![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zowieso LSP.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Afin, we begraven het VB en dan zien we wel. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"Elio Di RUpo blijft Vlamingen beledigen" : een deel van de Vlamingen (in de tekst zelf staat overigens duidelijk dat dit deel van de Vlamingen de NVAers zijn) "Elio Di Rupo blijft de Vlamingen beledigen" : alle Vlamingen
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 6 januari 2013 om 16:11. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar nu heeft de Vlaamse zaak , met Dewever , een goede leider en in mijn stemgedrag hou ik daar rekening mee. Wat is daar mis mee ? Ik kijk niet als een konijn naar een lichtbak, zoals gij blijkbaar wel lijkt te doen. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
Grappig, je klaagt veralgemeningen aan terwijl je me hier wel beschuldigt van een haatverspreider te zijn, op welke basis ontgaat me maar ik neem aan omdat het is omdat ik en andere mening heb dan jij, zie je nu zelf niet in hoe hypocriet dat is? Vermits ik niet de auteur ben van dit artikel zie ik evenmin wat ik te maken heb met de woordkeuze maar ook dat reken je me maar al te graag aan blijkbaar. Voorts vermoed ik dat de keuze van Vlamingen gekozen is omdat hij niet enkel de N-VA beledigt maar evenzeer confederalisme etc op deze manier blijft afweren en het confederalisme is niet beperkt tot het programma van de N-VA.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Minister
|
Dat is, denk ik toch, eigen aan de pers.
Een zo catchy mogelijke titel, voor interpretatie vatbaar en vaak niet in overeenstemming met wat er in het artikel staat. En als het even kan een onderdeel overbelichten of benadrukken. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Ach, dat is al wat anders. Jij vindt dat, ik vind dat niet, nog iemand anders snapt misschien het 'probleem' niet...... Da's nu eenmaal het mooie aan een discussie....uiteindelijk geraken we er wel uit...of niet....
|
|
|
#36 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet wel dat jullie het moeilijk hebben met mensen die in eigen naam spreken... Ik heb niet de pretentie om in naam van alle Vlamingen te spreken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 januari 2013 om 16:35. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Voorts lijkt het me el een zinnig artikel, EDR zou meer respect afdwingen indien hij effectief inhoudelijke argumentatie aanhaalde in plaats van eerder emotionele tactieken zoals "N-VA is gevaarlijk!". |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
Jouw bewering "En weer wordt de N-VA ineens synoniem voor alle Vlamingen." gaat toch iets verder dan 'Ik vind dat de N-VA hier in dit artikel ineens synoniem wordt voor alle Vlamingen"....maar 't zal misschien mijn foute interpretatie zijn.....
|
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vandaar jullie. |
|
|