![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij hebben ze al zeer lang niet meer gezien in zo'n pittazaak. Ik heb instinctief al geen vertrouwen in de hygiëne in zo'n zaken. Je bent dan nog veel beter af in de plaatselijke frituur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vriend van mij is wel eens goed ziek geweest na het eten van een kebab. ( diarhee, overgeven ). Misschien toeval, misschien niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Denk ik ook. Maar zelfs daar mijd ik vleeswaren ( cervola,fricadel, saté, stoofvlees...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goedkoop, veel en smerig. Die van in de buurt was van redelijke kwaliteit. Maar ik ben daar eens serieus ziek van geweest. Evenals andere mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wij gaan niet altijd naar dezelfde frituur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Sperma in de looksaus. Dat verhaal gaat toch over elke pittazaak de ronde? Nog nooit problemen gehad in een pittazaak met eender wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zorgen de kruiden ervoor dat je niet echt smaakt dat het vlees een beetje halal-rot is. Maar HOE LANG blijft zo'n stang staan? ik denk niet dat ze dit op één dag verkocht krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |