![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ik moet daar een password voor intype
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() K dan doe ik mee
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook! Dank u wèèèèèèèèèèèèèèèèèl forumombudsman!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Meer mensen moeten joinen
![]() Als ik van die eerste plaats vlieg dat het niet door Spetsnaz of Thomas is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga morgen om 12u 's middags een mooie update doen denk ik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voil�*, ik doe ook mee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb mij daar geregistreerd, maar hoe word ik lid van de 'politics.be-groep'? Ik krijg namelijk het bericht dat deze groep privaat is?!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Als je ingelogd bent, deze link (http://keycount.piqsoftware.com/team...am=politics.be) volgen en dan als wachtwoord koeienloeien opgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Hmm, Jeroen heeft al meteen een grote voorsprong genomen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Zet een snelkoppeling naar Keycounter in uw startup/opstarten map, zodat die elke keeer wordt gestart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() we staan al op de 279ste plaats.
Ik gok dat we ergens in de loop van zaterdag de 250ste zullen halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Komaan, het eerste team heeft 230 mensen, da moeten wij ook kunnen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() waarom lukt het mij niet om mij te registreren? Als ik Astenblieft mensen intype, en mijn bijbehorende wachtwoord zegt hij invalid lalala. Pietje heb t ook aan de hand gehad. Waar moet ik mij registreren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() spaties?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://keycount.piqsoftware.com/ eerst registreren, dan aansluiten bij een team
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |