![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben links maar kan mezelf helemaal niet herkennen in de karikatuur die hier even snel werd geschilderd. Zoals ieder normaal men sla ik met groeiende afschuw gade wat in Darfur gebeurt, en de insinuatie dat moslimgeweld blijkbaar wordt getolereerd of minder erg wordt bevonden, is ziekelijk. Maar goed, ik wil jullie niet verder storen in jullie masochistisch spelletje linkiewinkies bashen, doe rustig verder; het levert trouwens aangename lectuur op.
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat soedan de milities steunt, is ondertussen wel duidelijk. mag van mij METEEN ingegrepen worden. en met de nodige militaire overtuigingskracht...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 28 juli 2004 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |