Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2013, 20:46   #21
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Memento mori
... et carpe diem.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 20:52   #22
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Voor diegenen onder ons die ondertussen al ouder zijn, het doet je even stilstaan bij het besef dat het elk moment afgelopen kan zijn.
2

Niemand ontsnapt er aan.
Oud 6 januari 2013, 20:55   #23
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor diegenen onder ons die ondertussen al ouder zijn, het doet je even stilstaan bij het besef dat het elk moment afgelopen kan zijn.
Inderdaad , daarom leef ik nu , pluk de dag , en morgen ....

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 21:04   #24
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Inderdaad , daarom leef ik nu , pluk de dag , en morgen ....
pluk je de dood
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 21:05   #25
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor degenen die nog een beetje jonger zijn is het toch ook even schrikken als je ziet hoe weinig je nog kan hebben...
't Zou een ramp zijn om zo vroeg te gaan, dan kan'k niet werken tot m'n zeventigste... Anderzijds keelden we indertijd ook met The Who mee, hope i die before i get old...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2013, 21:17   #26
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
pluk je de dood
&

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2013, 00:23   #27
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Loop morgen je jogging op de snelweg, en het kan inderdaad snel afgelopen zijn... Lichamelijk zijn er eveneens honderd-en-een condities die er snel een einde aan kunnen maken, zo toont ons nog maar eens dit voorval.
Beste Bart, het gaat je goed (daarboven of daaronder).
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2013, 01:39   #28
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Ja, als je zo begint te denken...ik ben 22 en kan morgen ook doodvallen of omver gereden worden.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2013, 01:42   #29
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Dat gebeurt echter niet bij de meesten, anders zou de gemiddelde levensverwachting heel wat lager liggen dan om en bij de 80...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2013, 14:54   #30
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De Vlaamse zanger Bart Van den Bossche is gisteravond overleden door problemen aan het hart : hij was 48.
http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie...-Bossche.dhtml
http://www.youtube.com/watch?v=Kx0VddmpCPY
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2013, 10:11   #31
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Zuid-Afrika is onverwacht de Amerikaanse Hollywood-regisseur David Ellis overleden. Hij was in Zuid-Afrika om voorbereidingen te treffen voor opnames van de film Kite.

Het lichaam van Ellis (60) werd gevonden in zijn hotelkamer in Johannesburg, maakte Ellis' manager bekend. Over de doodsoorzaak is niets gemeld.

Ellis regisseerde onder meer Shark Night 3D, Final Destination 2, en Cellular. Een van zijn bekendste films was de thriller Snakes on a Plane uit 2006, over een getuige in een zaak tegen een bendeleider die moet overleven in een vliegtuig met giftige slangen.

De regisseur werkte geregeld samen met acteur Samuel L. Jackson. Die reageerde op Twitter geschokt: "Bedroefd dat David R. Ellis is overleden, zo'n aardige man, zo'n goede vriend. Hij zal worden gemist. Veel te vroeg heengegaan.
Oud 8 januari 2013, 12:35   #32
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De oudste man van Nederland, voormalig CHU-minister Gerard Helders, is in Wassenaar op 107-jarige leeftijd overleden. De jurist en financieel topambtenaar was van 1957 tot 1959 minister van Zaken Overzee in het kabinet-Drees III.

Helders hield zich als minister onder meer bezig met de opbouw van het bestuur in Nieuw-Guinea. Na zijn ministerschap was hij 16 jaar lid van de Raad van State.

De rechtsgeleerde maakte in de jaren dertig en veertig van de vorige eeuw carrière in Nederlands-Indië, onder meer als belastinginspecteur. Zijn mooiste baan, zei Helders vorig jaar tegen het persbureau GPD, al sloot hij zijn tijd in de tropen af in een Japans gevangenenkamp. "Mijn taak als inspecteur van belastingen te Bandoeng en Batavia moet je ruim interpreteren. Ik heb de inlandse bevolking kunnen helpen het leefbaarder voor hen te maken. Dat vond ik mijn plicht."

Hij vond het "best leuk" om de oudste man van Nederland te zijn, zei Helders in het GPD-interview. Elke dag zag hij "als een geschenk van God", al kwam de ouderdom wel met gebreken. De politiek volgde hij nog op de voet, maar hij hoorde en zag niet zo veel meer. Tot zijn verdriet moest hij daardoor zijn dagelijkse krant wegdoen.

Als 107-jarige voelde de rechtsgeleerde zich nog steeds CHU'er, al was zijn partij, de Christelijk Historische Unie, meer dan 30 jaar geleden opgegaan in het CDA. Hij wilde bij de laatste verkiezingen niet zeggen of hij op het CDA stemde. Door een persoonlijk, lokaal voorval, waarover hij niet wilde uitweiden, was hij vervreemd van het CDA.

De afgelopen jaren bezocht de burgemeester van Wassenaar, Jan Hoekema, Helders ieder jaar op diens verjaardag. "Hij verbluft me door meteen te verwijzen naar een gemeentelijke advertentie", schreef Hoekema in 2011 op zijn weblog. Helders wees hem op een nieuwe inwonersavond en Vrouwendag op het raadshuis. "En dat op je 106e. Ik neem daar diep en diep mijn burgemeesterspetje voor af."
Oud 8 januari 2013, 20:40   #33
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
De jeugdboekenschrijver Jan Simoen is op 59-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker. Simoen debuteerde in 1993 met "Duizend stenen ogen" en werd verschillende keren bekroond. De schrijver groeide op in Middelkerke, maar verhuisde midden de jaren 70 naar Leuven.

In 1996 publiceerde Simoen "Met mij gaat alles goed", dat gebaseerd is op waargebeurde feiten, namelijk de dood van een vriend van Simoen aan de gevolgen van aids. Veel van zijn werk gaat over de realiteit en actualiteit.

In 2007 schreef Simoen "Slecht", een boek waarvoor hij een Boekenwelp en De Gouden Zoen ontving. In oktober 2012 verscheen zijn meest recente boek, "De nacht van 2 april".

Jan Simoen leed al enkele jaren aan kanker. In februari 2012 zette hij Kanker4Life op, waarmee hij wilde aantonen dat mensen met kanker nog energiek genoeg zijn om anderen in nood te helpen. Volgens uitgever Querido zal het project worden voortgezet door zijn zoon.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2013, 11:02   #34
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Que.es

El diseñador catalán Manuel Mota, director creativo de Pronovias durante 23 años, falleció a los 46 años, aunque no de muerte natural. Según fuentes de El Programa de Ana Rosa, el cadáver habr�*a aparecido en los lavabos de un centro de salud con signos de violencia, en concreto heridas de cuchillo en la zona del pecho. Mota hab�*a dejado tres cartas, por lo que se descarta la hipótesis del homicidio.
Manuel Mota, Catalaanse modeontwerper. 46 jaar. Vermoedelijk zelfmoord of moord. Messteken in de borst.
Oud 10 januari 2013, 11:19   #35
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2013, 15:38   #36
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
AMSTERDAM - Actrice en zangeres Christel Adelaar is donderdagochtend op 77-jarige leeftijd overleden.

Christel Adelaar (Mamaloe) overleden.
Dat maakte haar schoonzoon donderdag bekend.
Adelaar was vooral bekend van haar rol als Mamaloe in de populaire kinderserie Pipo de Clown, die ze van 1958 tot 1963 vertolkte.

Bij de actrice werd 2 jaar geleden longkanker geconstateerd. Ze is in haar woning in Heemstede overleden.

Concentratiekamp
Adelaar wordt op 14 februari 1935 geboren in Nederlands-Indië. Als jong meisje brengt ze 2 jaar door in een concentratiekamp. Eind 1945 komt ze met haar familie naar Nederland.
Na Pipo werkt ze veel samen met Joop Koopman, Corry Brokken en Ton van Duinhoven voor de VARA. Ook maakt ze het hoorspel De Wadders voor de Kro.

Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 10 januari 2013 om 15:41.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2013, 17:59   #37
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
SALTA - De Franse motorrijder Thomas Bourgin is vrijdag verongelukt in de Dakar Rally.

Foto: ANP
De 25-jarige Bourgin botste in de verbindingsroute van de zevende etappe op een Chileense politiewagen en overleed aan zijn verwondingen. Dat meldde de organisatie.
De Fransman reed de woestijnrally voor de eerste keer en stond 68e in het algemeen klassement.
Oud 12 januari 2013, 13:30   #38
eno2
Banneling

Standaard Vittorio Missoni

Citaat:
Voor de Caraïbische kust van Venezuela draait de zoektocht naar het verdwenen vliegtuig met de Italiaanse modeontwerper Vittorio Missoni op volle toeren.

Ook een week na de vermoedelijke crash zijn honderden manschappen "te water, te land en in de lucht" ingezet bij de zoektocht. Dat deelde het Venezolaanse ministerie van Binnenlandse Zaken donderdag mee. Bovendien werd inmiddels een sonde ingezet, die op de zeebodem het eventuele wrak moet opsporen. Aan de operatie werken ook vier door Italië gestuurde experts mee.

Het tweemotorige toestel BN2 (Islander) is sinds een week verdwenen. Aan boord bevonden zich naast beide Venezolaanse piloten de 58-jarige Missoni, diens echtgenote Maurizia en twee andere Italiaanse toeristen, die op de archipel Los Roques de nieuwjaarsdagen hadden doorgebracht. Ze waren op de terugweg naar de internationale luchthaven Maiquet�*a bij Caracas.

Het modemerk Missoni is voor breigoederen met bonte patronen bekend. De Italiaanse familie-onderneming werd in 1953 opgericht.
Oud 12 januari 2013, 16:13   #39
eno2
Banneling

Standaard Denis Alex

Citaat:

Que.es

El francés Denis Allex, secuestrado en Somalia por islamistas desde julio de 2009, murió a manos de sus secuestradores.
DEnis Alex, ontvoerd door islamisten in Somalië, in 2009, is volgens de ene bron dood en volgens de andere levend, na een mislukte bevrijdingspoging door de Franse geheime diensten - waarbij tientallen doden vielen.
Oud 12 januari 2013, 23:10   #40
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Web activist Aaron Swartz dies
Aaron Swartz, a celebrated internet freedom activist and early developer of the website Reddit, hangs himself at the age of 26.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be