Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams-nationalistisch forum
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden.

Discussietools
Oud 29 juli 2004, 15:04   #21
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Ja, u hebt gelijk en ik weet dat u geen belgiscist bent, maar ik word misselijk van die lelijke vlag.
jOOSt is offline  
Oud 29 juli 2004, 15:12   #22
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Ja, u hebt gelijk en ik weet dat u geen belgiscist bent, maar ik word misselijk van die lelijke vlag.
Wel als ge uw rechteroog toedoet dan ziede ze nie.
Cyperken is offline  
Oud 29 juli 2004, 17:01   #23
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Zal ik doen..ik heb ondertussen wel al mijn toetsenbord volgekotst.
jOOSt is offline  
Oud 29 juli 2004, 18:29   #24
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Citaat:
Zal ik doen..ik heb ondertussen wel al mijn toetsenbord volgekotst.
Dank om dat uiterst smakelijke detail met ons te delen!
Tiger777 is offline  
Oud 29 juli 2004, 22:51   #25
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Kijk, ik ben een klein kind:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 30 juli 2004, 08:31   #26
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Kijk, ik ben een klein kind:
Niets beters te doen?
Ga ergens op uw subforum kinderachtig doen, waarvoor dank.
Oud 30 juli 2004, 08:54   #27
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Niets beters te doen?
Wie hing er hier het kleine kind uit? Of vindt u het dan niet tegen de borst stotend hypocriet om enerzijds 'de' belgicisten te verketteren omwille van hun taalgebruik en onvolwassenheid - in vele gevallen overigens volledig terechte kritiek -, maar anderzijds te vervallen in kinderlijke onzin waarvan het door mij aangehaalde een schoolvoorbeeld was.
U mag dan van oordeel zijn dat ik omwille daarvan niet thuishoor op dit forum, een werkelijk inhoudelijke bijdrage kan je dat moeilijk noemen, maar in de toekomst zal ik mij beperken tot een aanmanende vinger die vriendelijk vraagt om op een hoogstaandere wijze te debateren hoor.
En aldus wordt de stelling van in de openingspost mooi onderuit gehaald, net zoals er inderdaad hopen belgicisten niet in staat zijn om op een degelijke wijze te debateren zijn er ook hopen Vlaams-Nationalisten die daar niet toe in staat zijn en zijn er ook hopen die tot geen der beide kampen behoren die daar niet toe in staat zijn.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 30 juli 2004, 12:54   #28
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Excuseer maar ik vind dat de mods Dies eraf moeten smijten. Wij, flaminganten worden ook niet toegelaten op het Belgisch-nationaal forum.

Waarvoor dank.
Groot Bakkes is offline  
Oud 30 juli 2004, 12:59   #29
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Niets beters te doen?
Wie hing er hier het kleine kind uit? Of vindt u het dan niet tegen de borst stotend hypocriet om enerzijds 'de' belgicisten te verketteren omwille van hun taalgebruik en onvolwassenheid - in vele gevallen overigens volledig terechte kritiek -, maar anderzijds te vervallen in kinderlijke onzin waarvan het door mij aangehaalde een schoolvoorbeeld was.
U mag dan van oordeel zijn dat ik omwille daarvan niet thuishoor op dit forum, een werkelijk inhoudelijke bijdrage kan je dat moeilijk noemen, maar in de toekomst zal ik mij beperken tot een aanmanende vinger die vriendelijk vraagt om op een hoogstaandere wijze te debateren hoor.
En aldus wordt de stelling van in de openingspost mooi onderuit gehaald, net zoals er inderdaad hopen belgicisten niet in staat zijn om op een degelijke wijze te debateren zijn er ook hopen Vlaams-Nationalisten die daar niet toe in staat zijn en zijn er ook hopen die tot geen der beide kampen behoren die daar niet toe in staat zijn.
Dus omdat anderen dat doen, doe jij het hier ook maar?
Als die morgen in de beek springen, spring je dan ook mee?
Oud 30 juli 2004, 13:01   #30
Betweter
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Excuseer maar ik vind dat de mods Dies eraf moeten smijten. Wij, flaminganten worden ook niet toegelaten op het Belgisch-nationaal forum.

Waarvoor dank.
Laat hem maar.

Wij staan daarboven moet je maar denken. Het niet zo heel hoge intellectuele peil van Dies, en de daarbijhorende 'dwaze uitspraken' spelen enkel in ons voordeel
Oud 30 juli 2004, 13:01   #31
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Niets beters te doen?
Dit vind ik flauw van u, beste Dies. Ik vind dat een grap (deze was niet van hoog niveau, akoord) er af en toe bij mag. Dit is het Vlaams-nationalistisch forum dus deze onzin paste hier wel, of moet ik een Vlaams-nationalistisch grappentopic beginnen in koetjes en kalfjes?

Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 30 juli 2004 om 13:02.
jOOSt is offline  
Oud 30 juli 2004, 16:30   #32
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Et alors? Omdat zij onverdraagzaam zijn, wij ook? Ik appreciëer het bovendien allerminst dat u mij probeert onder te brengen in het belgicistische hoekje, ik ben immers in weze nog belgicistisch noch flamingantistisch. Als je absoluut behoefte hebt aan vakjes denken, plaats mij dan maar in het liberale vakje.
Ik sta open voor een meer gefederaliseerde staat en eventueel zelfs voor een onafhankelijke Vlaamse staat. Ik zou het bijzonder jammer vinden mocht men het nodig achten mij omwille van vooroordelen en loze beweringen niet laten deelnemen aan discussies die alhier gevoerd worden.

Citaat:
Dus omdat anderen dat doen, doe jij het hier ook maar?
Als die morgen in de beek springen, spring je dan ook mee?
Ik poogde, overduidelijk tevergeefs, slechts duidelijk te maken dat een dergelijke reactie niet echt gepast is en bovendien de ganse bewering uit de openingspost bijzonder ludiek maakte. Uw verontwaardiging is bovendien uiterst selectief aangezien u tegen mij verhaalt dat ik ergens op mijn subforum - wat is in hemelsnaam mijn subforum?! - kinderachtig moet gaan doen, maar tegen Willem de Spreker, die meerdere kinderlijke reacties plaatste, rept u geen woord.

P.S. Het feit dat u niet van oordeel bent dat ik van dit subforum dien te verdwijnen siert u, de persoonlijke beledigingen die u er vervolgens aan vastknoopt echter allerminst.

Citaat:
Dit vind ik flauw van u, beste Dies. Ik vind dat een grap (deze was niet van hoog niveau, akoord) er af en toe bij mag. Dit is het Vlaams-nationalistisch forum dus deze onzin paste hier wel, of moet ik een Vlaams-nationalistisch grappentopic beginnen in koetjes en kalfjes?
Een grap mag zeker, maar ze was helemaal niet op zijn plaats in dit topic gezien het onderwerp dat werd aangesneden. Bovendien, maar ja dat is natuurlijk louter persoonlijk, vind ik dergelijke opmerking alles behalve grappig.

Ik dacht dat de bedoeling van dit forum was het bespreken van een onafhankelijk Vlaanderen; hoe het bekomen, tegen welke prijs, wat nadien, ...
Dies is offline  
Oud 30 juli 2004, 17:00   #33
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een grap mag zeker, maar ze was helemaal niet op zijn plaats in dit topic gezien het onderwerp dat werd aangesneden. Bovendien, maar ja dat is natuurlijk louter persoonlijk, vind ik dergelijke opmerking alles behalve grappig.

Ik dacht dat de bedoeling van dit forum was het bespreken van een onafhankelijk Vlaanderen; hoe het bekomen, tegen welke prijs, wat nadien, ...
Hoezo...de Belgische vlag haten....is dit niet een goed begin?
jOOSt is offline  
Oud 30 juli 2004, 17:02   #34
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Sorry hoor, weer een flauwe grap! Ik kan het niet laten.....
jOOSt is offline  
Oud 30 juli 2004, 21:01   #35
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Et alors? Omdat zij onverdraagzaam zijn, wij ook? Ik appreciëer het bovendien allerminst dat u mij probeert onder te brengen in het belgicistische hoekje, ik ben immers in weze nog belgicistisch noch flamingantistisch. Als je absoluut behoefte hebt aan vakjes denken, plaats mij dan maar in het liberale vakje.
Ik sta open voor een meer gefederaliseerde staat en eventueel zelfs voor een onafhankelijke Vlaamse staat. Ik zou het bijzonder jammer vinden mocht men het nodig achten mij omwille van vooroordelen en loze beweringen niet laten deelnemen aan discussies die alhier gevoerd worden.
U bent niet flamingantisch maar staat wel open voor een onafhankelijke Vlaamse staat?
Het is inderdaad niet omdat de ene onverdraagzaam zijn dat wij dat ook moeten zijn, maar dit en het belgicisten-subforum is eerder bedoelt als een thuisbasis. Daarmee bedoel ik niet dat wij de onderlinge confrontatie niet moeten aangaan, wat dat doen we maar al te graag in "communautaire discussies.

Citaat:
Klopt maar (nu heb ik het even niet over u) het is bijzonder irritant als je dit soort vragen stelt dat er dan constant weer zeveraars als Patriot! en Yann tussenkomen met verbale 'hoogstandjes' als: "zwijgt, landverrader".
Dit subforum is bedoelt voor Vlaams-nationalisten, zoals ook in de naam vermeld wordt.
Groot Bakkes is offline  
Oud 31 juli 2004, 01:35   #36
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent niet flamingantisch maar staat wel open voor een onafhankelijke Vlaamse staat?
Is dat zo merkwaardig? Volgens mijn woordenboek is een flamingant nog steeds een actief aanhanger van de Vlaamse beweging, aangezien ik dat niet ben, ben ik dus ook geen flamingant. Dat neemt niet weg dat ik niet a priori tegen een onafhankelijke Vlaamse staat ben, hoofdzakelijk ook wel omdat het mij eigenlijk geen moer kan schelen omdat ik overtuigd ben van het feit dat zo een onafhankelijke Vlaamse staat geen enkele stap dichter bij mijn ideale wereld zou zijn.

Citaat:
Daarmee bedoel ik niet dat wij de onderlinge confrontatie niet moeten aangaan, wat dat doen we maar al te graag in "communautaire discussies.
Ik kom al lang niet meer in dat subforum en ik heb ook helemaal geen nood aan onderlinge confrontatie aangezien ik noch tot het ene noch tot het andere kamp behoor.

Citaat:
Klopt maar (nu heb ik het even niet over u) het is bijzonder irritant als je dit soort vragen stelt dat er dan constant weer zeveraars als Patriot! en Yann tussenkomen met verbale 'hoogstandjes' als: "zwijgt, landverrader".
Dat stoort mij eveneens hoor, ik heb het echter al lang opgegeven om met Foundation en anderen in discussie te treden.
Dies is offline  
Oud 31 juli 2004, 12:14   #37
Groot Bakkes
Minister

Standaard

Citaat:
Is dat zo merkwaardig? Volgens mijn woordenboek is een flamingant nog steeds een actief aanhanger van de Vlaamse beweging, aangezien ik dat niet ben, ben ik dus ook geen flamingant. Dat neemt niet weg dat ik niet a priori tegen een onafhankelijke Vlaamse staat ben, hoofdzakelijk ook wel omdat het mij eigenlijk geen moer kan schelen omdat ik overtuigd ben van het feit dat zo een onafhankelijke Vlaamse staat geen enkele stap dichter bij mijn ideale wereld zou zijn.

Ik kom al lang niet meer in dat subforum en ik heb ook helemaal geen nood aan onderlinge confrontatie aangezien ik noch tot het ene noch tot het andere kamp behoor.
Bent u confederalist? Bent u het wel, goed zo. Bent u het niet: scheer je weg!
Groot Bakkes is offline  
Oud 1 augustus 2004, 22:02   #38
Tiger777
Burgemeester

Standaard

Een van deze dagen ga ik ZOO hard tegen die BUB'ers uitvallen. Woede en frustratie is zich reeds aan het opbouwen tot explosieve niveau's... Man, zijn die mannen arrogant en onRELEVANT!
Tiger777 is offline  
Oud 1 augustus 2004, 22:18   #39
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bent u confederalist?
U leest niet wat ik schrijf hé?! Confederalisme is overigens onzin, het leidt altijd naar of federalisme of een unitaire staat.
Dies is offline  
Oud 1 augustus 2004, 23:04   #40
Tiger777
Burgemeester

Standaard

pfew, al een beetje gekalmeerd
Tiger777 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be