![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je het doet met de bedoeling van voortplanting , en er komt geen kind van voort ?? Of wat met mensen die kinderen kunnen krijgen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje:
En als je het doet met de bedoeling van voortplanting , en er komt geen kind van voort ?? Of wat met mensen die GEEN kinderen kunnen krijgen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga eens goed van bil, goed tegen alle kwaaltjes.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens heeft al sex voor't plezier sinds de mens mens genoemd kan worden als soort. En waarschijnlijk daarvoor ook al.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 december 2012 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan het electoraat van het VB te oordelen bitter weinig.
![]() Ofwel zijn al die nazaten van de Max nu N-VA'er geworden. Laatst gewijzigd door Henri1 : 9 december 2012 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Sex is totaal onbelangrijk in mijn leven. Van uit die verstande dat ik het zo veel, kinky, en gevarieerd mogelijk wil.
Maar er geen seconde van wakker lig als het er niet van komt. Daar niemand verwijten over maak, en niet het gevoel heb dat ik iets gemist heb.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seks is leuk maar in veel gevallen overrated.
|
![]() |
![]() |