Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2004, 00:00   #21
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

De dag dat er eurocentiemen uitgevonden worden die na een paar uur ontploffen in't gezicht van een "rotte", dan wil ik gerust wat geld in hun corrupte geldcollectebusjes steken, en met alle plezier. Voor het goede doel hé.
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 07:48   #22
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
De dag dat er eurocentiemen uitgevonden worden die na een paar uur ontploffen in't gezicht van een "rotte", dan wil ik gerust wat geld in hun corrupte geldcollectebusjes steken, en met alle plezier. Voor het goede doel hé.
Een zeer leuke gedachte, zou ik ook voor zijn

spijtig genoeg onhaalbaar

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 10:58   #23
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
So what? Politiek correcte heksenjagers en homo's vinden zo'n aanvallen een multiculturele verrijking. Voorwaarde is wel dat ze door allochtonen gepleegd moeten worden.
Correct. Neem nu Raf hier, die onze allochtonen in de boezem sluit terwijl zij van hun kant lieden met zijn "geaardheid" liefst met de kop naar beneden van hoge gebouwen zouden gooien.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 11:13   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Correct. Neem nu Raf hier, die onze allochtonen in de boezem sluit terwijl zij van hun kant lieden met zijn "geaardheid" liefst met de kop naar beneden van hoge gebouwen zouden gooien.
Je veralgemeent in beide richtingen, maar dat verbaast me allang niet meer...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 13:44   #25
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Raf toch, de mensen die jij zo verdedigt veralgemenen nog meer...
Ook al zeggen ze het niet allemaal...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 29 juli 2004 om 13:45.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2004, 13:48   #26
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Leg mij de visie van de Islam op homosexualiteit eens kort uit als ge wilt?
Oud 29 juli 2004, 16:00   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg mij de visie van de Islam op homosexualiteit eens kort uit als ge wilt?
Die interesseert me even weinig als de visie van het katholicisme op homoseksualiteit. Waar het om gaat is hoe moslims en katholieken met homoseksuelen omgaan. Ondanks al jullie donderpreken over moslims die massaal holebi's van hoge gebouwen zouden gaan gooien, heeft dat zich tot nog toe NIET voorgedaan. Misschien moesten jullie maar eens ophouden met het proberen andermans gedrag te voorspellen, want jullie brengen er bitter weinig van terecht... Veeg eerst wat voor eigen deur, zou ik zeggen. Het krapuul dat de laatste tijd op de meest spraakmakende manieren in het nieuws kwam, waren namelijk vooral Vlaams Blokmandatarissen die revolvers in volle cafés leefschoten, die drugs dealden, die hun echtgenotes tot moes timmerden of die kleine hondjes doodknepen... Fraai hoor! En dat wil ons wat komen vertellen over criminaliteit...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 16:22   #28
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Die interesseert me even weinig als de visie van het katholicisme op homoseksualiteit. Waar het om gaat is hoe moslims en katholieken met homoseksuelen omgaan. Ondanks al jullie donderpreken over moslims die massaal holebi's van hoge gebouwen zouden gaan gooien, heeft dat zich tot nog toe NIET voorgedaan. Misschien moesten jullie maar eens ophouden met het proberen andermans gedrag te voorspellen, want jullie brengen er bitter weinig van terecht... Veeg eerst wat voor eigen deur, zou ik zeggen. Het krapuul dat de laatste tijd op de meest spraakmakende manieren in het nieuws kwam, waren namelijk vooral Vlaams Blokmandatarissen die revolvers in volle cafés leefschoten, die drugs dealden, die hun echtgenotes tot moes timmerden of die kleine hondjes doodknepen... Fraai hoor! En dat wil ons wat komen vertellen over criminaliteit...
vrijheid van religie ...
Zolang niemand anders lastig gevallen word met deze religie en men de Belgische wet niet overtreed is er niets aan de hand.

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 29 juli 2004 om 16:23.
Oud 29 juli 2004, 16:44   #29
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Waar het om gaat is hoe moslims en katholieken met homoseksuelen omgaan.

Vlaams Blokmandatarissen die revolvers in volle cafés leefschoten, die drugs dealden, die hun echtgenotes tot moes timmerden of die kleine hondjes doodknepen
1. Katholicisme is gewoon een soort folklore geworden, volledig ongevaarlijk dus. Niet zo met de Islam, ik durf er niet aan te denken wat er met u zou gebeuren in, zeg maar Saudi Arabië.

2. 1 op 4 mensen in Vlaanderen stemt Vlaams blok dus is het niet meer dan logisch dat er hier en daar uitschuivers bijzijn en dan komt dat breed uitgemeten in de pers en wordt de zaak liefst wat overdreven.
Anderzijds wordt er alles aan gedaan om allochtonencriminaliteit te verdoezelen:
-Belg sterft na opengaan cocainecapsule( later bleek het om een "Ruandese" Belg te gaan...
-2 Walen plegen ramkraak(ze heten wel Said B. en Mohammed A.)
- Maar het toppunt waren die overvallers van de Mac Donalds in Mechelen, daar ging het om "2 minderjarige Belgen uit Borgerhout..."

Draai het eens om hé, wat Rob. Verrijcken deed is niet goed te praten natuurlijk maar reken er maar op dat zulke scenes dagelijkse kost zijn in de Moslim-macho gezinnen als de couscous niet op tijd op tafel staat
Oud 29 juli 2004, 16:48   #30
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Vlaams Blokmandatarissen die kleine hondjes doodknepen...
Of Arabieren die massaal schapen kelen (zoals hun geloofsgenoten in Irak en Algerije het met Westerlingen doen)tijdens hun bloederig en achterlijk Offerfeest.
Oud 29 juli 2004, 17:50   #31
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Katholicisme is gewoon een soort folklore geworden, volledig ongevaarlijk dus. Niet zo met de Islam, ik durf er niet aan te denken wat er met u zou gebeuren in, zeg maar Saudi Arabië.
Maar we zijn in België, lieverd, niet in Saoedi-Arabië. Islam is hier, net zoals het katholicisme, niet meer dan wat folklore.

Citaat:
2. 1 op 4 mensen in Vlaanderen stemt Vlaams blok dus is het niet meer dan logisch dat er hier en daar uitschuivers bijzijn
Bij de mandatarissen van de partij dis ons wil voorspiegelen iets te gaan doen aan de criminaliteit? Dat is helemaal niet logisch. Het is nog minder logisch dat ze gewoon doodleuk hun mandaat blijven uitoefenen...

Citaat:
en dan komt dat breed uitgemeten in de pers en wordt de zaak liefst wat overdreven.
Anderzijds wordt er alles aan gedaan om allochtonencriminaliteit te verdoezelen:
-Belg sterft na opengaan cocainecapsule( later bleek het om een "Ruandese" Belg te gaan...
-2 Walen plegen ramkraak(ze heten wel Said B. en Mohammed A.)
- Maar het toppunt waren die overvallers van de Mac Donalds in Mechelen, daar ging het om "2 minderjarige Belgen uit Borgerhout..."

Draai het eens om hé, wat Rob. Verrijcken deed is niet goed te praten natuurlijk maar reken er maar op dat zulke scenes dagelijkse kost zijn in de Moslim-macho gezinnen als de couscous niet op tijd op tafel staat
De rest van je post staat zo bol van de vooroordelen en de halve waarheden, dat ik er zelfs geen woorden aan wil verspillen; er staat niets in dat je zelfs maar vanuit de verte kan aantonen.

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 17:51   #32
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of Arabieren die massaal schapen kelen (zoals hun geloofsgenoten in Irak en Algerije het met Westerlingen doen)tijdens hun bloederig en achterlijk Offerfeest.
Of zoals de beschaafde westerlingen ginder gingen doen ten tijde van de kruistochten... Wie in een glazen huis woont, werpt beter geen stenen...

Citaat:
Oud 29 juli 2004, 20:05   #33
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Of zoals de beschaafde westerlingen ginder gingen doen ten tijde van de kruistochten... Wie in een glazen huis woont, werpt beter geen stenen...
Nuja, feit is dat de Katholieke kerk hedendaags (door omstandigheden, niet door eigen wil) zich veel toleranter opstelt dan hoe de Islam beleefd word in de meerderheid van de Arabische landen.

Frank Dane
Oud 30 juli 2004, 09:48   #34
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De rest van je post staat zo bol van de vooroordelen en de halve waarheden, dat ik er zelfs geen woorden aan wil verspillen; er staat niets in dat je zelfs maar vanuit de verte kan aantonen.
Ah zo. Al die gevallen waar ik het over had zijn in het nieuws gekomen, en als ge u wat wilt inlichten over hoe breeddenkend onze Islamietjes zijn moet ge maar eens het boek van Aboe Jahjah lezen.
Oud 30 juli 2004, 09:50   #35
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De kruistochten waren 900 jaar geleden. Ik voel mij niet verantwoordelijk hoor voor wat onze volksgenoten daar toen gingen doen.
Spijtig genoeg hebben ze toen de Islam niet kunnen uitroeien.
Oud 30 juli 2004, 09:52   #36
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Nuja, feit is dat de Katholieke kerk hedendaags (door omstandigheden, niet door eigen wil) zich veel toleranter opstelt dan hoe de Islam beleefd word in de meerderheid van de Arabische landen.
Natuurlijk. Zoals Pim Fortuyn zei "Het Christendom is door de wasmachine van de Verlichting gegaan, de Islam niet". En dat maakt een wereld van verschil.
Oud 30 juli 2004, 11:39   #37
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Ah zo. Al die gevallen waar ik het over had zijn in het nieuws gekomen, en als ge u wat wilt inlichten over hoe breeddenkend onze Islamietjes zijn moet ge maar eens het boek van Aboe Jahjah lezen.
Ik kan je zo honderden artikelen en boeken laten lezen van fundamentalistische "predikers" van de christelijke strekking.
Die 2 dominee's die beweerden dat 9/11 door de hand van God was die de VS wilde afstraffen voor de homo's? om maar 1 vb te geven? Ge moet daar eens iets van lezen, als ge die mannen over verlichting spreekt denken ze dat je het over philips lampjes hebt waarschijnlijk.
Fundamentalisten vind je overal, gewoon een kwestie van je niet blind te staren op de extremen.
De Islam an sich is helemaal geen rigide, achterhaald, gewelddadig geloof. Dat is wat de mensen ervan maken en evengoed wordt de Islam misbruikt door een bende machtswellustelingen die hun volk willen onderdrukken.
Gebeurde hier nog niet zo lang geleden ook nog, met onze kerken.
Pas toen kerk en staat gescheiden werd is het veranderd, ook weer niet zo wreed lang geleden allemaal hier.
En zolang de westerse wereld blijft neerkijken op het midden oosten, en zolang de westerse wereld haar verantwoordelijkheid niet opneemt om de ongelijkheid weg te werken, zullen die fundamentalistische regeringen voedingsbodem blijven vinden voor hun ziekelijke dogma's.
Oud 30 juli 2004, 12:06   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

"De Islam an sich is helemaal geen rigide, achterhaald, gewelddadig geloof. Dat is wat de mensen ervan maken "

De koran staat bol van aanwijzingen hoe men medemensen moet ombrengen en straffen.

Ik vind nog altijd een groot verschil in het uitroepen van "dit is gods straf" of in het uitroepen van "gooi ze van de hoogste minerat naar beneden".

In dat geval denk ik dat god zelf wel best kan beslissen wat hij wil doen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 12:19   #39
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan je geruststellen Rafke ... Die crapuleuze VB-mandatarissen maken statistisch minder dan 0.01 % van het gevangenisclienteel uit.
Ter info : de allochtone criminelen - waarvan u klaarblijkelijk nog nooit gehoord hebt - maken bijna de helft van het gevangenisclienteel uit, terwijl hun aandeel in de bevolking niet eens 15 % uitmaakt.
Beetje een wanverhouding die u vertikt onder de ogen te zien. Waarom die ogenkleppenmentaliteit? Die mode is nu voorbij Rafke ...
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2004, 12:26   #40
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
"De Islam an sich is helemaal geen rigide, achterhaald, gewelddadig geloof. Dat is wat de mensen ervan maken "

De koran staat bol van aanwijzingen hoe men medemensen moet ombrengen en straffen.

Ik vind nog altijd een groot verschil in het uitroepen van "dit is gods straf" of in het uitroepen van "gooi ze van de hoogste minerat naar beneden".

In dat geval denk ik dat god zelf wel best kan beslissen wat hij wil doen.
Komaan, je kan citaten uit de Bijbel ook volledig uit context halen en er uitspraken over doen alsof het de meest gewelddadige indoctrinatie is ooit.
Die uitspraak dat jij aanhaalt is onlangs door een man gezegd en geschreven, dat komt uit dat boek, de weg van de moslim ~ dat komt niet letterlijk uit de Koran.
Als er 1 godsdienst is die continue over schuld, boete en oordelen gaat dan is het toch wel het Christendom zeker? Je hebt maar een paar zotten nodig om ook dat letterlijk te gaan beginnen nemen en de poppen zijn aan het dansen.
Of een psychopaat die denkt dat HIJ als afgezant de dag des oordeels in moet leiden en dat hij eens moet beslissen wie 'het eeuwig leven' mag hebben en wie niet. En je hebt evengoed een massamoordenaar.
Laat die nu nog wat volgelingen krijgen en voil�* ~ een nieuwe generatie "christenen" zijn moordenaars die denken dat ze het recht aan hun kant hebben.

Ik ben helemaal niet islamitisch, ik ben katholiek opgevoed en heb steeds op katholieke scholen gezeten. Maar LEES de koran eens een keertje, zelf, zodat je weet waarover je het hebt, zoals ik gedaan heb, de koran is helemaal geen "handleiding om te moorden"
Weet jij trouwens in de bijbel passage over dieren en dierenmishandeling?
Zelfs daar wijst de koran op mededogen ~
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be