![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou de tv pas werkelijk interessant worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HCTV ??
Den Harrie blijft een toffe pee !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het. Als het even kan 24 uur per dag op alle zenders te zien....
![]() De tijd van het slappe geleuter is voorbij. ![]() ![]() harriechristus is verschenen..... ![]() ![]() ![]() Citaat:
Je bent de enige met enig verstand. Laat de rest maar gerust naar die kleine omroepen kijken of naar de Paus, want daar krijgen ze maar geen genoeg van.... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 31 december 2012 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() stof tot nadenken:
Er is volgens mij praktisch gezien geen enkel verschil tussen cartoon network tv en een religieuze omroep. Alletwee zenden volledig fictieve ideeen uit. Wie geeft mij gelijk? Verschil: cartoon network is voor kleine domme intelligente mensapen. Religieuze omroepen zijn voor volwasen intelligente mensapen, die dus wat meer hebben geleerd op scholen en diploma's hebben of dure auto's. Dit vertelde Wieroe, mijn hindoe kat mij net terwijl hij meelas naast mijn pc in een luie mand. Wieroe schudde deze visie gewoon even uit zijn mouwen en ging maar weer lekker slapen want hij heeft genoeg van al die zieke intelligente mensapen die al twee miljoen jaar deze planeet verzieken, vernietigen, verkrachten en parasiteren. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() fictieve hindoe kat.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ookal is het niet de CN van destijds !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Als ik me niet vergis worden de omroepen in Nederland niet betaald door de staat.
Enkel de NOS is van de overheid. Anderen als TROS VARA EO en anderen zijn uitzendgroepen. de NOS voorziet wel zendtijd. Zij moeten x aantal leden kunnen voorleggen wanneer ze uitzendtijd willen krijgen. |
![]() |
![]() |