![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een terminale kankerpatient die geen gebruik kon maken van menselijker methoden als euthanasie. Het laatste wat ik tegen hem zei in mijn schrikreactie was "klootzak, niet doen". Ik ken nogal wat treinbestuurders en voor hen is vaak een traumatische gebeurtenis.
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En dan zeggen ze nog in de wiskunde dat negatief en negatief positief is...
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat hij terminaal was wist ik pas een uur later op het politiebureau, waar ik nota bene een vrouwelijke collega aantrof die helemaal over de rooie was. En dat "klootzak, niet doen" was puur een woedereactie van eerdere zelfdodingen die ik gezien heb. Twee jaar geleden een vrouw die met haar hondje in haar handen ineens voor die trein stond. Dat was in de spits en bij de getuigen waren moeders op de fiets met kinderen. Ga dan je kind van 4 jaar maar eens uitleggen wat er gebeurd is. En de mensen die het stoffelijk overschot of wat daar van over is moeten bergen, voor hen is het ook verschrikkelijk. Er zijn treinbestuurders die afgekeurd worden omdat ze die laatste beelden niet kunnen verdringen, aan de drank raken of psychisch instorten. Ik ben dan ook groot voorstander om mensen die om wat voor reden dan ook het leven niet meer zien zitten op een waardige manier te kunnen laten sterven. En vandaag weer een meisje dat op school gepest werd en dat voor de ogen van haar klasgenoten zich voor de trein wierp. http://www.destentor.nl/regio/stapho...emen-1.3559024
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Check dan wel ff of het ding toevallig BEWEEGT Laatst gewijzigd door kelt : 14 december 2012 om 09:07. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Duidelijk is dat die dienstlocjes geen extern design hebben dat in overeenstemming is met dat van hun klandizie.
Ik stel voor dat men wat locjes met gelijklopende visuele lijnen besteld bij die Italianen.Aldus bekomt men een harmonieus geheel.Tevens valt het dan eigenlijk niet meer op dat er een probleem is. Laatst gewijzigd door kelt : 14 december 2012 om 09:09. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kunst op het spoor.....
Als ergens zo een Fyra-trein "geland" is ontstaat lokaal ogenblikkelijk een cultuurspot,"Italian Design". Het zou toch uitermate storend zijn als er dan zo een rechthoekig ding,met puur utilitaire contouren, naast staat nietwaar.... Niettemin,in het Europa anno 2012 zijn er eigenlijk geen "linten" van treinverbindingen tussen de hoofdsteden.(vb van Stockholm naar Lissabon).Zelfs van Brussel naar Amsterdam(een waarlijk kolossale rit als je op de wereldkaart kijkt Ik verwacht dat busmaatschappijen die regelmatige lange-afstands-lijndiensten doen Europa interessant zullen gaan vinden....IEMAND moet toch een vorm van openbaar Internationaal vervoer doen nietwaar....in de "UNIE".... Laatst gewijzigd door kelt : 14 december 2012 om 17:59. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enkele voorbeelden van EC/EN-verbinden: - Amsterdam-Berlijn-Warschau--Minsk-Moskou - Rome-Parijs - München-Zagreb(-Belgrado) - Barcelona-Parijs - Berlijn-Praag-Boedapest - Boekarest-Boedapest(-Venetië/Wenen) - (Berlijn)-Boedapest-Istanboel - Barcelona-Genève - Belgrado-Skopje-Thessaloniki - Boedapest-Kiev-Moskou Stockholm-Lissabon lijkt me een erg onnodige verbinding. Vanuit Lissabon kun je best de hoteltrein richting San Sebastian pakken en dan overstappen via Barcelona. Vanuit Stockholm geraak je via Malmö redelijk eenvoudig in Berlijn, van waaruit je betrekkelijk "snel" in Barcelona staat. Ik zou voor het reisje Stockholm-Lissabon toch zo'n 3 �* 4 dagen uittrekken.
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mogelijk vervalt de reservatie voor de Fyra.....
En doordat die dingen te pas en te onpas stoppen kan men het ganse systeem best ombouwen tot een "Italian design" boemeltje.... iedereen weer tevreden Laatst gewijzigd door kelt : 15 december 2012 om 16:12. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Zijn ook geen staanplaatsen op. En vallen ook regelmatig in panne. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
De Fyra V250 of Albatros werd door AnsaldoBreda SpA gebouwd in Italie.
Hadden ze hem bij Bombardier in Brugge gemaakt, hadden ze die miserie niet. Laatst gewijzigd door giserke : 17 december 2012 om 09:16. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Staatssecretaris
|
En voor wie het nog niet wist de stopplaatsen afschaffen was met de goedkeuring van Groen via Isabelle Durant.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|