![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is dat geen "omvorming tot een confederale staat". En dan zit het er bovenarms op. Bovendien zullen de Vlamingen dan duidelijk kunnen zien dat er met die twee partijen niets aan te vangen is in de richting van meer eigen bevoegdheden. En daarvoor zullen de tsjeven en de blauwselventers dan een serieuze prijs betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aangezien geen enkele belangrijke partij die stap wil zetten is 'omvormen tot een confederale staat' gewoon een manier om stemmen te winnen. Een domme slogan zonder inhoud.
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat is GEWELDIG nieuws. Ik moet de eerste N-VA'er nog tegenkomen die perse Belgie wil splitsen. Nochtans kom ik dagelijks massa's mensen tegen die N-VA willen stemmen, maar het niet doen "omdat ze belgie niet willen gesplitst zien." Ben Weyts trekt hier vandaag het stempotentieel van 40% op naar 75%. En De kleine Van Rompuy is blijkbaar de enige die dat doorheeft. Met zijn verdediging van "ze willen splitsen, maar ze willen het niet zeggen." Lach maar door ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 4 januari 2013 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die toestand wordt bereikt zonder de theoretische weg te volgen heeft hoegenaamd geen belang. Wil je het wel begrijpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Brengt het te weinig stemmen op? Is het slecht voor de PR?
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Plak er een ander woord op, kan je daar weer over discussieren. Het enige dat jullie willen is dat N-VA iets zegt waar je kan op springen, liefst met een verwijzing naar 1930-40. Maak u zorgen in uw eigen partijen. Misschien kan je daar iets aan hun programma veranderen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 4 januari 2013 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Jullie'? Alsof ik een 'eigen' partij heb.
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 4 januari 2013 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Zijn verwijzing naar 'jullie' zegt genoeg.
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En back at ya: denk je nu echt dat alle N-VA'ers separatisten zijn?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 4 januari 2013 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals ik al meermaals heb gezegd op dit forum ben ik overtuigd dat de meerderheid van de N-VA-kiezers niet eens flamingant is. Ze zijn gewoon de traditionele partijen beu, en ik kan ze geen ongelijk geven.
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 4 januari 2013 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gewoon even tonen dat het compromismodel niet altijd een goed resultaat levert. Het was pas nadat de grote (?) 3 die ongefundeerde kritiek op N-VA begonnen te spuien dat ik mij een lidkaart heb aangeschaft. Vandaar mijn opmerking over 1930-40, die verwijten werken op mijn zenuwen, zelfs al zijn ze contraproductief.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 4 januari 2013 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar weet je wat? Ik ben ervan overtuigd dat mensen zoals u ook daar zullen tegen zijn. Waarom? Omdat zal blijken dat de Belgische francofonie er tegen is. En, naar slechte oude gewoonte, stappen de Vlaamse Belgicisten dan met hen mee. Uitgerekend dat zal op langere termijn leiden tot een Vlaamse onafhankelijkheid. Want als u denkt dat, bij francofoon verzet tegen "verregaand federalisme", de Vlamingen het er dan maar opnieuw zullen bij laten, dan vergist u zich schromelijk. Laatst gewijzigd door quercus : 4 januari 2013 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als u een aanval op de N-VA serieus als een aanval op uzelf beschouwt hebt u echt wel een probleem. Zo veel te beter. Als de Vlaming dat wil is een onafhankelijk Vlaanderen voor mij geen probleem. Maar de betekenis van termen veranderen om toch maar 'verandering' te krijgen is belachelijk. Dit is geen verwijt dat alleen voor N-VA geldt. Ik geef toe dat de N-VA geloofwaardiger is dan de meeste andere partijen. Ik ga echter niet akkoord met haar visie. Moest de VLD nu eens geen randdebielen in haar bestuur hebben zitten zou ik tenminste een partij hebben om op te stemmen.
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat focussen op "confederalisme" kan ook averechts uitpakken voor de N-VA hoor. ![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 4 januari 2013 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja maar zeg, zomaar politieke draden openen in K&K, moeten we nu serieus reageren of onnozel doen? Gelukkig is de openingpost zodanig debiel dat we het nog wel kunnen vergeven.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |