![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij een Vlaams-nationalist ? | |||
Ik ben een Vlaams-nationalist. |
![]() ![]() ![]() |
28 | 56,00% |
Ik ben een flamingant. |
![]() ![]() ![]() |
26 | 52,00% |
Ik ben een Vlaming. |
![]() ![]() ![]() |
33 | 66,00% |
Ik ben seperatist. |
![]() ![]() ![]() |
26 | 52,00% |
Ik ben Vlaamsvoelend. |
![]() ![]() ![]() |
24 | 48,00% |
Ik ben een Vlaming en daar ben ik fier op. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 40,00% |
Ik kom uit een Vlaams nest. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 22,00% |
Ik stem enkel Vlaams. |
![]() ![]() ![]() |
23 | 46,00% |
Waalse ratten, rolt uw matten. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
België barst. |
![]() ![]() ![]() |
26 | 52,00% |
Leve de Republiek Vlaanderen. |
![]() ![]() ![]() |
28 | 56,00% |
Weg met het koningshuis. |
![]() ![]() ![]() |
32 | 64,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet ik nu bestraft worden?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik wel inkomen. "Ik" wil een beter leven en "ik" wil zich ontplooien en zo zijn plaats en taak binnen de maatschappij vervullen. En "ik"wil het "ik" van zijn/haar nageslacht vormen met die waarden. Anders ben je maar een meelopertje, niet waar?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 januari 2013 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het individu is ondergeschikt aan de gemeenschap. De enkeling is vervangbaar. Politiek gericht op de belangen van enkelingen leidt naar de afgrond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik deze 'enquête' bekijk wordt iemand die een republiek wil in België ook al verondersteld een Vlaams nationalist te zijn. En iemand die gewoon denkt dat België barst is blijkbaar al 'verdacht'. Enquête gemaakt vanuit onzinnige veronderstellingen en met 'onduidelijke' bedoelingen die best dienen gewantrouwd te worden. Onverdedigbare weglating van het Belgisch nationalisme ook. Ik raadt aan om daar niet aan mee te doen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 januari 2013 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie "verkloot een quote"
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij maar diegene bent die vervangen wordt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() U bent realistisch. Hoe lang u ook nog leeft (en ik hoop voor u nog heel lang), dat maakt toch niets uit. Ze komt er gewoon nooit wegens gebrek aan interesse. Zelfs de N-VA heeft dat gesnapt.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat betekent geen interesse maar 50% Een confederatie zal er wel komen. Dat is de gang van de geleidelijkheid De Vlaming is burgerlijk en geen revolutionair |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een republikeinse overtuiging heeft uiteraard niet noodzakelijk iets te maken met (Vlaams) nationalisme. Zelf kan ik alleen de laatste optie aanklikken :"Weg met het koningshuis". Vlaamsvoelend? Och, het hangt er maar vanaf wat hiermee wordt bedoeld. Men zou kunnen zeggen dat ik enigszins Vlaamsvoelend ben, ik woon hier al lang genoeg om een zekere appreciatie voor Vlaanderen te hebben. Mocht ik het niet zijn, was ik al lang terug verhuisd. Maar goed, ik ben ook Iersvoelend, Schotsvoelend, Noorsvoelend, Zweedsvoelend, landen waar ik mij best kan thuisvoelen, dus het "voelend" betekent in feite heel weinig. Vlaamsvoelend, een uiterst vage term dus.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 januari 2013 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Door de uitleg in de post van Esperanza snap ik je post nu correct
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2013 om 20:06. |
![]() |
![]() |