![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die hebben de welvaart opgebouwt. Alleen begonnen ze te poepen gelijk de konijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiedoor krijgen deze gebieden de kans op een economische groei. Deze bejaarden hebben immers een vast inkomen, waarmee ze hun verzorging in die gebieden kunnen betalen. Maar het zorgt er ook voor dat jonge gezinnen niet moeten verhuizen naar gebieden waar de bejaarden leven. Want dankzij deze bejaarden krijgen deze jonge mensen de kans op werk in eigen streek. Laten we eerlijk zijn, 200.000 bejaarden doen verhuizen naar warmere streken, waar ze goedkoper en beter verzorgd kunnen worden tegenover het verhuizen van 200.000 jonge gezinnen naar streken waar ze niet welkom zijn wegens een te groot aantal immigranten en economische problemen. In Vlaanderen zijn moederhuizen en scholen omgebouwd tot bejaardenhuizen. De verpleegkundigen zijn er van vreemde afkomst en weten niets van de schok die de daar gehuisvestigde bejaarden ondergaan. Zij wachten immers op hun dood, op dezelfde plaats waar ze geboren zijn. Vaak zelfs op dezelfde plaats waar hun kinderen het levenslicht zagen. Maar tegen een kostprijs die ver boven hun vermogen ligt. Economisch is het dus verstandig deze bejaarden te verhuizen naar een plaats waar hun vermogen toerijkend is om hen te verzorgen en de economie te ontlasten van deze kost. En tegelijk ontstaan er ruimte en kansen om jonge gezinnen de kans te geven, zowel in eigen land als in het land waar de bejaarden gevestigd worden. Voor de achtergebleven familieleden is het ook geen probleem. Zo hebben zij een geldige verontschuldiging waarom zijn niet wekelijks op bezoek gaan bij hun weggestoken bejaarde familie. Trouwens in Spanje zijn er hele steden waar men enkel bejaarde Belgen en Nederlanders vindt, juist omdat zij daar goedkoper kunnen leven en er beter weer hebben dan hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bracht bijna tien jaar in Spanje door en ik heb keer op keer gezien dat ouderen op het moment dat ze zware gezondheidsproblemen kregen, naar huis teruggingen voor verzorging, ingrepen, of om te sterven.Niet iedereen beheerst de lokale taal voldoende om zich in het verzorgingscircuit te laten opnemen. Ik wel. Er staat hier in de buurt een nieuw rusthuis leeg met een capaciteit van 75 bedden - omdat er geen geld is voor verzorgend personeel Laatst gewijzigd door eno2 : 1 januari 2013 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zou evenwel goed kunnen dat de verouderde verantwoording 'Arbeit macht frei' niet meer even veel succes zou kennen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ai... ik stak verleden week een pak diepgevroren koffiekoekjes in de groentenlade... en heb er nadien een halfuur achter lopen zoeken. Dat zal het begin zijn zekers?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zei Bill White ook (verder verderfelijk fascist, hoor, maar de quote is wel leuk): "I was a Marxist once. Then I read another book."
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 januari 2013 om 10:50. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met steeds een kleine namedropping! Kwestie van de boodschap "Er wonen ook geleerde moslims in ons land" weer eens door onze strot te rammen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Liberale kuddedieren die eens een boek zouden lezen, dat zou nog eens een nieuwsprimeur zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat intelligente mensen dat soort dingen niet inzien. Jij lijkt mij wel zo,n iemand, die vraagt aan zijn vriendin hoe de magnetron werkt. En dan daarna weer verder intelligent gaat discussiëren op politics.be ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan niet hé, vermits alle interessante boeken op de index librorum prohibitorum staan van Ayatollah Vermeersch. Gelukkig heeft Ayatollah Verhofstadt op de site van liberales een nietszeggende samenvatting en "weerlegging" van al dat lekkers geschreven. Zo kan een liberaal dit napraten en verkopen als zijn allerindividueelste mening. Le prêt-�*-penser in actie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 januari 2013 om 14:04. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over het gebrek aan precisie van psychologiserende uitspraken over volkeren, en jij begint over de erfelijkheid van karaktereigenschappen. Het één heeft echter geen enkele impact op het ander. Het is niet omdat karaktereigenschappen erferlijk zijn dat de gewraakte uitspraken plots preciezer gedefinieerd zijn ofzo. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |