![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Je gaat kritische oppositie voeren en dan begin je al maar door direct op de man te spelen ipv op de inhoud, goed bezig. Over Groen! en mobiliteit zullen we maar zweigen zeker? Paar kenissen in Mortsel, ze wisten niet op wat te stemmen zolang het maar niet VB of Groen! was, het ene door het racisme, het ander door de smogwolken door de fille's dankzij de "fantastische" verkeersinrichting. Op zich is een goede oppositie belangrijk maar aan dit tempo gaat de oppositie gewoon oppositie voeren tegen zichzelf, bekvechten wie nu de leiding heeft,... Zou ik op zich jammer vinden, BDW kan wel wat goed doen maar een tegengewicht is toch belangrijk.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb speciaal mijn haar lang laten groeien zodat ik zijn voeten kan wassen en dan met mijn haar afdrogen.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elitair is zijn "middle name". Mevrouw Almaci bevestigt gewoon mijn indruk.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Tja, ![]() De nieuwe Antwerpse Adonis met zijn (?) vlag: Little Nero. Laatst gewijzigd door system : 18 december 2012 om 18:35. |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Heerlijk hoe de N-VA haters naar fotootjes zitten te zoeken waar BDW eens wat strenger op staat om toch maar over iets te kunnen neuten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik wist niet dat ze zwanger was? |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "wat strenger" ?? Volgens mij leeft die vent tegen zijn goesting.
#33 |
Banneling
|
![]() Hij begint zowat op Mick Jagger te lijken. Het zij zo, de man kan er ook niets aan doen.
Laatst gewijzigd door system : 18 december 2012 om 18:49. |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Na zulke inhoudelijke kritiek kan BDW moeilijk anders dan PJ op de blote knieën smeken om burgemeester te worden en met de ganse N-VA top met een boot naar open zee varen om deze boot dan te laten zinken.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeker, de sympathieke gast van weleer is verworden tot een arrogante en elitaire klootzak.
Laatst gewijzigd door Pietje : 18 december 2012 om 18:44. |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, voor hij zoveel stemmen haalde was hij populair bij links he Piet?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 december 2012 om 18:48. |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een madam die zonder verpinken een coalitie sluit met een AEL-terroriste maakt mij ook bang. Het is duidelijk dat Groen definitief de keuze gemaakt heeft voor islam-fundamentalisme en sharia.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |