![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() De dag dat er eurocentiemen uitgevonden worden die na een paar uur ontploffen in't gezicht van een "rotte", dan wil ik gerust wat geld in hun corrupte geldcollectebusjes steken, en met alle plezier. Voor het goede doel hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
spijtig genoeg onhaalbaar ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Raf toch, de mensen die jij zo verdedigt veralgemenen nog meer... Ook al zeggen ze het niet allemaal...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 29 juli 2004 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zolang niemand anders lastig gevallen word met deze religie en men de Belgische wet niet overtreed is er niets aan de hand.
Laatst gewijzigd door Eternity : 29 juli 2004 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. 1 op 4 mensen in Vlaanderen stemt Vlaams blok dus is het niet meer dan logisch dat er hier en daar uitschuivers bijzijn en dan komt dat breed uitgemeten in de pers en wordt de zaak liefst wat overdreven. Anderzijds wordt er alles aan gedaan om allochtonencriminaliteit te verdoezelen: -Belg sterft na opengaan cocainecapsule( later bleek het om een "Ruandese" Belg te gaan... -2 Walen plegen ramkraak(ze heten wel Said B. en Mohammed A.) - Maar het toppunt waren die overvallers van de Mac Donalds in Mechelen, daar ging het om "2 minderjarige Belgen uit Borgerhout..." Draai het eens om hé, wat Rob. Verrijcken deed is niet goed te praten natuurlijk maar reken er maar op dat zulke scenes dagelijkse kost zijn in de Moslim-macho gezinnen als de couscous niet op tijd op tafel staat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg hebben ze toen de Islam niet kunnen uitroeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die 2 dominee's die beweerden dat 9/11 door de hand van God was die de VS wilde afstraffen voor de homo's? om maar 1 vb te geven? Ge moet daar eens iets van lezen, als ge die mannen over verlichting spreekt denken ze dat je het over philips lampjes hebt waarschijnlijk. Fundamentalisten vind je overal, gewoon een kwestie van je niet blind te staren op de extremen. De Islam an sich is helemaal geen rigide, achterhaald, gewelddadig geloof. Dat is wat de mensen ervan maken en evengoed wordt de Islam misbruikt door een bende machtswellustelingen die hun volk willen onderdrukken. Gebeurde hier nog niet zo lang geleden ook nog, met onze kerken. Pas toen kerk en staat gescheiden werd is het veranderd, ook weer niet zo wreed lang geleden allemaal hier. En zolang de westerse wereld blijft neerkijken op het midden oosten, en zolang de westerse wereld haar verantwoordelijkheid niet opneemt om de ongelijkheid weg te werken, zullen die fundamentalistische regeringen voedingsbodem blijven vinden voor hun ziekelijke dogma's.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De Islam an sich is helemaal geen rigide, achterhaald, gewelddadig geloof. Dat is wat de mensen ervan maken "
De koran staat bol van aanwijzingen hoe men medemensen moet ombrengen en straffen. Ik vind nog altijd een groot verschil in het uitroepen van "dit is gods straf" of in het uitroepen van "gooi ze van de hoogste minerat naar beneden". In dat geval denk ik dat god zelf wel best kan beslissen wat hij wil doen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ter info : de allochtone criminelen - waarvan u klaarblijkelijk nog nooit gehoord hebt - maken bijna de helft van het gevangenisclienteel uit, terwijl hun aandeel in de bevolking niet eens 15 % uitmaakt. Beetje een wanverhouding die u vertikt onder de ogen te zien. Waarom die ogenkleppenmentaliteit? Die mode is nu voorbij Rafke ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die uitspraak dat jij aanhaalt is onlangs door een man gezegd en geschreven, dat komt uit dat boek, de weg van de moslim ~ dat komt niet letterlijk uit de Koran. Als er 1 godsdienst is die continue over schuld, boete en oordelen gaat dan is het toch wel het Christendom zeker? Je hebt maar een paar zotten nodig om ook dat letterlijk te gaan beginnen nemen en de poppen zijn aan het dansen. Of een psychopaat die denkt dat HIJ als afgezant de dag des oordeels in moet leiden en dat hij eens moet beslissen wie 'het eeuwig leven' mag hebben en wie niet. En je hebt evengoed een massamoordenaar. Laat die nu nog wat volgelingen krijgen en voil�* ~ een nieuwe generatie "christenen" zijn moordenaars die denken dat ze het recht aan hun kant hebben. Ik ben helemaal niet islamitisch, ik ben katholiek opgevoed en heb steeds op katholieke scholen gezeten. Maar LEES de koran eens een keertje, zelf, zodat je weet waarover je het hebt, zoals ik gedaan heb, de koran is helemaal geen "handleiding om te moorden" Weet jij trouwens in de bijbel passage over dieren en dierenmishandeling? Zelfs daar wijst de koran op mededogen ~
![]() |