkig omdat je dan initiatieven zoals Villa Tinto in Antwerpen kan ondersteunen. Zo ga je misbruik tegen en kan je de meisjes wat veiligheid bezorgen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 6 december 2012 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() We rekenen op de vrouwen tegenwoordig om prostitutie uit te roeien...
![]() Selling isn`t always legal, fucking isn`t always legal, selling fucking should never be legal. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een vrouw die vb een dure handtas heel graag zou hebben en uit vrije wil een sexuele dienst aanbied , daar zie ik niets immoreel in , in tegendeel , men zou zich ook wel kunnen afvragen of het moreel verantwoord is dat een man misleidt wordt met sex om zijn centen af te zetten . Trouwens ik herhaal . Prostitutie beperkt zich absoluut niet tot de wat zich in een bordeel afspeelt . Er zijn veel meer toepassingen daarbuiten . in het gewone leven , tussen een koppel , in een gewoon café of in de werksfeer . Prostitutie beperkt zich niet tot een vrouw die sexuele diensten aanbied aan een wildvreemde man die ze niet kent . het wordt veel meer uitgespeelt ten aanzien van een man die ze eigenlijk wel een beetje zien zitten . Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een onderwerp uit het dagelijkse leven met bittere erns en veel plezier . en ja er zijn ook meisjes die zich prostitueren die er helemaal niet zo'n hekel aan hebben , maar hun klantjes keurig uitkiezen en vrij sensueel mee in het spel opgaan |
|
![]() |
![]() |