Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2004, 12:03   #21
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
als er een blok congres is , zijn er meestal meer dan 3000 mannne en vrouwen aanwezig
8) Die komen enkel, om zich lazarus te zuipen. Remember dat "familiefeestje" in Antwerpen 8) Eén op twee aanwezigen kon niet meer op zijn/haar benen staan 8) En dan maar meebrullen als marjonetten. De oogballen, rolden bijna uit hun kassen 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 13:04   #22
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik vind het trouwens opvallend hoe weinig volk op zo'n congres komt. Als wij een nationale bijeenkomst houden dan zitten we bijna met 200 man. Volgens mij heeft de VLD zeker meer dan 500 mandatarissen en als je daar nog eens de werknemers van de VLD en de kabinetsmedewerkers..... Nja, ik vind het maar een treurige bedoening.
Als je dezelfde manier van tellen aanhoudt die je aanhield bij de massabetoging in Sint Niklaas (12 aanwezigen werden er 350) dat zit er in werkelijkheid 2 man op uw congres, en wie is de andere CG?
Oud 21 juli 2004, 13:55   #23
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Die komen enkel, om zich lazarus te zuipen. Remember dat "familiefeestje" in Antwerpen 8) Eén op twee aanwezigen kon niet meer op zijn/haar benen staan 8) En dan maar meebrullen als marjonetten. De oogballen, rolden bijna uit hun kassen 8)
Dan heb jij ook gaan mee eten en drinken,foei en dan nog durven kappen op het blok..
Oud 21 juli 2004, 14:00   #24
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prutske
Dan heb jij ook gaan mee eten en drinken,foei en dan nog durven kappen op het blok..
8) Nee hoor, ik ben wel "beter" gewoon 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 14:58   #25
Patje
Lokaal Raadslid

Patje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groen Valkje
Alleen Coveliers tegen Bart Somers als VLD-voorzitter - 20/07/2004Aftredend minister-president Bart Somers is gisteren door het VLD-partijbureau aangeduid tot partijvoorzitter, in opvolging van Karel De Gucht. Eind oktober kiezen de VLD-leden formeel een nieuwe partijvoorzitter. Bart Somers gaat zich daarvoor zeker kandidaat stellen.

Bart Somers noemt zijn aanduiding een droom die werkelijkheid wordt. Hij is ook blij dat hij zijn burgemeesterschap van Mechelen opnieuw kan opnemen. Bij de stemming over zijn aanstelling was op het partijbureau één tegenstem. Die kwam ongetwijfeld van senator Hugo Coveliers, die openlijk zijn ongenoegen over de gang van zaken uitte. Volgens eeuwig dwarsligger Coveliers zal Bart Somers, als gewezen woordvoerder van Guy Verhofstadt, de premier te weinig durven tegenspreken. Coveliers stelt ook dat de stoelendans bewijst dat de VLD geen lessen heeft getrokken uit 13 juni. (PDB)
Ofwel neemt de ondervoorzitter (die in het verleden verkozen is door de leden) de taken over ofwel is er een nieuwe verkiezing. Hier duid de top iemand aan. "Democratie" Dit is in de grond wat Coveliers dwars zit en niet Bart Somers als voorzitter.
Patje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 15:02   #26
prutske
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ma

Laatst gewijzigd door prutske : 21 juli 2004 om 15:02. Reden: foute tekst
prutske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2004, 15:05   #27
prutske
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Is het bij de sp-a nog beter?Zal zijn hebben zelfs de mogelijkheid om als het veel word het te verbranden!Weet je nog.
Oud 22 juli 2004, 16:51   #28
bartje
Minister-President

Standaard

Eind oktober worden er voorzittersverkiezingen uitgeschreven. Nu in het midden van de vakantie heeft dit geen enkele zin. Trouwens bij SPIRIT,NV-A,CD&V gaat het ook om voorzitters ad-interim!
En die Coveliers dat hij maar nog een beetje bakkeleit, wie neemt er die nu nog serieus, als je op alles en nog wat commentaar hebt. Ik heb er al héél veel spijt van dat ik voor hem gestemd heb vorig jaar!

En ik geef een tip aan Hugo: als hij het allemaal best schijnt te weten of te kunnen dat hij zich kandidaat stelt hé voor het voorzitterschap; dan zal hij meteen zien wat hij nog van steun heeft bij de VLD leden!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 06:58   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo®
ik snap de vld ( pest voor vaanderen ) nog altijd niet , langs de eene kant heb je bartje en gyke leugenaar die zogezegd oor vlaanderen opkomen en langs de andere kant heb je een man als een de croo die morgen zijn feestdag gaat vieren , een feestdag voor de francofonie ...............

leve in dit geval een coveliers , en beter nog , leve het vlaams blok
Dat is het net hé, guyken en bartjen,zijn net de grootste veraders, de croo komt er tenminste openlijk voor uit, maar in feite is heel de VLD zoals de croo,... de blauwselblauwen, zijn zowiezo tegen alles wat voor de kerk is, en zijn voor de adel, vorstenhuis en zoals onze commie vrienden zeggen voor het groot kapitaal.

Vlaanderen is in weze voor kristus, (AVV-VVK remember) en tegen de king. Dus da gaat niet samen, verwacht van ne VLD er geen wonderen, op gebied van Vlaanderen, ...

Verder vraag ik mij af hoe een verstandig man als de croo voor een koningshuis kan zijn, ... het antwoord is simpel : De loge, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2004, 06:59   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik vind het trouwens opvallend hoe weinig volk op zo'n congres komt. Als wij een nationale bijeenkomst houden dan zitten we bijna met 200 man. Volgens mij heeft de VLD zeker meer dan 500 mandatarissen en als je daar nog eens de werknemers van de VLD en de kabinetsmedewerkers..... Nja, ik vind het maar een treurige bedoening.
Het is de loge die beslist wie er aan het roer komt, ... dat congres is maar voor de show.
Oud 23 juli 2004, 07:01   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
staat coveliers trouwens niet officieus op de loonlijst van het blok ?
als je ziet hoe hij zijn best doet om zijn partij iedere keer te torpederen wegens persoonlijke redenen, zou het eigenlijk wel moeten.

Hij zit gewoon in de verkeerde partij, ! net zoals onze judocoach overigens, ...
Oud 23 juli 2004, 10:34   #32
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Hij zit gewoon in de verkeerde partij, ! net zoals onze judocoach overigens, ...
Die mannen zijn te rechtlijnig voor de VLD. Ze durven zeggen wat de gewone VLD 'er in de straat zegt!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be